Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 augustus


Suffertje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoe jullie altijd zo snel zien wie er inlogd,zal voor mij wel een eeuwig raadsel blijven,maar goed,caro,suf,een bijzonder goede morgen!
zie nog wat wazig van de pammetjes van gisteravond,maar dat trekt wel bij!
eerst maar eens een driedubbele (illegale) espresso!

p.s. voor diegene met een pc die wat moeilik wakker wordt cq opstart,laat SLOW PC-fighter er eens oplos
een wereld van verschil!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!!!

Niet zo een goed berichtje van mijne zijde!

ik had gisteren een afspraak bij het ziekenhuis om nogmaals mijn diagnose te bespreken!
natuurlijk wist ik het al maar op de een of andere manier had ik zoiets van ok, ik heb dat en nu werken om het op te lossen.
alleen kwam het niet echt bij me binnen, snapte er eigenlijk nog geen bal van, vandaar een nieuwe afspraak om het een en ander nogmaals te bespreken.

potverdorrie, wat kwam dat hard aan!
in één keer realiseerde ik mijzelf wat het daadwerkelijk betekend, welke invloed het op mij heeft, wat er moet gebeuren en wat er gaat gebeuren als er niets mee doe.
vervolg.............tja ik heb drie biertjes genomen........ lang leve de medicijnen want de vierde heb ik weggegooid omdat ik misselijk werd.

uiteraard maakte dat dat ik mij nog slechter ging voelen en heb dan alleen maar zitten huilen tot vannacht een uur of één.
wat moet ik ermee? ben ik sterk genoeg om dit te overwinnen, wil ik het wel, wil ik uberhaupt wel door, kortom alles heeft in mijn bolletje rondgespookt!

maar goed, het is weer ochtend, mijn ogen gingen weer vanzelf open en nu zit ik hier!
tja............
niets aan te doen, ik ga maar weer verder met knokken, al heb ik het gevoel dat ik weer een jaar ben teruggezet.
ik voel me leeg en moe, ben bang voor de toekomst en bang voor mijzelf en gezinnetje.
maar vandaag ga ik toch maar weer tegenaan, veel afspraken die afgehandeld moeten worden.

zo nu tijd voor koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet te geloven dat ik blij ben met een wens tot misselijkheid :D

nee het hielp niet echt, buitenom de misselijkheid draafde ik compleet door.
ook dat is een bekend feit.

maar gisteren had ik een uitstekende smoes! behoort tot mijn stoornis :P
vandaag niet meer hoor!
zolang ik mijn ogen open heb en ik blijf ademen, moet ik er maar aan werken ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik hoef geen koffie, heb last van mijn maag. Maar altijd even gezellie
zo in de morgen.


Tas,
lieve schat, dat heet een uitglijder en nou geen terugval ervan maken!
Ja het doet me pijn om dat over je te lezen, maar je bent inmiddels ver genoeg
en sterk genoeg om niet verder te willen terugvallen. Go go go go go girl!


Caro,
Er werd gisteren herhaaldelijk naar Drup gevraagd (o.a. door Sara) e.a.
Hopelijk is er niet slecht nieuws over haar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

ik had nog niet nagedacht over de termen terugval of uitglijders, ik was gewoon recalcitrant en impulsief, gelukkig heb ik daar mijn noodmaatregelen voor getroffen.

maar goed, ik wil er ook niet te lang bij blijven stilstaan, jaaaa ik stop mijn hoofd weer even in het beroemde zand, ik gooi weer een paar tegels op de emotieput want daar kom ik toch niet uit.
ik zal het probleem wel langzaam uitelkaar rafelen maar nu even niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha Albertina,

Doordeweeks ben ik bijna wel voortdurend ingelogd tot een uur of 14.00. Ik zit dan op mijn werk en doe regelmatig ff spieken.
Af en toe wat mededelen en soms wil ik zelf wat kwijt.

Iedereen wordt een beetje langzaak wakker vandaag lijkt wel, of vergis ik me?

En Tasseke, ik ga mee met Valentine....kun je heel kort nog wat mededelen voor de beleving van mensen die het niet weten? Toch makkelijker dan alle draadjes terug te bladeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...