Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Ga je in je eentje een mega-alagroomtaart op zitten eten Woman? oei oei oei, denk om je dansbuik.Het kajakken was heel erg leuk. We zijn niet gezonken of omgeslagen. Wel ben ik rozig van de zon.Lekker gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Niks van aantrekken Val, alleen maar de leuke opmerkingen meenemen.Is trouwens afgesproken, die mosselen. Bij Kaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 O ja. Val, dat je er vandaag misschien niet op je top uitziet, kan toch ook te maken hebben met de normale hormoonschommelingen?Ik keek vandaag in de spiegel en dacht: nou word ik toch echt een vrouw, ik geef het vechten tegen de leeftijd op. Vanaf nu ga ik een wijze Big Mama worden. Het idee stond me eigenlijk wel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Valentine, ja Royal Yelly is dat bijenspul. W zullen zien. Ik ga het elke dag nemen, wie weet word ik dan iets minder futloos...ik hou je op de hoogte Heb roomsoesjes en bonbons gekocht. Lekker hoor, voor als ik thuiskom vannacht. Voorheen twee flessen wijn nog bij thuiskomst, of de kroeg als ik nix in huis had, nu ingedekt met bonbons en roomsoesjes. Moet lukken !De trek in verwoestende drank loert om een hoekje, dus ik hou mezelf goed in de gaten. Oppassen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Owja, theemuts, na een poosje droogstaan worden je ogen weer helderwit ipv geel. Dus je krijgt een stralende fonkelende oogopslag En ik hoorde ook eens dat vrouwen die veel drinken meer baardhaar krijgen. Ahum, nou nee bedankt, daar laat ik em graag voor staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Ik ook Valentine. Lekker vrolijk blijven, want waar komen we anders terecht?Ik kan soms om de gekste dingen ineens geëmotioneerd worden. Vooral als ik aan iemand vertel over sterke mensen, die een heel grote moeilijkheid hebben overwonnen. Dan schiet ik vol. Dikke keel, bijna tranen. En dan heb ik een hekel aan mezelf: doe toch niet zo achterlijk, denk ik dan bij mezelf.Toen ik nog dronk voelde ik dat allemaal niet. Nu wel. Emoties worden sterker naarmate je ze niet meer verdrinkt. Maar wat je er dan allemaal mee aan moet?Ik weet het nog niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Ja dat zei ik Theetje, dat die sollicitatie geen gevaar kan lopen omdat jij gebruik hebt gemaakt van je verzekering. Krijgen we wel te horen hoe het gegaan is?Over ongewenste haren gesproken: ik heb een zeer efficiënte ladyratser. Het doet in het begin een beetje pijn, maar zeg nou zelf, wie wil er nou met haren zitten behalve op je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hannah, het kan ook zo: lieve God, ik weet niet waarom ik dit allemaal moet meemaken, maar het zal wel ergens toe dienen.Ik dank U omdat U mij op de wereld hebt gezet naar Uw evenbeeld. (Met die extra rib natuurlijk.) Blijkbaar hebt U zowel vreugde als verdriet in Uw portefeulle. Alhoewel ik wel denk dat God echt een man is. Die denkt nou echt nooit eens na over normale vrouwenzaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Het is nog nooit, in heel mijn carriere als forumschrijfster niet, voorgekomen dat er op zaterdagavond om kwart over zeven geen mens stond ingelogd behalve ik. Daar wil ik dus even gebruik van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Joehoe, Vie,Je bent niet meer alleen!Iedereen zit buiten denk ik?Heb je de kano overleefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Ik ben de hele dag druk en offline geweest dus ik ga nu eerst even mijn salade opeten!tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Heeee, kijk eens wie daar is! Ik wist het wel.Ja, de kano is overleefd, het was best grappig.Ik heb wat minders aan de hand, namelijk een vriend (mijn huis-IT'er) die zijn huis uit gezet dreigt te worden, en verder aan ernstige depressies lijdt. Ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen en voel me bijzonder ontoereikend als hij zegt: ik stort me net zo lief van de Brienenoordbrug.Ja niet zo'n leuke binnenkomer voor jou. Maar wat moet je dan zeggen?Maar goed, heb je al plannen voor het verven en inrichten van Hansje zijn nieuwe onderkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Overigens heb ik aangeboden om naar hem toe te gaan, maar dat wil hij ook niet.Eet smakelijk, ik had een uitgebreide kippensoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hallo allemaal,'k Was vandaag om half elf opgestaan. Zoon was al met een was begonnen en ja, weer water in de waskamer.Ik heb de afvoerslang maar naar de wastafel geleid. Daar stroomt het goed door. Manlief mag weer eens gaan loodgieteren.We hebben met die verbouwing destijds toch echt een klungel gehad.Mijn dochter heeft haar nieuwe mobiel en zit daar nu mee te stoeien. Als ze uitgestoeid is, krijg ik haar oude mobiel. Dan heb ik ook allerlei toeters en bellen. Mij gaat het meer om het feit dat je dat ding dicht kan klappen. Dat scheelt broekzaktelefoontjes.Nu is het weer tijd voor de was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Dank je Val, het luchtte me al op om het aan jullie te kunnen schrijven.Hij heeft ruzie met zijn verhuurder omdat zijn zoon weedplantjes kweekt.Verder moet hij het zelf doen, en ja, als hij echt dakloos wordt is er hier altijd plek voor hem.Ik weet zelf wat een depressie is, hoe oeverloos je je dan kan voelen. Dooddoeners als: het gaat wel weer over, helpen dan beslist niet. Hij gaat wel maandag naar zijn huisarts om er over te praten.Dank trouwens voor het luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Wat goed om te lezen Valentine. Weet je wat een leuk liedje voor jou is?Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben. (Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken)Dat heerlijke zelf-her-ontdekken, leuk hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Vie, je aanwezigheid kan al iets betekenen. Soms helpt het al een beetje als je er gewoon bent, en er hoeft helemaal niet gesproken te worden. Mag wel, hoeft niet. Loneliness is such a drag.........Vaak zijn eenzaamheid en moeheid de oorzaak van depressies. Sterkte hoor, xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Nah, lieverds, ik ben ook wel een egoïst dat ik zo'n big fat problem in jullie schoot gooi.Ik moest het gewoon even kwijt, dat is alles. En het komt vast wel weer goed.In de grond zijn we allemaal ijzersterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Zo lieve mensen ik meld me even af, nog een broodje en dan naar het feestje.Ik meld me vanavond laat weer droog. toedeloe xx fijne avond ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hoi allemaal,Veel plezier vanavond woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Het is geloof ik al eens eerder gevraagd door iemand van de week, maar heeft iemand afgelopen tijd nog iets van druppeltje gehoord?Ik mis haar al een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hallo RapilosHoe is het me tje ik miste je ook al kan je het allemaal nog een beetje aandikke knuffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 ik dacht dat carolien gisteren nog wat over druppeltje heeft gezegd maar wat precies weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hoi meiske,Ja, het gaat wel.Wordt nu wel spannend, woensdag gaat het gebeuren.Het hangt wel een beetje als een zwaard boven mijn hoofd, maar het moet eenmaal gebeuren.Ben niet zo heel vaak meer hier, omdat man vondt dat ik er een beetje teveel mee bezig was.Misschien had hij ook wel een beetje gelijk.Alles verder goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 rapilos ik wil je heel veel sterkte toe wensen het is wel heel erg ingrijpend voor je allemaal met mij gaat het wel goed hoor ben nog steeds niet aan de drank ik wil je even zeggen dat ik je enorm dapper vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden