Spring naar bijdragen

Zaterdag 22-08-2009

ikbenFrits

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

welkom bij de club frits! en een bijzonder goede morgen!
als je iets meer over jezelf kwijt wilt,kan je evt wat plaatsen bij "wie is wie"
hoeft uiteraard niet,maar tis wel leuk om iets van elkaars problemen/achtergrond te weten,kunnen we elkaar misschien wat beter ondersteunen.

oh je staat er al!! ben ook maar net wakker!
ik ben hoog frequent bipolair! dus ik weet wat het is! niet leuk dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallooooo!
Wat ben ik toch een vreselijk conventionele tut af en toe. Daar kwam ik zojuist achter.

Hoe dan ook, blijkbaar heeft de uitzendending op Netwerk heel wat teweeg gebracht. Vond 'm erg goed.

Verder heb ik spierpijn van het sjouwen met dozen vol voorraden gisteren, wat betekent dat ik te weinig met mijn dumbells werk. En dan te bedenken dat ik vanmiddag ga kanoën.

Koffie!

En hoe is het met jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Macha,

goedemorgen allereerst!
en inderdaad ik heb de koffie al gezet, zet je schrap, even opletten............................vangen :D

ik had gisteren al heel stiekum een berichtje geplaats waarin ik eigenlijk iedereen bedank, ik had nooit verwacht dat iemand iets aan mijn postings zou hebben, behalve dan dat ik goed ben in geinen :P
maar was inderdaad stiekum hoor, ik viel ook nog eens tussen twee boekjes in dus viel het niet op.

maar goed, inderdaad lekker geslapen, een paar uurtjes dan, vanochtend alweer de katten uitgelaten en lopen denken en malen, even koffie gedronken aan het water met de buurman.
Maar ik ga wel verstandig doen!
ik ga straks lekker naar de camping, even een weekendje ertussen uit.

zit ondertussen te wachten op het item van safi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morrie Tas.
Hoe zit jouw haar momenteel? Ik heb een spontane hanenkam.

Nou er zijn wel een paar dingen waar ik nu truzerig over na zit te denken, qua forum. Ten eerste, die steeds weer opduikende discussie over zich genegeerd voelen. En dat er "zuigers" op het forum zijn. (Wat doen die dan?)
Of dat de berichten te serieus, of niet serieus genoeg, of te geinerig, of te dit of te dat zijn.
Enfin daar moet ik me ook maar niet druk over maken en gewoon mezelf blijven.

Ja, mijn echtgenoot heeft zich gisteren een kano aangeschaft en nu gaan we vanmiddag kijken of we niet zinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

Nou, ik zuig nog even door en mijn haar zit spontaan als een bommetje in een maisveld :D
sorry hoor Vie, ik heb een heel plaatje voor me als je gaat kanoeen vanmiddag!
kijk je wel eens naar die engelse serie mr en mrs bucket, schone schijn? die gingen vorige week ook varen.

Macha... even opletten wanat anders gaat de koffie wel erg snel.................................vangen met een extra effect!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, inderdaad niet druk om maken en blijf wie je bent, voor mij ben je een kanjer.

Namiddag ga ik wandelen, daarna BBQ, voor het eerst sinds mijn niet drinken
met deze vrienden, ze kunnen er allemaal wat van, ik laat zowiezo de eerste staan.

Nu aan de strijk.

Welkom aan de nieuwelingen.

Voor iedereen een fijne droge dag.

Liefs,
Macha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge Tina

Morge Tas, ik wilde graag bij dat restaurant de maand september ook nog werken want per 1 oktober is het seizoen afgelopen en is het een maand dicht daarna gaat het tijdens de wintermaanden vrijdags, zaterdags en zondags open.

In de maand oktober ben ik dus de weekenden al vrij en had Will ook al verteld dat ik die weekenden van plan ben om geen moer uit te voeren en daar was ze het roerend mee eens:$ (niet dus, klussen zat)
Ze is wel lief maar ook een slavendrijvertje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...