Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Wat ik aan het eten ben. Kipfilet- Bakaardappeltjes en Doperwtjes!En van alles erop en eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik ben volwassen en droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Uitgeplakt, fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Doppertjes Soothe. Mmmm!Theetje ik zou ook geen drinkende vent meer willen.Maar het uitmaken per brief of mail , dat is toch wel een beetje, tja, je dropt hem dan toch wel.Als je nog met hem verder wil (plan C) dan is het toch wel een idee om een gesprek face to face te hebben. Ik zou zeggen, als je met hem verder wil: ik wil met je verder sls jij ook niet meer drinkt. Vind je hem leuk genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dat was Grey's Anatomie, lekker van kwart voor 7 tot half 9.Maar dat hebben ze van de buis gehaald. Jammer hoor. quote: Originally posted by: ValentineWoman toch. Wat zijn jouw relaxprogrammas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dank je wel, heb een emmer volgehuild. Je kan het maar kwijt zijn. Weer een stukje verwerkt. Hoop echt op een betere dag morgen, zal vast wel quote: Originally posted by: ValentineZo mensen, ben er even klaar mee voor vandaag. Zou het de warmte zijn? Fijne avond allemaal, hou het droog zou ik zeggen en een hele dikke knuf voor jou Woman!! Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Owjee ....... dat is heftig zeg .... quote: Originally posted by: theemutsIk geloof dat ik het net heb uitgemaakt met Vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Theemuts, wat ik nu zo begrijp is dat hij problemen heeft met het feit dat jij gestopt bent, terwijl het eigenlijk andersom moet zijn. Dat jij problemen hbt dat hij zovel drinkt......klopt dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Valentine, ik heb met dit soort dagen enorme behoefte aan vaste kleine dingetjes. Zo en zo laat dit en zo en zo laat dat. Als dit en dat wegvalt val ik in een gat. Ik vind wel weer wat anders maar das lastig. Misdaadseries is nu niet goed voor mij, omdat het probleem bij mij om een msidrijf gaat vermijd ik dat soort programmas en series. Maar heej, dank voor het medenken hoor, lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik ga maar eens even mn hond blij maken met een extra rondje buiten, tot zo !!xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Thee, wat enorm rot zeg.Ik begrijp je. Lastig voor je dat ook nog eens zelf aan het "afkicken" bent en hij door blijft gaan op probleembasis. Ikzelf had mijn vriendin van de week een rose'tje aangeboden en had er totaal geen probleem mee om sinas te drinken, maar zou zij veel drinken en dagelijks dan wordt het anders. Je refereerde ook naar mij. Ik ben een beetje in de positie van je vriend he en idd, mijn vrouw zij ook dat ze meestal niet met me kon praten omdat ik al vroeg onder invloed was. Tjeetje, wat lastig. Ik sta er nu vanaf, maar ik begrijp jou en mijn vriendin helemaal daarin. Met beschonken mensen is het geen praten en al helemaal geen afspraken maken.Ik was meestal gewoon in staat om te praten, doch stond niet altijd open voor een gesprek. Deed alles gauw af als onzin e.d. Daarnaast vergat ik vaak dingen zegt ze (terwijl ik gezegend ben met een ijzeren geheugen, maar dus niet als er drank in zit). Ook werd mijn motoriek langzamer, mijn manier van praten en lopen. Man, man, man, ik schaam me voor mijn vriendin, maar vind het ook jammer dat ze die koe nooit bij de hoorns gevat heeft en me gered heeft. Natuurlijk moet dat van mij komen, maar als zij toch eens die toverwoorden had gehad en mij toen al goed duidelijk had verteld....Tot nu, maar haar middel is wel een paardemiddel. En mijn zorg is, hoe zal het eindigen?Theemuts, denk na over alles wat je nu gaat doen. Zie je middelen om hem te genezen? En dan bedoel ik niet de bruuske die mijn vriendin hanteert he ! Kan het nog onder 1 dak opgelost worden?btw, hoe lang zijn jullie samen en heb je kinderen?Sta je in ieder geval bij muts, mag ook via pb en al is het alleen maar even om te janken of je ei kwijt. Ik heb natuurlijk hele goede raad voor je vriend, maar ja, als hij net zo oostindisch doof is als ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Zo, een frisse lucht, een praatje, hondje een peopje en een plasje. Ben alweer een beetje blij. Straks maar even een goede maaltijd maken, heb lekker gebakken aardappeltjes met tomaatjes, worteltjes een uitje en een eitje op het menu staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Theemuts, ik wens je echt van harte kracht en wijsheid toe xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Klopt muts en ja Kirky, ze mag even tegen me schreeuwen.Zoals ik er ook bij vermeldde moet ik het zelf doen, maarrrrrr op DAT moment zag ik mezelf niet als alcoholist. Ik functioneerde als was het niet zo optimaal als ik kon, maar dat wist ikzelf niet. Nee, gek he, was onder invloed. Gezinnetje liep (m.n. door moeders, maar toch ook wel door mij hoor, maar minder), op werk iedereen blij (ik ben zelf de verantwoordelijke dus coverde het nodige), kids waren blij met me (gelukkig nog), maar vrouwlief "zeurde"wel af en toe, nou ja....Moest mee hierheen en daarheen en gooide mijn kont tegen het krib. Af en toe kreeg ik dan het verwijt dat ik dingen vergeten was die ze wel had gezegd maarja, als mijnheer merknaam of mijnheer merknaam langs was geweest dan vergat ik alles. (Is discussie trouwens tussen haar en mij maar ik denk wel dat ik wel eens wat vergat en niet selectief)Wat ik bedoel Thee en dat bedoelde ik met toverwoorden, Als 1 buitenstaander me had mogen redden was zij het. Zij stond het dichtst bij me en ziet het dagelijks. Ze had misschien eerder voor moeilijk kunnen gaan, maar niet de weg die nu ingeslagen is. Dat vind ik heeeeel erg. Maar ik besef dat er toverwoorden voor nodig waren. Het is niet haar schuld, het is MIJN schuld en IK moet het oplossen. Ik weet het. Wel hoop ik niettemin nog steeds op aandacht, "hulp" enz. van haar kant. Maar bovenal VERTROUWEN. Als ze me dat geeft zowel in het geloof dat ik niet meer zal drinken als in onze relatie.......Nou jongens, dan ben ik morgen zo'n andere vent.Dan kan ik weer de vent zijn die ze 7 jaar geleden ontmoette en verliefd op werd.Vertrouwen van haar, dat wil ik.En ja, ik verdien het, al 4 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 lieve tasseke,bedankt voor je aanbod,maarik ben hellaas zover gevallen dat ik maar weer eens een wekje uit logeren moet helaas!laat dit maar weer eens een waarschuwing zijn voor deigenen die denken dat èèntje wel weer kan!ik meld me wel weer na mijn "vakantie"!!!tot over een pakweg dag of tien,dan gaan we er weer voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Sailor: sterkte!!! Je komt er wel.Luitjes, ik maak me op om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Zo, jeetje, wat wordt er veel geschreven op dit forum! Ik geloof dat ik het teveel vind om allemaal bij te lezen, sorry daarvoor. Begrijp wel uit de laatste stukjes dat sommigen het er maar moeilijk mee hebben op het moment. Ik wens jullie heel veel sterkte!Ikzelf ga misschien stappen vanavond. En dan denk ik eigenlijk meteen ook aan een lekker drankje. Het is voor mij zo stevig aan elkaar gekoppeld... als je gaat stappen dan ga je drinken. En dan denk ik het kan toch geen kwaad, een paar drankjes. Want het wordt er vast gezelliger van. Maar dan denk ik weer wordt het er wel gezelliger van? Kan ik het dan wel laten bij een paar drankjes? Helemaal stoppen of toch maar minderen? Minderen of stoppen? Wordt het gezelliger van een paar drankjes, of wordt het er alleen maar erger door. En als het er gezelliger van wordt, kan ik dan wel stoppen na een paar drankjes? I donno. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 quote: Originally posted by: CarolienLieve mensen wegens omstandigheden (goeie) zal ik tot minstens begin november afwezig zijn. Ieder alle goeds gewenst. Carolien: ik wens je een goede tijd toe, en hoop je in november weer te zien (wat lang!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Sailor, heel veel sterkte ,Knuffellllll van meeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 bedankt thee en an, en meiske voor mij is het verschrikkelijk,ik heb nl ook vreselijk last van agorafobie!! zodra ik in een vreemde omgeving kom ga ik helemaal door het lint,nou ja eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen,hoop dat ze een plekje vrij hebben op de crisis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dhendro Gefeliciteerd met je 6 maand alcohol vrij:musicnote::light:Knuffelllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Klopt, en daarna ga je heus niet over op de cola als je weet dat je nog wel ff blijft. Je zal steeds denken, "ach, die ene kan nog wel" en na een stuk of wat denk je van "ach, ik stop morgen wel weer". Lekker contra weer van me he, gezien mijn eerdere berichten.Toch serieus bedoeld hoor.Ga nou maar niet drinken vanavond en begin gewoon gelijk al met een spa'tje of wat je wilt.btw jongens, Spa heb ik regelmatig voorbij zien komen en dat is ook ook een merknaam? Ja, ook een bronnaam, ik weet het. En ja, ik weet ook dat bezwaar gericht was op merknamen van alcohol.Ik zal het commentaar voor zijn, alhoewel het niet altijd lukt, zo blijkt gisteren en vandaag vooral Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik vind jullie allemaal echt heel erg knap dat jullie de alcohol kunnen laten staan. Mijn petje af voor jullie, diepe respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 En Sailor, heeeeel veel sterkte en ik zal de boodschap zeker opslaan. We houden contact straks.En Kirky, ik hoor het vaker, vertrouwen komt te voet en gaat te paard.Tjemigdepemig, poeh he, sommige wijzen zeggen dat het wel 2 jaar kan duren. Zooo lang Ik hoop toch echt wat korter hoor. 1 ding trouwens jongens, er waren meer vlakken waar wij (ik en vriendin) strookten he en dat gaat al maanden goed (zegt ze tegen mij en iedereen). Ik moest er meer voor haar zijn en de kinderen. En dat gaat meer dan wens nu begrijp ik, dus dat zal het vertrouwen ook flink voeden. Ja, en aan het eind van het verhaal is er dan nog de zaak andersom. Ik was namelijk degene met de aanvankelijke kritiek en vraag van haar dus ook nog het nodige. Dat komt wat mij betreft later en ik ga daar wat soepeler mee om. Is ook van minder importantie als je het vergelijkt met drank.Maar vraagt OOK vertrouwen. Nog een weg te gaan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Floortjefien ,Ook jij kan het laten staan hoor waar een wil is snap je ,maar je moet er zelf voor de volle honderd procent achter staan ,is mijn ervaringKnuffelllll van meee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden