Houtje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Oh ja natuurlijk Hannah.Zit een beetje te suffen geloof ik.Heb vanmiddag heel hard gewerkt in de tuin. Ik zat er al dagen, wat zeg ik enkele weken,tegen aan te hikken.Ik heb de kinderen mee laten helpen dat gehang en gegame word ik zat.We zijn een heel eind opgeschoten, maar het allervieste was dat onze jongste kat af en toe een muis peuzelt, en dan het karkas laat liggen, wat dan aan het rotten is.Wie mag dat opruimen? Ik dus.Nou vonden we vóór het huis (vreemd)óók resten van een karkas, niet gezien zeker vannacht er heen gesjouwd door die kat. Het stikte van de vliegen, dus na verwijdering van het karkas heb ik emmers met heet water en chloor erover gegoten. Ik wil niet dat die vliegen binnenkomen!Maar nu zit ik een beetje glazig voor me uit te staren. Moet nog boodschappen doen. Cha cha cha wat zullen we eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Vie,Volgens mij zit jij ook te zuffen.Ik hang niet in een hangmat, dat is WOMAN.Zou me bijna een beetje l*llig gaan voelen, dat je denkt dat ik zo lui ben. Woman moest naar de notaris, dus die heeft het méér dan verdiend.* om even uit te puffen in een hangmat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Shame on me Houtje. En ik beroep me er nog wel zo op dat ik nooit naar icoontjes, maar wel naar namen kijk.Zeg nou niet lullig want dan krijgt de moderator het zo druk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Als we nou allemaal lullig gaan doen, heeft de moderator er nog een dagtaak aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ja Trees, ik vond het ook zo vreselijk lullig, maar ja, het is allemaal ook wel een beetje . k#tMaar hee, alle stekheid op een gokje, ik gein best wel graag en ik hou eigenlijk niet van grove taal, maar soms wordt het wel eens een beetje te gek met de controle.Hoewel ik er blij mee ben dat Tactive ons soms beschermt voor forumspoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hoi allemaal,Ik heb die vragenlijst ook gedaan.Volgens mij is dat een mooi lokkertje, want ik had het goed ingevuld.Maar je moet de komende maanden nog 25 doen...Bij deze weten jullie dat.Had er ook wel even bij mogen staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Burgerlijke ongehoorzaamheid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hee, er zijn twee nieuwen ingelogd:welkom Frans2505 en nSchouten1948 (even kijken of ik het goed zeg).Sorry dat we een beetje zitten te keten, maar we zijn een beetje verbolgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Kan ook, mja totaal 26x aan dat meedoen is iets anders als 50 euro na een vragenlijst lijkt me.Dit was ook maar even ter info.. voor degene onder ons die meer te doen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ja Theetje,Ik dacht ff dat je dacht dat er gegevens van ons werden doorgespeeld door Tactive. Ik zat niet dóór te denken. Nogmaals, ik zei het ook tegen Hannah, ik heb ff een inzink-moment. Vroeger was het dan ook meteen: ik heb zo hard gewerkt in de tuin, dat biertje heb ik wel verdiend. Ha! Mooi niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Tactive is weer uitgelogd, zeker even overleggen met de collega's over de opstandige forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Zwaar gesprek hebben jullie dames, hahahaha, ik stond nog ingelogd en ik gluur nog ff, maar ondertussen blijkt het dus over de ECHT belangrijke zaken te gaan.Hangmat, chachacha, geld verdienen met drinken (??? VIe ? Dit lijkt me pas echt onkies hoor !), Kirky heeft de moderator geloof ik ff aangepakt en een hoop mensen zijn geloof ik de draad kwijt en zitten te suffen. Mijn naam is ook een werkwoord ja.Ik heb trouwens nog een nickname en dat is Wijsneus. Met deze twee nicks sta ik her en der op diverse sites, maar dat wil niet zeggen dat ik het altijd ben hoor. Er zijn meer Suffertjes her en der, vandaar dat ik ook wel eens moest uitwijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik zat me even te bemoeien met mijn ballen. Vier smaken net zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 yoehoee, ik ben er weer!!ik heb lopen briesen en schelden, moet eerlijk bekennen dat het wel oplucht!of ik een ban krijg interesseert me eigenlijk helemaal niets en ik haal ook het bericht niet weg en retificeer mijn bericht naar de moderators ook niet!in principe ben ik dus nog steeds plasnijdig kortom waar het mij omgaat is dat de controle op dit moment compleet doorschiet!uiteraard ben ik het er mee eens dat we ons gewoon dienen te gedragen maar ik ben een volwassen vrouw en behoef niet op mijn vingers getikt te worden alsof ik een kleuter ben.Het duurt hier uren voor er gereageerd wordt op zeer misselijke berichten, je mag ruzies uitlokken zolang je maar aan de taalcode houdt maar een krachtterm is teveel!Maar goed, ik heb mijn hartje gelucht en ik houdt erover op!!orde van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Zeg Tasseke, waar gaat dit allemaal over??? Wat maken jullie je druk !Wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 mmmm,dan gaan we maar collectief msn onder mutsje.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dan ben ik met je eens Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Tas, heb je voor mij anders even datum en tijd van het gewraakte bericht. Dan kijk ik ook even in hoeverre je stout bent geweest. Het moet wel ontzettend heftig zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 sorry,vond mijn bericht in ieder geval retegoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Vandaag ben ik ineens zóoooo blij dat ik (vandaag) niet drink! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 oefwat een onrustalleen kalmte kan ons redden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hallo lieve mensen, ben er weer!Ik ben trouwens maar gestopt met dagen droog tellen, ik onthoud mijn stopdatum wel.Goh Vie, dan heeft jouw partner dezelfde vakanties als ik, hi hi, voor de goede verstaander....Theetje, ik pb je zo toch even over dat werk.Tsja, had in week 1 al twee pbtjes vanwege schuttingtaal, schrok me rot. Ik had klinkers vervangen door sterretjes maar het was te duidelijk volgens moderator. Nou ja, het wees me wel op mijn taalgebruik ondanks keurige opvoeding! Zal mijn moeder leuk vinden, ze probeert nog steeds te zorgen dat we allemaal netjes spreken, bv een echte ei in dweil, ui in uil en geen vaif maar vijf met een lange ij. Ik kan het ook wel, word op werk als bekakt (mag dit wel?) gezien vanwege spraak. En ik draag niet eens blousjes, ik tennis of hockey niet en heb geen boot, alleen een barrel van een fiets...Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Niwi, welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Daar ben ik weer. helemaal uitgeblust. Zuigt me helemaal leeg zo'n gesprek bij de notaris. ik moet dan echt op de terugweg oppassen met fietsen hoor, want dan voel ik me helemaal raar. Weer een stukje van het bestaan van mn vader uitgewist. Volgens mij staat hij nu nergens meer ingeschreven en bestaat hij echt niet meer. Gek hoor. Ik ga maar even chillen, met doggie op de bank. Tot later xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Lieve Woman, dappere dodo!!Jouw vader kan niet uitgewist worden, nooit en te nimmer. Hij zit in jou en zolang er mensen zijn die aan hem denken bestaat hij sowieso nog. Wat is nou een stukje papier? Houd je meer van iemand als je een handtekening gezet hebt op het stadhuis?Hoe schrijf ik een pb? ik zit in die map maar weet niet hoe ik een nieuw bericht aan moet maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden