PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Zo heb ik het ook opgevat hoor Lara, ter verduidelijking. Ik was ook blij dat je dat gepost had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik ga er zo ook maar tussen uit jong en lui.Ik ben moe, gelukkig want ik wil morgen vroeg op. Weer een beetje huis aan kant maken. Heb morgen weer vrij en zal net als vandaag de computer aanzetten en bij tijd en wijle even bijlezen.Wat mijn inbreng zal zijn weet ik nog niet, ik zal even 2x nadenken vooral in het begin, want niet al mijn inbreng is in goede aarde gevallen vandaag geloof ik. Was diverse malen aanleiding voor discussie.Muts, begrijp het als een misverstand. We bedoelen waarschijnlijk veel hetzelfde, maar lezen ook langs elkaar heen.Sterkte thuis en mijn advies, denk goed na voordat je radicale stappen neemt en je vriend verlaat. Kijk goed of er nog andere methoden zijn om hem mede te doen stoppen. Er moet een middel zijn om hem te kunnen overtuigen (tovermiddel) zonder dat jullie apart gaan. Je kent mijn relaas.Ik hoop dat je niet (meer) boos op me bent. En ik garandeer je dat ik niet gedronken heb en de afgelopen (precies) 4 weken ook niet. Sailor, hou je haaks. We denken aan je.Alle "nieuwkomers" (het zijn er nogal wat en ben er zelf toch ook nog wel eentje), WELKOM en blijf ! Laat het glaasje staan. En iedereen verder, welterusten en .....tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Mooie afsluiting Sufferdje. Je mag blijven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Schrik!!!!! Is het al zo laat.Ik ga ook naar bed. Anders ben ik morgen niet te genieten en neem ik het humeur van diempje over.Slaap lekker allemaal.Lieve groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Is even duidelijker voor iedereen dacht ik.Ik heb geen tijd om 28x hele lange testen te gaan uitvoeren. En meerderen met mij denk ik.Als ik dit van te voren had geweten( duidelijk) had geweten, weet ik niet of ik de eerste test had gedaan.Suff, trek je je die boosheid niet aan. Jij weet of je hebt gedronken of niet.En voor mij was je gedachtengang wel heel duidelijk.Slaap lekker en fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ja Suffertje,Je manier van praten roept veel op.Ik weet dat je gestopt bent, maar doordat je in veel zinneneen achterdeurtje open lijkt te houdenweet ik soms ook niet hoe je het echt bedoeltnet alsof het niet zo serieus ishet woordje voorlopig komt erg vaak terugen de voorwaarde dat je vrouw je weer moet gaan vertrouweneer jij die man weer kan worden waarop ze verliefd werd?Word maar gewoon een vernieuwde man, waarop ze trots kan zijndat is al heel waten natuurlijk doe je 4 maanden enorm je best,maar de jaren waarin het vertrouwen is verminderdzijn lange jaren geweest denk ik.Maar voorlopig 3 weken droogdie tellen ook op de balans van vertrouwen!Welterustenook voor alle anderen en beter laat dan nietWELKOM aan alle niewe ADB-ers!!Vandag was een beetje een puberaal forum,ik ben er moe van gewordengroetjes jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik ga nog even de hond uitlaten, dan douchen en er staat nog een afwas. Hoop dat ik wat slaap, de laatste nachten lig ik weer zo te woelen en te draaien, terwijl ik hartstikke moe ben. Misschien wat extra melatonine dan, voor het inslapen. We zullen zien. Ik heb wel zoiets van slaap ik niet, dan niet hoor, pech, komt wel weer een keer. Als ik maar wel rustig ben, dat is nu echt even nummer 1. Dag lieve mensen, dank voor vandaag. xxzachte schone droomslaap gewenst voor iedereen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Pem, slaap lekker.Woman kalm aan. Slaap je niet dan rust je lichaam wel.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Wat een nieuwe mensen. Die televisie ook. Voor een "normaal" mens bijna niet meer te trekken.Vooruit, allemaal in één keer.WELKOM en ga er voor.Veel te winnen en weinig (zo niet: niets) te verliezen.Een vredige nacht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik heb geloof ik wat gemist, ik heb die hele netwerk-uitzending niet gezien. Was het de moeite waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Fien, altijd te bekijken bij uitzending gemist.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mistyday Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 quote: Originally posted by: ValentineLieve Woman, dappere dodo!! Jouw vader kan niet uitgewist worden, nooit en te nimmer. Hij zit in jou en zolang er mensen zijn die aan hem denken bestaat hij sowieso nog. Wat is nou een stukje papier? Houd je meer van iemand als je een handtekening gezet hebt op het stadhuis? Hoe schrijf ik een pb? ik zit in die map maar weet niet hoe ik een nieuw bericht aan moet maken... hoezo kan je eigen vader niet uitgewist worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Ik weet niet echt waar het over gaat mistyday, dus ik kan er niet echt een zinnig antwoord op geven. Ennuh, goede tip Soothe!En ik merk dat ik hier steeds weer over mezelf begin, maar ik wil toch nog wat kwijt. Ik heb al sinds kind af aan best vaak 'een raar gevoel in mijn benen, waardoor ik het gevoel heb dat ik wel móet bewegen'. Ik kon nooit echt aan mensen uitleggen wat het is, het is zo'n ondefinieerbaar gevoel, maar ondertussen behoorlijk vervelend, want regelmatig kon ik er ook niet van slapen. Nu heb ik net ontdekt dat er een naam voor is, eentje die de spijker op z'n kop slaat: restless legs.Kenmerken: 1. Onweerstaanbare drang om te bewegen. Kriebel, onrust en jeuk in de benen (of armen en/of voeten). 2. De drang om te bewegen en de akelige gevoelens worden erger in situaties van rust. 3. De drang om te bewegen en de akelige gevoelens worden verlicht door te bewegen, zo lang de beweging duurt. 4. De drang om te bewegen en de akelige gevoelens zijn 's avonds en/of 's nachts erger dan overdag.En na verder lezen kwam ik erachter wat ik eraan moet doen, mocht ik niet naar de dokter willen voor allerlei middeltjes. Onder andere staat er op die site beschreven:Eetgewoonten 1. Eet zo gezond en regelmatig mogelijk 2. Caffeïne verergert uw symptonen later op de dag, het beste is om alle caffeïne-houdende dranken te mijden: koffie, thee, soft-drinks. 3. Alcohol verergert bij bijna alle RLS patiënten de klachten. Ook niet-roken is aan te bevelen.Duzzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Fien , een week geleden meldde ik dat ik dat ook heb. De oorzaak is niet geheel bekend.Dus we moeten het met deze adviezen doen.Het is een rot gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hoi Wing,hier ook sjeid..zullen we samen afsluiten?Naar bed, toch wel tevreden...Mensen, het is voor mij al veel te laat!Als ik nog iemand kan steunen, dan graag per PB.Ik hoop dan te kunnen helpen...Slaap lekker! (al de tweede keer dat ik dit vanavond zeg!)Fijne nacht, slaap wel, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Echt waar Soothe? Ik zit nog maar twee dagen op deze site, dus dat wist ik niet. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die hetzelfde heeft! Ben even helemaal verbaasd en van mijn stuk gebracht. Slaap lekker Trees, hoop dat je nu de rust kan vinden en droom maar fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Welterusten wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mistyday Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hallo, ikk wens jullie alles goed. maar dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 goed gedacht mkkr,ooit leg ik je het uit!...als je het wilt weten!En voor nu: slaap geborgen!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Misty, wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 FloortjeFien, ik heb dr ook erg last van hoor.Gister hele nacht wakker geweest door die restless leggs brrrrrrrrrrrrrrrr.Gun het ook niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mistyday Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Hallo, ik maak me wel gek. maar helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diempje Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Echt waar Lara? Zo hoor je er niemand over en dan in één keer... ik snap er niks van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Gek?Wat is er dan Mistyday??Waarom maak jij je gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2009 Er is ook eenstichting van mensen die dat allemaal hebben.Het is een veel vookomend iets.Zo heb je naast de alcohol de baas ook nog meer zaken die je mischien de baas kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden