rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 ben ik het mee eens hoor linde, maar het is moeilijk dat je er niet met je directe omgeving over kan praten omdat zij het niet zo zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 DAAAG allemaal, wat een drukte in de huiskamer.Ik heb heerlijk gewerkt in de galerieAlle kasten opgeruimd, de winkel ingericht, mijn werkplek verbeterdkasten en tafels verschoven en gewoon langzamerhand klaar stomen voor de opeing zondag.morgen alle schilderijen en tekeningen van de kunstnaar ophangenen dan zondagmorgen nog even schoondweilendan om 16.00 uur openenIk ben benieuwt of BB en Fran nog langskomenen ik zou Marjo ook kunnen vragenWater woont ook niet ver weg maar die is schuwik zou hem het adres kunnen Pben en dan zou hij stiekum kunnen komenDus Water als je zin hebt???Ik heb nog niets bijgelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Wijs Thee!Dank voor je verhaal met de boodschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Goedenavond,Ik had en heb vandaag een vrije dag:DWill is nu bij mij en we gaan zo lekker eten, Spaghetti met verse kruiden en zo.ben nu wel ingelogd maar zal minder reageren hoortot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 knorretje,sluit me helemaal bij linde aan,kan er alleen nog aan toevoegen dat je lever er op termijn kapot aangaat,en dan heb je pas echt een probleem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Wat zien zij niet Rotje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi niwi heb je pb gelezen heb geprobeerd wat terug te sturen maar dat gaat niet. Maar om antwoord op je vraag te geven ik denk inderdaad dat vooral in het begin de omgeving meer last (overlast) heeft van de drinker, maar op het lange termijn heb je ook jezelf ermee, lichamelijk, geestelijk enz. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Oh Dar, ik moet om je lachen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi linde wat je net hebt opgeschreven. oa dat 4 a 5 glazen iedere dag wel veel is en dat je van jezelf uit moet gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 O nu snap ik het Rotje!Ja there's none so blind as he who does notwant to see!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 ha ja dat is een goeje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi ari ook goedeavond had je nog niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Zo jullie zijn echt snel!!Marieke, ik denk niet dat het met andere katten te maken had maar met mensen. Hij is bang voor iedereen behalve voor mijn vriend en mij. Hij is echt schuw maar een doetje met andere dieren hoewel hij heel groot is, hi hi.Rotjeknor, volgens mij hebben of hadden veel mensen hier een verschilend drinkpatroon. Ik dronk niet dagelijks maar als ik dronk, twee tot drie keer per week, ging ik toch te vaak los. Dat ben/ was ik zat. Ik had ook geen echte ontwenningsverschijnselen lichamelijk. Ik merkte dat ik steeds meer mijn grenzen ging verleggen en dat andere onderdelen van mijn leven er onder gingen lijden zoals de financieen, moe etc. Daarom vond ik dat het een probleem was. Ik had de volgende dag dan ook wel een kater maar dan was ik wel meestal vrij.Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ari, als je alleen maar denkt aan stagen die in de wind tegen de mast aan slaan, en een paar meeuwen die in de nacht een schreeuw geven, of een meerkoet met haar kefje, dan slaap je toch al lekker? Het zijn een beetje eenzame geluiden. maar ik vind het ook goed om eenzaam te durven zijn.Dar: grinnik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 ja valentine, veel verschillende soortentheemuts intressant dat van die fles wijn, dat dat gelijk staat aan 7,5 glazen bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 nou mensen ik wens jullie nog een fijne en een gezellige avond ik ga zo even lekker een bakkie doen, en over een uurtje popstars kijken, zonder alcohol natuurlijk. misschien tot later op de avond.groetjes rotjeknor:beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 oeps verkeerde emotion er stond beer dacht dus letterlijk aan een beertje geen bier nou ja. goedeavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Nee hoor Dar je zei niks raars!Ik vond je gewoon erg grappig in je reactie op Hannah!Thats all!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 nou rotjeknor jij hebt me tenminste aan het lachen gemaakt vandaag met je verkeerde emoticon da s nog geen mens gelukt vandaag! toch nog een goeie afsluiting, dank!fijne avond verder allemaal en een goed weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 'Sterkte Adelaar, volgens mij kun je dat wel gebruiken!!Ook fijn weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Hai Rotjeknor,Van die omgeving is ook eigen ervaring.. zolang de familie me maar met rust liet, kon ik gewoon mijn gang gaan. Ik zat in mijn drankperiodeook liever op mijn gevoelsmatig onbewoond eiland te drinken. Totdat anderen gingen beslissen dat ik maar moest stoppen. Ik heb eerst zelftot die ontdekking moeten komen voordat het kans van slagen had, want onder dwang gaat dat toch niet. Om eerlijk te zijn ben ik destijds eigenlijk gestopt om van de problemen en van het gezaag af te zijn, gelukkig heb ik wel volgehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Is het bij jullie ook zo'n nòòdweer?Hier donder bliksem, inktzwart en vèèl regen!Wel fijn voor de tuin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 goede avond allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Fijne avond Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Laat maar gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden