Spring naar bijdragen

vrijdag 28 augustus

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DAAAG allemaal, wat een drukte in de huiskamer.
Ik heb heerlijk gewerkt in de galerie
Alle kasten opgeruimd, de winkel ingericht, mijn werkplek verbeterd
kasten en tafels verschoven en gewoon langzamerhand klaar stomen voor de opeing zondag.
morgen alle schilderijen en tekeningen van de kunstnaar ophangen
en dan zondagmorgen nog even schoondweilen
dan om 16.00 uur openen
Ik ben benieuwt of BB en Fran nog langskomen
en ik zou Marjo ook kunnen vragen
Water woont ook niet ver weg maar die is schuw
ik zou hem het adres kunnen Pben en dan zou hij stiekum kunnen komen
Dus Water als je zin hebt???

Ik heb nog niets bijgelezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi niwi heb je pb gelezen heb geprobeerd wat terug te sturen maar dat gaat niet. Maar om antwoord op je vraag te geven ik denk inderdaad dat vooral in het begin de omgeving meer last (overlast) heeft van de drinker, maar op het lange termijn heb je ook jezelf ermee, lichamelijk, geestelijk enz. enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo jullie zijn echt snel!!

Marieke, ik denk niet dat het met andere katten te maken had maar met mensen. Hij is bang voor iedereen behalve voor mijn vriend en mij. Hij is echt schuw maar een doetje met andere dieren hoewel hij heel groot is, hi hi.

Rotjeknor, volgens mij hebben of hadden veel mensen hier een verschilend drinkpatroon. Ik dronk niet dagelijks maar als ik dronk, twee tot drie keer per week, ging ik toch te vaak los. Dat ben/ was ik zat. Ik had ook geen echte ontwenningsverschijnselen lichamelijk. Ik merkte dat ik steeds meer mijn grenzen ging verleggen en dat andere onderdelen van mijn leven er onder gingen lijden zoals de financieen, moe etc. Daarom vond ik dat het een probleem was. Ik had de volgende dag dan ook wel een kater maar dan was ik wel meestal vrij.

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari, als je alleen maar denkt aan stagen die in de wind tegen de mast aan slaan, en een paar meeuwen die in de nacht een schreeuw geven, of een meerkoet met haar kefje, dan slaap je toch al lekker? Het zijn een beetje eenzame geluiden. maar ik vind het ook goed om eenzaam te durven zijn.

Dar: grinnik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Rotjeknor,
Van die omgeving is ook eigen ervaring.. zolang de familie me maar met rust liet, kon ik gewoon mijn gang gaan. Ik zat in mijn drankperiode
ook liever op mijn gevoelsmatig onbewoond eiland te drinken. Totdat anderen gingen beslissen dat ik maar moest stoppen. Ik heb eerst zelf
tot die ontdekking moeten komen voordat het kans van slagen had, want onder dwang gaat dat toch niet. Om eerlijk te zijn ben ik
destijds eigenlijk gestopt om van de problemen en van het gezaag af te zijn, gelukkig heb ik wel volgehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...