druppeltje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Probeer de draad weer op te nemen maar is erg moeilijk als ik zie wat er allemaal geschreven is. Sjonge wat kunnen we typen he? Ppppppffffff, heb al vierkante ogen alvorens ik gepost heb hahaha. Zag vele nieuw namen en kan er (nog) niet veel op zeggen als:! nieuwe mensen: van harte welkom2 mensen verder in de strijd: moed houden3 vergevorderden: en nu door4 veteranen: we gaan posten vanaf 1 hahaha5 sterkte voor wie het moeilijk heeft6 de zieken onder ons veel beterschap gewenst7 de liefde en of vriendschap hier gekomen veel geluk8 neem de medicijnen die je nodig hebt en niet vergeten.9 we zullen elkaar altijd steunen10 druppel heeft de 10 geboden neer gekerft hahahaZo jammer dat ik telkens uitval want vind het altijd zo leuk jullie reacties te lezen en de vele pb-s die ik krijg. Ben erg begaan hier omdat je elkaar steeds beter leert kennen en ook begaan met de nieuwe mensen. Het is triest als je hier komt maar voor jezelf wel fijn te weten dat je die fase voorbij bent. Dan ben je er blij om maar tegelijk bezef je dat je er nooit meer vanaf komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ik, Jen, want mijn stoofpot staat te sudderen.Ik dacht alleen dat je net zei dat je ging uitloggen.Je kent de keukenwekkermethode toch, en hoe blij je morgen met jezelf bent als je nu niet drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adelaar Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi jennifer, lees net je stukje, zou heel graag wat zinnigs tegen je willen zeggen maar dat lukt me nu niet, maw wat heb je aan mijn berichtje....nix waarschijnlijk, vind het wel fijn dat jij gewoon schrijft wat je dwars zit, neem me niet kwalijk maar lees hier ook veel waarvan ik persoonlijk denk, leuk maar wat moet ik ermee, niet zo aardig van mij om te zeggen, maar misschien komt dat omdat ik niet gestopt ben en wel wil minderen, de ochtend verkeerd begonnen ben, een lieve vriend heb die me eruit zet als ik weer drink, ik daarom alles stiekem drink en kort gezegd niet weet hoe of wat!nou jennifer hier heb je nix aan alleen weet je dat er meer mensen zich rot voelen en daardoor voel jij je niet beter, potje toch ik wou dat ik iets wist te zeggen, vanmorgen eindigde ik met morgen beter maar begreep uit reactie dat ik om het nu en vandaag moet denken, dus dan leg ik me er maar bij neer dat vandaag niet veel meer voorstelt, tis jammer! nou jennifer toch hoop ik dat het straks wat beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Jennifer, je bent moe, schreef je. Moe zijn is een trigger, probeer een dutje te doen, wat te eten, blijf hier van je afschrijven; waar je maar zin in hebt: maar drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Hallo allemaal,Ik kom me even melden. Vrijdag is mijn vrije dag en ik dacht zo van laat ik dan maar eens slapen tot ik vanzelf wakker word.Mis POES! Een van de katten is me op heel charmante wijze komen wakker maken. Wat een volhouder is dat beestje toch. Na het ontbijt ben ik aan het werk gegaan: verder met de grote schoonmaak in de keuken. Het knapt aardig op en wat lagen er toch veel overbodige dingen die 'eventjes' neergelegd zijn.Ik heb nu veel ruimte over! 't Was de moeilijkste hoek van de keuken. Nu de rest nog een keer.Daarna ben ik nog even een wandelingetje gaan maken. Even uitwaaien gaat uitstekend bij deze fikse, frisse wind.En nu is het alweer bijna etenstijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Hi Corinne, heb jij ook zo'n volhardende kat?Is het allemaal gelukt met de sollibrieven? Vond het een heel interessant idee, een werk/leertraject in de gezondheidszorg, als ik dat goed heb begrepen.Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Dà g iedereen.Rudy ben je er nog?Fijn dat je langs komt!Hoop dat het allemaal een beetje te doen is!!Rapilos, gelukkig heb je het ergste achter de rug nu!Neem alle tijd om te herstellen en ik ga duimen voorje! Dat je maar de beste uitslag mag krijgen die er is!Zelf ben ik nogal bezig met het gebeuren met mijnvriendin.Ik merk dat ik er erg verdrietig van ben.Ze belde me vanmorgen en babbelde quasi luchtigover koetjes en kalfjes maar het lukte me niet omluchtig terug te doen, had ook helemaal geen zin ommet haar te praten en heb het gesprek 'beeïndigd omdatik mijn hulp moest helpen. dat was ook wel zo maar als ikhad gewild had ik wel langer kunnen praten.Misschien moet ik een dezer dagen gewoon maar evenonder vier ogen met haar praten.het vervelende is dat ze altijd erg (verbaal) agressief wordtals ze ergens op wordt aangesproken.Lastig dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Linde, sterkte er mee!Hallo hier ben ik weer. Even luieren en dan koken.Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Theemuts ik wil haar aanspreken op het feit dat ze dat hele verhaal dat mijnzoon drugs dealt uit haar grote duim heeft gezogen.En dat dit niet de eerste keer is dat ze bij mij een "bom"laat afgaan!Ik zou erg graag weten waarom ze dat doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hallo Valentine!Wat ga je koken.Sorry ik ben altijd buitengewoon nieuwsgierig wat de potschaft bij iemand anders!Kan er niks aan doen!Soort "keukenvoyeurisme"vrees ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Kattenvrienden!Ik ben zo blij dat mijn kater weer naar buiten durft. Ik weet nog steeds niet waarom hij ineens niet meer durfde maar hij werd zo gefrusteerd. Het was zo sneu!!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Linde, ik kook bijna nooit, mijn vriend is echt een superkok. Terzake: ik maak preischotel uit de oven, lekker met die regen, wintereten.Wij houden erg van vers eten, dus vandaag ook weer lekker aardappelen gekocht bij het aardappelpakhuis, goedkoper en lekkerder dan van de supermarkt!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Dat kwam ze bij mij thuis vertellen waar ook mijn oudste dochter bij was!Ik weet niet aan wie ze het nog meer heeft verteld maar aangezien ze bijmij ook nogal loslippig is over anderen maak ik me niet veel illusies dat zedat bij anderen ook hierover niet doet!Hoewel ik haar dringend heb gevraagd dat niet te doen.Wil je jouw verhaal eens vertellen Thee?Desnoods per pb?Rijmt ook nog Haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 goedeavond allemaalwil even reageren op adelaar, je denkt wel erg negatief. Je zegt dat je niet wil stoppen met drinken maar alleen maar wilt minderen, maar je vriend vindt het waarschijnlijk wel ernstig genoeg om te moeten zeggen dat als je niet stopt hij je uit huis zal zetten. De vraag is dus vind jij het wel ernstig genoeg? word je hier boos om, omdat je dan moet toegeven dat je een alcohol probleem hebt.nou ik hoop dat je vanavond een betere bui hebt en anders morgen. Ieder moment is belangrijk ook het nu!veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Oh klinkt lekker Val!Wat een luxe zo"n "kookmeneer".Mijn liefste kan zelfs water laten aanbranden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi linde, dat is wel een heftig verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 hoi theem. hoe is het ermee? lees net dat jij ook zoiets als linde mee hebt gemaakt. nou heavy hoor. Gaat dat nu allemaal weer goed? ik hoop het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ja Thee je hebt gelijk, terwijl ik erover praat voel ik de boosheid weer opkomen. Maar ik heb er geen zin in dat mijn zoon hier straks als drugscrimineelbekend staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ari, wat leuk, ik dacht dat niet op reageren Lena, een uitdrukking van mijn moeder was.Maar het komt dus in de beste families voor.We zullen toch geen nichtjes zijn hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ja Thee dat is waar.Maar ze heeft mijn zoon ook geraakt hiermee!En wie aan mijn kinderen komt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 "lekker preischotel bij die regen"! welke regen? er valt hier geen spat! lijkt hier wel herfst! bruine bladeren aan de bomen,en zelfs de dennen worden bruin door gebrek aan water!krijg net een mailtje van bol.com,voortaan kunnen we ook digitale boeken lezen!! lijkt me wel handig in bed,alleen jammer dat die € 199- moet kosten,daar kan ik voorlopig nog een hele reut gewone boeken voor kopen bij bol in de 2e-hands afdeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 ik zat me wat af te vragen, misschien dat iemand van jullie hem voor me kan beantwoorden.Ik zie en hoor veel om me heen over mensen die drinken, veel mensen drinken dagelijks, en veel mensen drinken toch wel een glas of 4 a 5 per dag of een flesje, want in een flesje wijn zit niet zoveel wordt er dan gezegd. dan denk ik wanneer wordt het nou een probleem, als je lichamelijk voelt dat het minder gaat of als je niet meer goed functioneerd op het werk enz. enz. er zijn genoeg mensen die gewoon goed functioneren en weer fris en fruitig opstaan (na 3 flessen wijn) wat ik niet begrijp want dan ben ik echt verrot de volgende ochtend. Of zullen deze mensen alsof doen en maar door gaan, hoelang houd je dat vol?ik merk dus om mij heen een hoop weerstand en ze vinden het allemaal maar wat overdreven. dat is wat ik er eigenlijk mee wil zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 nou gelukkig maar theemuts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Tja ik zal maar denken"Shit happens!! (roepen mijn kinderen altijd bij tegenslag(zolang het maarniet hun tegenslag is!) Hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Weet je Rotjeknor?ik denk dat er niet iets algemeens over te zeggen is.Persoonlijk denk ik dat iedereen die dagelijks een glas of 4 of meerachteroverslaat toch al min of meer(vaak meer!)afhankelijk is van alcohol.Erg veel kunnen drinken wijst vaker op een hoge tolerantie enminder op er goed tegen kunnen"Ik denk dat als je je zelf af gaat vragen of je niet teveel drinkthet tijd is om achter je oren te krabben.Bovendien heb je er niet zoveel aan om te kijken naar een ander denk ik hoor. Hou je zelf in de gaten, daar heb je meer aan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden