Spring naar bijdragen

zaterdag 29 augustus 2009


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ziza, ja, dat heeft hij me al wel eens op een verontwaardigde toon verteld.
Toen zei hij:" Nou gaat heus wel goed hoor."

Dus wil niet bemoeizuchtig overkomen.

Hij werkt voor een internationaal verhuisbedrijf. En het was de bedoeling dat hij weer met een andere studie zou beginnen, dus wil eigenlijk heel graag weten of hij blijft werken, of dat hij daarnaast ook weer een nwe studie is begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond saam!
Ff mee lezen en kletsen.

Lara, dan moet je proberen je bezorgdheid te "verpakken", ach en ik vond mijn moeder ook maar een bezorgde bemoeial hoor op die leeftijd. Gaat over.
Maar daar heb je nu niks aan. Laat hem wel weten dat je van hem houdt en dat je het daarom zo fijn vindt om, ook al is 't maar heel even, zijn stem te horen. Niet om te weten wat hij uitvoert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Ik heb dus de hele dagdraad gelezen en diverse keren zitten janken en me diverse keren verbaasd en blij gevoeld

Jee wat gaan we met z`n allen toch vreselijk ondersteunend helpend en liefdevol met elkaar om

Ik hou van jullie allemaal
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lara; hoe is het trouwens met je honden?
Die van mij gelukkig weer oké.

Heftig onderwerp vanmiddag zeg, voor mij tenminste.
Heb ook anorexia èn boulimia gehad.
De psychiater die mij toen begeleidde waarschuwde dat ik beter voor de anorexia kon kiezen, boulimia is n'g gevaarlijker (lichamelijk).
Ben er door mijn tweede man van af gekomen maar........ het is waar wat eerder werd gezegd; ook hierin heb je "levenslang". Het blijft altijd op de loer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, mn honden gaat op het moment goed, op het nwe voer.
De oudste heeft wel veel problemen, heeft er niet zoveel zin meer in, wil niet meer wandelen etc.

Ik heb een periode ook met mn eten geklungeld. Een benaming heb ik er niet voor. Het begon na een opmerking van mn toemalige vriend, dat ik wel groeide.

Daarna ben ik zeer extreem op mn gewicht gaan letten dmv calorieen tellen en elke dag weegschaal.

Nooit eten eruit gespuugt of iets dergelijks.
Ben daar zelf weer door gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lara, wat kan één opmerking grote gevolgen hebben!
Knap dat je er zelf doorheen bent gekomen! Je bent sterk hoor.
Bij mij ook geen item momenteel, heb al een jaar niet meer op de weegschaal gestaan.

Mijn ouwe teefje heeft een kleine hersenbloeding gehad maar is wonderbaarlijk hersteld.
Huppelt weer vrolijk mee met haar 12 jaar. Fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb een saaie zaterdagavond gehad!
Ben na het eten naar bed gegaan, was afgeknoedeld. Haha. Een mens is toch maar een mens hè.

Wens jullie allemaal welterusten ik ga weer terug, denk dat ik wel weer kan slapen (even lezen dan lukt het wel).

Welterusten, ik ben ook blij dat ik weer een droge dag had.
En morgen zie ik weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Witte

Kom net even melden dat ik met de hond naar buiten ga en onder de douche ga.
Kom zo nog even gedag zeggen.

Het viel niet mee vandaag, zoals verteld veel trek gehad. Altijd weer die zaterdagen.....echt voor volgende week beter indekken van te voren. Ik zag het echt helemaal mis gaan vandaag. Ik vond het niet vervelend om niet te drinken, dat was het niet. Dat is wel een vooruitgang. Dat ik het nu eigenlijk echt wel leuker vind zonder. Maar het is echt de gewenning.

veel met mn vriendin erover gesproken, en met haar afgesproken om het vol te houden in ieder geval tot mn verjaardag. Dan is het echt een supermijlpaal :)
We willen weer eens naar een dansfeest gaan, en dat lijkt me echt helemaal te gek om zonder die verwoestende drank te doen. Lekker fit en helder op de muziek swingen, en niet die downer hebben van de alcohol. Omdat zij niet drinkt durf ik dat wel. Goed voorbereiden en een doos roomsoesjes klaarzetten voor als ik thuiskom :)

Tot straks nog even voor de wakkeren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow vergeet ik helemaal te melden dat mn vriendin de notaris perikelen op zich genomen heeft. Ze gaat het helemaal voor me uitzoeken, en alle vervelende telefoontjes voor me plegen, net zolang tot het helmaal klaar is :) Heb alles doorgegeven en uitgelegd.
Dan kan ik nu verder met fit worden en weer mn dagelijkse dingetjes doen :)
Fijn he, en ook heel lief x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Valentine

Nog even dit: ik heb het al eerder gevraagd maar geen reactie, dus: weet iemand waar Noa gebleven is?



Geen idee, in het bos misschien. Eerder denk ik aan vakantie.
Mensen blijven soms weg. Gelukkig is dat niet altijd een grond om je ongerust te maken.

Zelf blijf ik nog steeds elke dag komen. Gewoon om bij de les te blijven en contact te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even helemaal off topic. Er is een heleboel gedoe om de Mexicaanse griep. Inmiddels 1 dode in Nederland. Gisteren las ik dat er inmiddels wel 5 doden aan de Q-koorts zijn te betreuren. Waar is die pandemie? Van de Q-koorts ben je niet alleen ontzettend ziek, het herstel duurt ook heel erg lang, soms wel meer dan 2 jaar. De klachten liggen voornamelijk op het vlak van vermoeidheid. Moeilijk te meten dus en heel vervelend als je daarmee in de ZW komt. Je wil, maar kan niet en er is niks aan je te zien. Gebroken ledematen zijn een stuk duidelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...