linde Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Dàg iedereen!Ik zal even snel proberen terug te lezen.Is iedereen oke?Ik heb vanochtend met mijn vriendin gesproken enhoewel moeilijk was het goed.Samengevat komt het erop neer dat ook zij heeft moetenwennen aan onze vriendschap zonder drank.Ze vindt dat ik erg veranderd ben en hoewel ze blij is datik niet meer drink mist ze soms de zotte invallen van daarvoor.Ze vindt dat ik nu saai leef, het komt erop neer dat er niet zoveelmeer met mij valt te"beleven""Kortom wennen aan de nuchtere Linde.het zou te ver voeren om alles hier uit de doeken te doenmaar ik ben blij dat we gepraat hebben.Zo kunnen we weer verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Dank je Kirky.Mooi Linde!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 en bedankt hè kirky,met je bmi,moet ok ook nog eens min.13 kg afvallen!! die pijn in je nek komt dat door spanning? ik betrap mij er ook met enige regelmaat op,dat ik mijn schouders/nek aan ga spannenals ik wat gestresst raak,en dan krijg je door gebrek aan doorbloeding idd een knallende koppijn!voorlopig is dit schip alweer 5 dagen vlot,nadat het even op de klippen was gelopen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Kirky ik heb het al eens eerder gezegd maar bij lage rugpijn is het goed om je grote bilspier (gluteus maximus) te trainen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Haha Sailor, we MOETEN niets. Denk dat dat voor ons alcies erg belangrijk is. Als jij je goed voelt bij je gewicht en geen klachten hebt dan is het toch goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 hee is iedereen opeens aan het eten of zo?ga ik de krant maar ff lezen.oh nee kirky is er nog! ik weeg 88!! en mijn lengte valt niet meer te meten helaas,maar met bhveoa formuletje zou ik op 1.73 mtr uit moeten komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Zo afwas is klaar.Wat een rust hier!Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Jeetje Kirky, dat is wel weer een pech zeg voor haar!Woont ze daar of was ze op vakantie? Waarom moet er een verpleegkundige heen? Een gebroken been klinkt niet zo ernstig...Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 O ok ik las niet goed, die verpleegkundige is voor de begeleiding. Snorrie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Hoi,Nah lekker dan, ben je op vakantie, kom je onder begeleing terug. Blijf ik toch veel liever thuis hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Hmm zou blij zijn als ik eens een keer echt op vakantie kon. Alles is relatief nietwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 100% mee eens Hermie. niets is wat het lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Zekers en vast zoals de Vlamingen zeggen Witte. Maar hoe gaat het met je minderen cq stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Ja gaat best wel lekker, Ik heb mn wie is wie ge update.Dus als je wilt kun je dat ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Heb het gelezen Witte, goed bezit meid. Ook heel goed van je dat dat wekelijkse contact aanhoudt. Ik heb nog steeds regelmatig contact, fysiek, met mijn begeleider van IrisZorg en ben van plan om dat ook nog wel even vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Wat is Iris Zorg Hermie?Heb er nog nooit van gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 IrisZorg is de voormalige Grift, verslaafdenzorg aan. Speelt zich voornamelijk in midden Nederland, Arnhem en omstreken af. Via mijn huisarts ben ik hier terecht gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Hoi theemuts,Wil nog steeds niet echt vlotten dus met vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Ok vandaar dat het me dus niet zegt hermie.Ik uit nhIs wel heel anders he denk ik een real contact?Ik ben wel heel blij dat ik de ib heb gevolgd hier, maar het blijft pc (alhoewel ik het best heerlijk vind dat alles anoniem besproken kan worden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Ja dat is echt anders Witte, mijn begeleidster kent mij inmiddels door en door, en ik haar ook haha. Dit is echt met de billen bloot want ze kent haar pappenheimers. Zij heeft mij geleerd om echt naar mezelf te kijken. Ik betrok alles op mezef, ik ben een loser want ik trok het niet om én voor mijn kind te zorgen én te werken én ook nog eens voor mijn ziek, zwak en misselijke vent te zorgen. Blijkt dat bik ook maar een mens ben haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 haha zit hier te lachen om hoe je het opschrijft.maar das best wel lekker dat je iemand hebt met wie het klikt en die zich ook niet zomaar af laat schepen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Nee precies, als ik alleen maar contact via mail zou hebben zou voor mij niet werken want ik weet inmiddels wel wat de wenselijke antwoorden zijn. Als ik face to face met haar zit spreekt mijn gezicht boekdelen (leve de non-verbale communicatie) dus dan kan ik maar beter eerlijk zijn. Soms botst dat enorm en dat hebben we ook echt ruzie, soms zelf zo erg dat een collega van haar komt vragen of het wel goed gaat, maar dat kan en mag. Ik ga altijd met een goed gevoel weer weg. Tsja hulp/tips aanvaarden blijft lastig als je gewend bent om alles zelf op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Nou ja ruzie, er gebeurd tenminste iets zo lees ik je berichtje.Ik herken dat ook wel om alles zelf en alleen te willen doen.Het liefst zo alleen dat echt niemand om me heen merkt dat er iets is.Ik vind het vreselijk als iemand aan me ziet dat ik het ergens moeilijk mee hebIk heb ook zo een heerlijke blonde huid die dan zo heeeeeeeeerlijk rood kan kleuren bijv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Naja dat heb ik dan weer niet, kan liegen alsof het gedrukt staat, zelfs mijn dochter twijfelt dan. Maar ik kom er langzaam aan achter dat het niet erg is, of een teken van zwakte, om hulp te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Nee dat denk ik ook niet.tis en blijft alleen zo vreselijk moeilijk.En t meest erge vind ik dat ik me er nu zo bewust van ben.Heb soms echt moeite met mezelf als ik weer in mn cocon kruip ofoziets(weet ff niet anders te omschrijven hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden