Spring naar bijdragen

zaterdag 29 augustus 2009


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar,

Voor het eerst sinds jaren
ben ik mij ook aan het
klaarstomen voor de herfst.
Heerlijk gevoel.


Meiske,

Ik kan niets meer toevoegen
aan de vele reactie's die je
gisteren mocht ontvangen.
Aan al deze mensen wil ik
wel zeggen dat ik fier ben,
ja, op jullie allemaal. Prachtig!


BamBam,

Nu Vandaag mag regelmatig
naar boven gehaald.
Zeer mooi!


Suffertje,

Voordelen niet drinken.
Ik hoop dat velen onder ons
het lezen.


Adelaar,

Gisteren was jij trots op mij.
Dank.
Vandaag wil ik trots op jou zijn.
Ik schreeuw even als het mag.

" Vandaag laat ik de eerste staan "
" Vandaag laat ik de eerste staan "
" Vandaag laat ik de eerste staan "


Aan allen die het moeilijk hebben " Sterkte "

Fijne dag aan allen, hier schijnt het zonnetje.


Liefs,
Macha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Meiske: er is gezegd wat er gezegd kon worden denk ik. Ben onder de indruk en ook bij mij komen er zaken naar boven. Sterkte!

Gisteren een kleine ramp: het regende zo erg dat de kolk in de tuin niet meer doorliep dus mijn huis stond deels onder water. Pas na tienen klaar met hozen en dweilen. Ben kapot maar moet zo weer allerlei dongen doen.

Ik dacht wel gisteren: als ik nu in de kroeg had gezeten en met mijn dronken kop thuis gekomen was.... Ik heb het nu weten te beperken, precies tor aan de grens tegels/tapijt, anders was het echt erg geworden. Als ik laat thuis gekomen zou zijn, wankelend en wel....

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,

Dank voor jullie lieve berichtjes,
heb er lang over nagedacht om het hier in het forum te gooien ,
maar heeft me erg goed gedaan .

Dar nee m`n broer heeft nooit berouw getoond, heb er ook geen kontact meer mee,
kan hem wel vermoorden als ik hem zie ,
maar schiet er niks mee op,
is alleen maar negatieve energie dus op naar de positieve kant,
maar nu snappen jullie misschien ook, dat ik een mens van weinig woorden ben ,
ik geef niet zo gauw wat aan, maar ik weet onderhand wel dat drank niets oplost dus ben der wel van af gebleven hoe moeilijk het soms ook was en is

Dikke knufffffffffffffffffffffellllllllll voor allemaal van meeeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal....

Lekker Koffie!

Mees is de goede naam Dar. Helemaal oke!

Gisteren te druk gehad om de draad te volgen. Veel uithuizig geweest.

Mooi begin van de draad Dar. Hier begin ik ook langzaam wat herfstige dingen te doen. Ik heb de eerste bloemen met herfstkleuren aangeschaft. En idd kaarsjes weer omhoog getoverd.

Hoewel ik moet zeggen dat het hier buitengewoon zonnig is.

Fijne dag allemaal en laat die eerste staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen vroege vogels, zelf ook al weer vanaf 7.30 paraat. De honden hadden honger, oh zo. En dat zal ik dan weten ook!
Het is hier prachtig weer, de zon schijnt volop. Wel beetje koud maar dat vind ik wel lekker. Gister een luie dag. Ik was zo ontzettend moe, pfff. 2x een tukje gedaan overdag. Ik probeer er eerder aan toe te geven, tegenswoordig. Mn lijf geeft het niet voor nix aan maar ja, ongeduldje vind dat lastig. Gister het vuurwerk aan me voorbij laten gaan, dat werd me te laat. Wel bij mn lief gegeten en naar de kermis geweest. Lachen, heel oudewijvig in het spookhuis. Je weet wat er gaat komen en toch soms weer schrikken, lol. Ook nog heel stoer in de Super Mouse(ofzo) geweest. Sodeknetter, wat eng. Brrr. Een soort achtbaantje, dat ging nog wel maar het karretje gaat halverweg de rit draaien.......Toch stoer dat we een ritje gingen maken. Met ballengooien! een lief beertje gewonnen, oliebollen gegeten, wat wil een mens nog meer. Toen was mn pijp weer leeg en ben ik naar huis gegaan. En weer naar bed. Moe of niet, ik ben wel ff gegaan. Toen ik nog dronk kwam het er zelden meer van. Geen zin, te moe en al teveel gedronken. Dit is toch veel leuker.
Het programma van gisteren, poetsen, ga ik vandaag uitvoeren. Kalm aan, dan breekt het lijntje niet.

heb een fijne dag. En alleen vandaag drink ik niet. 24 uur is te overzien en me druk gaan maken over morgen of overmorgen heeft weinig zin. Het komt toch anders(zou mn mem wel zeggen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie tekst voor je Jennifer. Het komt zoals het komt. En dus helpt dat gepieker niet. Moeilijk om niet te doen he. Ik heb een cd met een mevrouw erop die ontspanningsoefeningen verteld, gebruik ik vaak voordat ik ga slapen. En als ik idd 's nachts wakker word luister ik er ook wel es na.
Ik pieker trouwens beduidend minder nu ik niet meer drink, erg fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muts,

je hebt de dam tot dam loop en de wandeltocht!
De loop (hardrennen) is op zondag en de wandeltocht is op zaterdag!

wij hebben ons ingeschreven voor de wandeltocht op Zaterdag en dan de 17 kilometer.
met onderstaande link kom je op de site en daar kan je je on-line inschrijven.

http://www.damtotdamwandeltocht.nl

de kosten hiervoor zijn 8,- en je zou je natuurlijk kunnen overwegen om ook mijn achternaam te gebruiken :D dan krijg ik drie keer de roem :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...