albertina Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Morgen Dar,het klettert hier ook van de regen.Het wordt een in huis dag.Sokken heb ik al aan en ik had het koud onder mijn zomer dekbed.Ja, noem hem maar Mees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Ik heb net een bakje koffie voor me staan.Bij mij staan ook de deuren nog open.Beetje frisse lucht.Voetboogstraat?Dan moet hij zeker Mees heten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Dar,Voor het eerst sinds jarenben ik mij ook aan het klaarstomen voor de herfst.Heerlijk gevoel.Meiske,Ik kan niets meer toevoegenaan de vele reactie's die jegisteren mocht ontvangen.Aan al deze mensen wil ikwel zeggen dat ik fier ben,ja, op jullie allemaal. Prachtig!BamBam,Nu Vandaag mag regelmatignaar boven gehaald.Zeer mooi!Suffertje,Voordelen niet drinken.Ik hoop dat velen onder onshet lezen. Adelaar,Gisteren was jij trots op mij.Dank.Vandaag wil ik trots op jou zijn.Ik schreeuw even als het mag." Vandaag laat ik de eerste staan "" Vandaag laat ik de eerste staan "" Vandaag laat ik de eerste staan "Aan allen die het moeilijk hebben " Sterkte "Fijne dag aan allen, hier schijnt het zonnetje.Liefs,Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Goeden morgen ,jullie praten over de herfst en voelen hem ook al.....Hier is het nog vollop zomer. Gisteren hadden we 39 graden.Voor vandaag is regen voorspellt, maar da is nog niets van te zien.Maar ik zou er niets op tegen hebben .....wind, regen....van mij mag hetGroetjes Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Goedemorgen allenPoetisch sfeertje hangt hier.Komt het door het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Dar,"hier' is Hongarije :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Goedemorgen,Meiske: er is gezegd wat er gezegd kon worden denk ik. Ben onder de indruk en ook bij mij komen er zaken naar boven. Sterkte!Gisteren een kleine ramp: het regende zo erg dat de kolk in de tuin niet meer doorliep dus mijn huis stond deels onder water. Pas na tienen klaar met hozen en dweilen. Ben kapot maar moet zo weer allerlei dongen doen.Ik dacht wel gisteren: als ik nu in de kroeg had gezeten en met mijn dronken kop thuis gekomen was.... Ik heb het nu weten te beperken, precies tor aan de grens tegels/tapijt, anders was het echt erg geworden. Als ik laat thuis gekomen zou zijn, wankelend en wel....Valentine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Dar, we krijgen dinsdag nog een hele warme dag las ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Goedenmorgen allemaal,Dank voor jullie lieve berichtjes,heb er lang over nagedacht om het hier in het forum te gooien ,maar heeft me erg goed gedaan .Dar nee m`n broer heeft nooit berouw getoond, heb er ook geen kontact meer mee,kan hem wel vermoorden als ik hem zie ,maar schiet er niks mee op,is alleen maar negatieve energie dus op naar de positieve kant,maar nu snappen jullie misschien ook, dat ik een mens van weinig woorden ben ,ik geef niet zo gauw wat aan, maar ik weet onderhand wel dat drank niets oplost dus ben der wel van af gebleven hoe moeilijk het soms ook was en isDikke knufffffffffffffffffffffellllllllll voor allemaal van meeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Goedemorgen allemaal....Lekker Koffie!Mees is de goede naam Dar. Helemaal oke!Gisteren te druk gehad om de draad te volgen. Veel uithuizig geweest.Mooi begin van de draad Dar. Hier begin ik ook langzaam wat herfstige dingen te doen. Ik heb de eerste bloemen met herfstkleuren aangeschaft. En idd kaarsjes weer omhoog getoverd.Hoewel ik moet zeggen dat het hier buitengewoon zonnig is. Fijne dag allemaal en laat die eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Dar , mijn engelen kaartje zegt:probeer te ontdekken wat hert is waaraan je vasthoudt,dat deze situatie veroorzaakt,weet dat je vrij bent om door te gaan.Je hoefd niets vast te houden ook een doordenkertje voor me:)met dank aan dar voor de engelen kaartjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Oefff, ik kan hier de gang er niet in krijgen.Echt een weekend gevoel. Ik denk dat ik dat maar ga vasthouden. Dat voelt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 thee ,nee ik ga ook niet vechten en moorden maar is figuurlijk he.en nee ik vergeet niet wat wing heeft gezegd trouwens van jullie allemaal vergeet ik het niet,thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Ionapod Papillon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Lieve mensen allemaal ik ga joggen dat is voor mij een heerlijke uitlaatklep dus tot latersknuffellllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Huishoudelijke taken roepen.Ik begin er met plezier aan.Fijne dag aan allen.Meiske, voor jou een extra knuf.Liefs,Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Jennifermoet jje even bij dar,s eerste bericht lezen dat engelen kaartje moet je aanklikken dan heb je het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 goedemorgen allemaal zeldzaam maar ik weet niets te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Goedemorgen vroege vogels, zelf ook al weer vanaf 7.30 paraat. De honden hadden honger, oh zo. En dat zal ik dan weten ook! Het is hier prachtig weer, de zon schijnt volop. Wel beetje koud maar dat vind ik wel lekker. Gister een luie dag. Ik was zo ontzettend moe, pfff. 2x een tukje gedaan overdag. Ik probeer er eerder aan toe te geven, tegenswoordig. Mn lijf geeft het niet voor nix aan maar ja, ongeduldje vind dat lastig. Gister het vuurwerk aan me voorbij laten gaan, dat werd me te laat. Wel bij mn lief gegeten en naar de kermis geweest. Lachen, heel oudewijvig in het spookhuis. Je weet wat er gaat komen en toch soms weer schrikken, lol. Ook nog heel stoer in de Super Mouse(ofzo) geweest. Sodeknetter, wat eng. Brrr. Een soort achtbaantje, dat ging nog wel maar het karretje gaat halverweg de rit draaien.......Toch stoer dat we een ritje gingen maken. Met ballengooien! een lief beertje gewonnen, oliebollen gegeten, wat wil een mens nog meer. Toen was mn pijp weer leeg en ben ik naar huis gegaan. En weer naar bed. Moe of niet, ik ben wel ff gegaan. Toen ik nog dronk kwam het er zelden meer van. Geen zin, te moe en al teveel gedronken. Dit is toch veel leuker.Het programma van gisteren, poetsen, ga ik vandaag uitvoeren. Kalm aan, dan breekt het lijntje niet.heb een fijne dag. En alleen vandaag drink ik niet. 24 uur is te overzien en me druk gaan maken over morgen of overmorgen heeft weinig zin. Het komt toch anders(zou mn mem wel zeggen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Mooie tekst voor je Jennifer. Het komt zoals het komt. En dus helpt dat gepieker niet. Moeilijk om niet te doen he. Ik heb een cd met een mevrouw erop die ontspanningsoefeningen verteld, gebruik ik vaak voordat ik ga slapen. En als ik idd 's nachts wakker word luister ik er ook wel es na.Ik pieker trouwens beduidend minder nu ik niet meer drink, erg fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Theemuts, ff googelen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Jo napot kivanok Valentine:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Muts,je hebt de dam tot dam loop en de wandeltocht! De loop (hardrennen) is op zondag en de wandeltocht is op zaterdag!wij hebben ons ingeschreven voor de wandeltocht op Zaterdag en dan de 17 kilometer.met onderstaande link kom je op de site en daar kan je je on-line inschrijven.http://www.damtotdamwandeltocht.nlde kosten hiervoor zijn 8,- en je zou je natuurlijk kunnen overwegen om ook mijn achternaam te gebruiken dan krijg ik drie keer de roem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 He Dar goedemorgen,de start is in Amsterdam! maak wel een diadeem met een wijnglas erop, of zoietsssshet zou je toch even gebeuren, na heel veel vieren en vijfen besluiten om toch te gaan en dan elkaar mis te lopen geintjeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 hahaha,waar zie je ons voor aan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden