Spring naar bijdragen

Zondag 13 september 2009


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap precies wat je bedoelt Val, Wolf is een gezinslid met alle daarbij behorende emoties. En het was geen kattengevecht want dan had hij krabsporen moeten hebben. Hij ligt nu stijf tegen me aan, maar echt als ik diegene die dit gedaan in mijn vingers krijg dan ... echt waar grrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

zo goed als ik mijn dag begon, zo sip voel ik me nu.
Raar zit een mens soms in elkaar.
Ik heb ook veel ngedacht over de gulden middenweg,
die bewandel ik ook altijd.
Ik heb wel respect voor mensen die wel op een nette
manier vor hun mening uit durven komen.
De laatste tijd kom ik er achter dat ik daar niet zo goed in ben,
of eerlijk gezegd, ik durf het vaak niet.
Daar voel ik me sip over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, ik herken dat wel wat je schrijft.
Ik heb ook altijd angst gehad om mijn echte mening te geven op een forum maar doe het nu wel.
Nog niet helemaal op dit forum want ik heb nog steeds niet echt aansluiting.
Niet sip zijn joh, je kent niemand toch echt hier, zeg maar gewoon wat je op je hart hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, dat valt mee!

Het enige wat ik doe is m'n "overvolle" PB box tsjekken!
Beetje roddel, beetje achterklap, beetje huichelen.


;) Niets van dat alles. Een heerlijk lege box.
Wat ik zeggen wil, zeg ik hier!;)

Maar als leider van een Clan, moet je het toch een beetje bijhouden! Vandaar!

Valentine, ga goed.

Een ieder, die met het zwaard, ten strijde wil trekken.
Een ieder, die wil afbranden en koppen snellen.
Sluit de rijen en kom tot mijn Clan!

Uw Getrouwe Clanleider!

Groet, en drink niet. Nou ja, een frisje!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Valentine

Hermie

Onze bange, maar o zo grote kater, kwam pas thuis met een plek op zijn rug zoals jij bescheijft,

kaal en nat van wondvocht. Daarna durfde hij een week niet naar buiten,




Klinkt als een flinke ruzie van katten onderling.
Die kunnen er ook wat van!
Af en toe kom ik op straat van die plukken haar tegen; dat wás een kat(-tenruzie), denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joan, ik zit nog niet zo heel lang op het forum maar toch wil ik tegen je zeggen dat ik het jammer zou vinden dat je weg zou gaan, niet doen joh.
Trouwens jij krijgt tenminste reacties op datgene wat je geschreven hebt, kan ik nog niet echt zeggen.
Volgens mij vindt iedereen mijn stukjes totaal oninteressant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos,

Blijf vooral schrijven, ik ga ook niet weg ik gaf alleen aan dat mij gevraagd werd mijn mond te houden..
(nuja...Theemuts heeft ondertussen al wel door dat ze me best veel mag vragen maar mijn mond houden wordt gewoon lastig....ik praat veel en graag :D)
Ik reageer ook niet altijd op alles..maar ik lees het wel,
en zoals ik dat eerder al heb aangegeven heb ik echt bewonderng voor al die nieuwe mensen hier die heel goed weten wat ze willen!
En daar hoor jij ook bij hoor Emmaroos!!!!!


Valentine,

Jawel ik snap wel wat er bedoeld wordt!
En mensen die mij langer kennen zullen weten dat ik altijd de eerste ben om me te voegen naar de wens van een ander.
Maar ik ben ook een mens, een mens met grenzen...die grenzen zijn beschadigd door aanvallen van buitenaf..
ik wordt nu wederom neergezet als zijnde de onruststoker...en dat is gewoonweg niet waar!
Ja ik heb gisteravond en nacht mijn ongenoegen van vele maanden geuit....dat recht heb ook ik!
Hier op deze dagdraad heb ik mijn inziens alleen steunende/helpende/normale berichten geschreven...
ik ben niet terug gegaan naar de draad van gisteren...
Ja ik geef daar wel antwoord als er een reactie komt, het was nou eenmaal een heftige discussie...
maar beinvloed dat de sfeer op de dagdraad???????????
Als dat zo is dan ligt dat bij julie en niet bij mij....zou wel lekker makkelijk worden zeg!

Maar goed, wat mij betreft is het laatste erover gezegd,
ik heb geen kwaad in de zin en heb hier op de dagdraad ook geen enkele aanleiding tot ophef gegeven...
Ik wil niet meer of minder dan gewoon leven en droog blijven na bijna 2 jaar!
Voor mij is de allergrootste overwinning dus binnen....ondanks gedoe hier waar ik het echt wel moeilijk mee heb /heb gehad ben ik niet gaan drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik ben er ook weer even. Zoons zijn allebei weer thuis dus ik zit iets minder achter de pc. Maar morgen moet de ene zoon weer naar school en de andere moet weer werken. Dus dan heb ik weer wat meer internettijd.

Het niet drinken bevalt me nog steeds prima, alleen ben ik nog steeds heel erg moe, kan natuurlijk ook van de verkoudheid komen die nogal hardnekkig is.

Ik wens alle andere stoppers ook heel veel succes.


BTW ik zal wel mijn glaasje champagne met oud en nieuw gaan missen :wine: Dat is toch een beetje traditie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een half jaar geleden heb ik een hersenbloeding gehad en er is toen ook bloed achter mijn oog gekomen waardoor ik een half jaar blind was aan dat oog.
Twee weken geleden ben ik eraan geopereerd(vitrectomie) en ik kon weer zien. Na twee weken kwam ik voor controle bij de oogarts en die schrok erg want mijn netvlies liet los, is een complicatie.
Met spoed geopereerd en nu moet ik dus liggen en alleen op mijn linkerzij.
Mag er wel heel even af hoor maar ik heb alles naast me staan hier, laptop, boeken enz.
Mijn man zet smorgens alle natjes en droogjes op ooghoogte want ik mag niet bukken en douchen wil wel maar manlief moet mijn benen afdrogen, dat lukt niet zonder te bukken hahaha
En ik heb jullie nu en daar ben ik blij om. Albertina waarom moet jij liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Ik zie veel positieve reacties op mijn bericht van gisternacht. Dat geeft veel warmte. Ik vond het tijd worden om dit met jullie te delen. Tijdens het schrijven wel een hele berg tissues gebruikt. Ik durf het nu echt bij naam te noemen en ik hoef mij niet te schamen. Ik was een kind. De pijn uit het verleden is geweest, ik mag deze gehad hebben, ik was niet schuldig. Nu ik dit weet en weet dat ik niet afgewezen ben, kan ik toch weer een stap vooruit maken in het leren leven zonder de last van het verleden mee te torsen.

Inmiddels heb ik een nieuwe mobiele telefoon en mijn nieuwe sim-kaart met mijn oude nummer terug. Ook een zorg minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Emmaroos

Een half jaar geleden heb ik een hersenbloeding gehad en er is toen ook bloed achter mijn oog gekomen waardoor ik een half jaar blind was aan dat oog.


Twee weken geleden ben ik eraan geopereerd(vitrectomie) en ik kon weer zien. Na twee weken kwam ik voor controle bij de oogarts en die schrok erg want mijn netvlies liet los, is een complicatie.


Met spoed geopereerd en nu moet ik dus liggen en alleen op mijn linkerzij.


Mag er wel heel even af hoor maar ik heb alles naast me staan hier, laptop, boeken enz.


Mijn man zet smorgens alle natjes en droogjes op ooghoogte want ik mag niet bukken en douchen wil wel maar manlief moet mijn benen afdrogen, dat lukt niet zonder te bukken hahaha


En ik heb jullie nu en daar ben ik blij om. Albertina waarom moet jij liggen?



Jeetje Emmaroos, dat zal niet meevallen zo lang te moeten blijven liggen en dat steeds op 1 zij, lijkt me afschuwelijk. Ik wens je heel veel beterschap en hoop dat alles goed komt

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos,

Dat is schrikken zeg.
Hou je dan maar goed aan de voorschriften, want zoals je zelf inmiddels wel zal weten is loslating van netvlies, harstikke gevaarlijk.
Ben zelf verschillende keren gelaserd i.v.m. dreigende loslating.
Wees maar zuinig op je ogen!

Albertina,

Moet nog steeds erg wennen aan het idee van de reis.
Zie er nog steeds een beetje tegen op.
Slaap nu eenmaal liever in mijn bed dan in een vliegtuig.
En nu helemaal natuurlijk na zo,n operatie.
Maar goed, als we er eenmaal zijn wordt het hopelijk allemaal een stuk leuker.

Valentine.

Voel me wel goed op wat zeurende pijn en veel slapen na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...