Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 september 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 441
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo pfoeh, dat was even flink veel bijlezen.
Ik ga braaf afsluiten, de hond uit en meteen onder de douche daarna. Dan mag ik nog wel even blijven zitten. We gaan eens oefenen met het opsloomritueel wat te vervroegen. Op een moment is de avond ook gewoon op. Time to go to bed.
Morgen belt mn begeleider en owja dan moet ik ook eens aan gaan denken om mn hoofd onder de gootsteen te stoppen want mijn kraan wiebelt een beetje verdacht. Zo van ik ga binnenkort eens flink fonteintje spelen. Dus er moet wat aangedraaid ofzo. Kan ook de buurman vragen maar dat doe ik pas als het echt niet lukt, want ik wil em niet voor elk wissewasje vragen. En ik vind het wel stoer als ik het zelf kan dat soort dingen.
De hoofdkraan maar even uitzetten dan ?? :)

Slaap lekker en zachte dromen xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het Corinne!
het was een luchtig antwoord.

Ik weet niet wat er allemaal gaande is en ik denk dat ik er verstandig aan doe om er ook niet naar te vragen.
Wat ik wel weet is dat er veel mensen op veel verschillende manieren close met elkaar zijn en zoals in het gewone leven wordt er nu eenmaal geroddeld.
Leuk?
Nee, totaal niet!
Voor mij wel onlosmakelijk verbonden met interactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke,
Ik weet alleen van zeggen dat er via pb mensen zwaar beledigd en/of worden.
Het is mijzelf ook overkomen en ik heb daar toen de moderator over ingelicht en deze heeft stappen ondernomen.
Als dat gebeurt, dan kan de ontvanger de moderator hiervan inlichten.
Dan moet die persoon wel het bericht bewaren zodat de moderator dit ook kan lezen.
Dit soort dingen doen de moderatoren alleen op verzoek, want verder is voor hen het PB iets waar ze niet eigenstandig in neuzen.
Wel gelden voor PB dezelfde huisregels als voor het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Ik denk dat dat het verstandigste is wat je kan doen, de moderators inlichten
soms laait het vuur zo hoog op dat het voor niemand meer duidelijk is waar het eigenlijk omgaat.
het een haalt natuurlijk ook weer het andere aan, iedereen gaat zich er mee bemoeien en voordat iedereen het weet is het hek van de dam.

Ik vind het ook wel bewonderingswaardig om voor elkaar op te komen maar tegelijkertijd geeft dat alleen maar tweedracht.
ik vind dit dus altijd moeilijke situaties, weet ook niet goed hoe hiermee om te gaan.
Voor mij is het eigenlijk alleen zaak om nergens tussen te komen en zelf niet open te staan voor roddels.
ik ben geintresseerd in de mens en niet in een verhaal over een ander mens.
ik denk dat dat de enige manier is om dit soort situaties in de hand te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatver spud

wat een rotvraag!
ik voel me eigenlijk nooit close met iemand, indien wel raak ik in paniek!
close zijn geeft voor mij ook het gevoel van verantwoordelijkheid en op de een of andere manier durf ik die niet te nemen of ik ben bang dat ik het verpruts.

tja, wanneer ben je nu close??

ik realiseer me eigenlijk nu dat het forum voor mij hetzelfde is als het kroegleven
je zoekt de vriendschap of steun op indien nodig of wanneer je het zelf uitkomt.
heb je geen zin dan log je niet in, kan je wel betrokkenheid tonen dan log je wel in

maar is dat per definitie slecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...