CPAS Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 quote: Originally posted by: Ziza5-2 voor Real Madrid geworden, toch nog een aardige wedstrijd... CPAS, Dat hoor je mij ook niet zeggen en schrijven ; ik ga het nog een keer zeggen want blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg voor je geweest "DE AA / 12 STAPPEN OF WAT ZIZA DOET IS NIET (EN IK BENADRUK "NIET") DE ENIGE WEG". Ik heb al zoveel andere succesvolle manieren gezien en gehoord die ook werken daar heb jij geen idee van Corinne. En ik kies er voor op de weg te bewandelen die ik wil en waar ik mij prettig bij voel en wie weet wat er in de toekomst nog allemaal kan en ik denk dat jij hetzelfde doet. Ik ga jou niet vertellen wat je moet doen of aan wat voor soort persoonlijkheidsstoornissen je eventueel zou kunnen lijden. Ik ben geen psychiater/psycholoog/dokter. Doe wat je wil en ik hoop oprecht dat dat het juiste voor jou mag zijn en voor je familie. Je bent alweer een tijdje nuchter en zo te lezen ben je hard aan de slag met allerlei zaken. Daar ben ik blij om. Keep it simple. Juist, je bent geen psychiater, psycholoog of dokter of what so ever. Daarom ben ik er maar naar toe gestapt om te leren hoe ik voor mijzelf kan gaan opkomen. En je moest eens weten van hoeveel succesvolle manieren ik gezien heb, waar jij geen weet van hebt.En bedankt, IK ben inderdaad goed aan het werk met mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 quote: Originally posted by: tassekeik vond het alleen geen prettige ervaring om met jij jij jij jij jij jij aangesproken te worden. het klonkt zo banaal, vindt u ook niet? Daar zit dan ook weer wat in, mijn excuses.Excusez moiI am velly solly, zou een Chinees zeggenEn het spijt mij vreselijk zeer de moeite waard gedaan vandaag ja en u?Zo dacht mijn geest en help, ik stop!help, help, ik stop, ik stop de stop erin en steek er uit, neen stop er in en leef me uit.Ja, die. dacht de geestdie al een tijdje uit de fles is nuZo zag ik vandaag, toen ze tegenover me stond.Nog geeneens meer arrogant.Gewoon genânt.Ben ik dáár ooit voor gevallen?Jippie! Slaap zacht, Tasseke, en houd ze droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Spud,even een korte samenvatting!het is druk, veel gegein, weinig onenigheid, veel depressies, veel etenswaren, heel veel huishoudelijke tips en iedereen schreeuwt naar believe om aandacht te krijgen!!Zo dit scheelt je 26 pagina's lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Spud,Geen beginnen aan om alles terug te lezen, dan lig je om 6 uur nog niet in je bed. En dan kan je niet slapen van alle prikkels zo laat op de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 tja vladimirEr is IETS geweest waarvoor je voor gevallen bent!dat kan het uitzoeken waard zijn of misschien ook niet, dat is geheel aan u!bye the wayIk dacht dat je naar bed ging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Spud,De wijsheid heb ik niet in pacht en kan ik dus ook niet in pacht geven. Helaas.Men komt niet aan mij. Laat ze maar proberen, ik heb mijn tanden geslepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Spud,waarschijnlijk iets gemist in de overvloed aan dagelijkse berichtenEmigreren???Waar gaat u heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Hoi Spud:heart:en ik zou gewoon lekker hier blijven en niet terug lezenveel te veel pagina`sik dacht trouwens dat je het teruglezen al verleerd was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 spud,Vrouwelijk geslachtdeel met drie letters!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Mensen, slaap wel!Het was me weer een genoegen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Errug vaag Ina eeuuhh Tas:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Trees,ook voor jou een hele fijne en rustige nachtWelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Wauw, dank je wel ! quote: Originally posted by: jane4Hoi Woman, schreeuwtherapie heet in new age taal Primal (scream) liefs jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Hé ik heb je TUK met een spiegel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Nou nou AR,ik ben voor veel dingen uitgescholden maar vaag???ik dacht dat ik kort en krachtig was je moet het antwoord wel met volle overtuiging roepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 truste Trees:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Omzichtig taalgebruik.Denksportcryptogrammenomschrijvingen.'t Wordt hier steeds leuker.U moet wel nuchter zijn om alles te kunnen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Tasseke,'k Wens je veel in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Tas ik heb het zelfs hard op gezegd.`t rijmt op Spud;)sorry Spud ik verloochen je naam niet hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Nou, Spud, je kent me toch wel beter hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 En nou echt dààààg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ja Spud nog een kleine 14 dagengaat hard hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Thanks Spud!!!gelukkig zit er wel enige progressie in de ellende, daar houdt ik me dan maar aan vast!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 slaap lekker trees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 En ook Soothe nog even hoi en dag!(die wil ook nog wel eens wat onzeker zijn!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden