tasseke Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 goedemorgen allemaal!!Hier sta ik dan, in joggingbroek en sportschoenen, te twijfelen zal ik wel of zal ik niet?ik steek mijn hoofd buiten de deur en het regent.zelfs de katten komen niet van de bankloom trekt de helft van het stel zich uit, kijkt met kleine oogjes naar mijn reactieik twijfel nog steeds, even verder lopenhet licht bij de buurman is uit!vertwijfeld kijk ik nogmaals naar de kattenvier stuks kijken me aan of ze het horen donderentegelijkertijd besluiten ze om direct hun koppies weer ten ruste te leggenpfff, ze hebben gelijk!ik ga weer naar binnen!vandaag geen wandeling maar een extra grote pot met koffie en pannekoeken!!!!dek de tafel en zing me suf "heeft u even tijd voor mij? dan haal ik de koffie erbij:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 morge tijn!!eerst een kopske koffie.......................vangenik ben niet vroeg, ik loop vandaag niet Is het dan toch nog gebeurd? klinkt raar maar het werd tijd en is goed zo! hij heeft het nog lang volgehouden.heb zelf iemand weg moeten brengen met alvleesklierkanker, of zoiets wat een drama, dat is pas echt een lijdensweg!vandaag weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 dat kan ik me goed voorstellen!!vroeger, als ik ooit eens vroeg op moest staan, dan was ik eigenlijk nog dronken van de avond ervoor!je kan je wel vorostellen wat een martelpraktijk dat was.Nu loop ik bijna elke ochtend vrijwillig en voel me tien keer fitter en vrolijkermaar begin je zo vroeg of moet je een eind reizen? 5 uur is toch wel erg vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 kletskoppen of spritsenik heb ook nog een pannekoek!!met spek of met stroop en suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 pas op!! hij komt net van het vuur!ene, tweeen, drieeeeeen vangennnnn:Dtja die rotfiles!! ik ben blij dat ik daar vanaf ben, ik heb het altijd verschrikkelijk gevonden.doet me denken aan een nieuwe weg en brug die ze hier gaan maken.het dorp wordt aardig vernieuwd, hergestructueerd noemen ze dat tegenworodig!Volgens mij moet je alcoholist zijn om nieuwe wegen te kunnen ontwerpen!op een stukje van 100 meter heb ik nu vier bochten en een rotonde erbij gekregen!!toch maar even naar de info-avond vanavond, hier zie echt het nut niet van in, lijkt wel of ze A-7 gaan herstrucueren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Goedemorgen,het is niet veel soeps buiten.Even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Werk ze vandaag tijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 morge tina!!het is inderdaad ballenweer!!!ik voel me wel een beetje onthand hoor, het is zo donker en koud en het waait hier hard!denk dat ik maar een andere tijd moet nemen om te wandelen maar wanneer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 werk ze tijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Tas,ik weet niet precies hoe je dagineling erut ziet,misschien vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 ik moet straks weer naar het Leger en vanmiddag grossier ik in de afsprakenEigenlijk zou het het beste zijn om 's avonds naar het eten te gaan lopen.alleen.........ik ben meestal te lui om uberhaupt de keuken op te ruimen!mmm, juist dan zou het goed zijn, kom ik de avond nog eens fit door ipv lusteloos op de bank hangen en het journaal van 18.00, 19.00, 19.30 en 20.00 wezenloos voorbij te zien trekken.ik weet ht niet hoor, maar ik blijf moeite houden met de avonden, misschien komt mijn rug en heuppijn wel voort van het bankhangen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 kan je nagaan!!!ik kijk zovaak naar het journaal het is vandaag prinsjesdag!!!dat wordt maar even tussedoor kijken naar alle wanhoop, misere, koopkrachtvermindering en overige ellende!!volgen jullie ook deze dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ha eine Gutemorgen ThéVanavond geen bankhangen!!!In een paar postings heb ik mijzelf al heel wat klussen opgelegd info avond voor de herstructuering, prinsjesdag bijhouden en als ik dan toch bezig ben......dan kan die keuken vanavond in een stuk door maar ik denk dat het inderdaad een slim idee is om na het eten te gaan wandelen, ik vind het gewoon te donker nu!ik ben echt niet bang aangelegd maar ik ga de problemen nu ook weer niet opzoeken en tussendoor wandelen?nah, ik woon in een wijk die wat achteraf ligt, ik moet een kwartier wandelen naar het centrum ( zie je volgende week zaterdag wel) en dat is echt niemandsland, dan zou ik geen tijd hebben om tussen de afspraken door naar huis te gaan.doet me denken...........ik hoef toch niet mijn huis op te ruimen hé? volgende week bedoel ik? ( ik woon langs de route)ik beloof dat de kopjes schoon zullen zijn!!! maar de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Morgen thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 pffff, het zweet stond al op mijn voorhoofd nah, valt wel mee hoor! ik heb een dochter die beslist niet tegen troep en smerigheid kan, dus die houdt de boel een beetje netjes!één keer per maand met een flinke sopdoek er doorheen en ik benne klaarMaar wat heb ik er een hekel aan!ondertussen zit ik nu te wachten op Nederland in Beweging!! Het is toch donker, dan durf ik wel gek te doen in de woonkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Morge Dar!!Werk ze Fibo!!Ben je al een beetje bijgekomen tina?? klaar voor de pannenkoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Goedemoren Dar.het lijkt me prettig als je lopend naar je werk kunt.Geen overvolle tram geen file en meteen wat ochtendgymnastiek.Tas,nee dank je, oik heb gister een heel pak Zaanse huisjes opgegeten (koekjes)en ben nog wat misselijk.Hoezo onmatig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Soms zou ik willen dat ik ook wat makkelijker was qua huishouden.Bij bij moet alles tip top zijn, ja en nu kan dat even niet.Wie weet een les voor als ik weer alles kan en dan ga denkenvan, niet overdrijven.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Thanx Fibo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 wuahaa Fibo!!!!die hang ik op de keukendeur!! :Dwat zal dat een ruzies schelen!tina,waarom zou je het minder willen? wordt je geleefd door je huis?dat is wat ik altijd tegen V. zeg, mijn huis is om te leven en niet om geleefd te worden door mijn huis!maar goed, ik heb een hekel aan het huishouden, ik praat wel vaak erover maar dat is eigenlijk om te maskeren dat ik geen zin heb!maar sommige of eigenlijk velen vinden het gewoon leuk om te doen!als jij blij wordt van een schoon huis en je vindt het werk niet erg, wat is dan het probleem??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 ik ben alweer klaar met Nederland in beweging!!ben mijn bh vergeten om te doen en tegen de tijd dat ik dat kreng heb gevonden is het programma afgelopen!!heel ontmatig, ik neem nog..............een peuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Is het ook niet hoor Tas.Ik leef graag in mijn huisje,en word niet door mijn huisje geleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Mexicaanse griep?Even extra opletten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Nou dan!!!dan hoeft het toch ook niet minder??je moet alleen de dingen doen waarbij je je goed voelt en zolang het niet dwangmatig is.........lekker soppen en natuurlijk genieten!! anders heb je er nog geen bal aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 teveel is teveel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden