Gast Fibo Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Keuzes maken.Verstand of gevoel gebruiken.Ook gisteren kwam dit hier weer op dit forum ter sprake.Ook hadden we allemaal weer een mening.De ene zus de andere zo.Eigenlijk gelukkig maar.Dit geeft niet alleen inzicht in mogelijke keuzes naar een betreffende persoon toe,maar zet, tenminste mij, ook weer aan om er ook anders tegenaan te kijken.En dat is goed.Dat beetje ongenoegen en oud zeer neem ik dan maar op de koop toe.Ook dat hoort er bij.Maak er een fijne dag van.Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Goedemorgen allemaalhier weer een uitgeslapen Tas! geen spierpijn, geen blaren en fit voor de nieuwe dag!vandaag wordt het feest vieren en aanmoedigen van de hardlopers.Zit even het draadje van gisteren door te lezen en dat heb ik weer gedaan met een glimlach!Tine alweer 10 maanden!! ben trots op je en is zeker waard!Fisch,potverdrie, jammer van het experiment maar ik ben blij dat je jezelf toch weer bij de kladden hebt gepakt en dat je weer terug bent!!en verder kon ik er niets aan doen maar ik moest toch lachen om Ziza!over de inhoudt van de teksten wil ik geen uitspraak doen maar dit was toch een klassiek voorbeeld van het verschil tussen mannen en vrouwen.Het valt me mee dat dit soort confrontaties er niet vaker zijn!misschien dan toch een compliment voor de heren die al dat vrouwen gepraat over zich heen laten komen.tja Wing, ik wil ook wel over brommertjes praten hoor, alleen van telefoontjes heb ik geen verstand. Maar goed, dit was gisteren en gisteren is allang voorbij en er staat een nieuwe dag voor de deur.een nieuwe dag met nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen en vooral een mooie dag om de dingen anders te benaderen!Zo nu wordt het wel eens tijd!WAKKER WORDEN!!!! KOFFIE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 morge fibo!!ik sluit net gremdaat af!!wat ben ik blij dat ik talentloos ben en daardoor ook het talent ontbreek om in te zien dat ik geen talent heb Zet je even schrap, even opletten, ja? ben je erbij?? Vangen dan maar!!!koffie!!!het is echt goed gegaan en beregezellig, dat is uiteindelijk toch het doel niet?ben eigenlijk ook wel beretrots op mijzelf, tja niet echt die 17 kilometer want die zijn echt goed te doen maar, eindelijk heb ik iets positiefs ondernomen.het is zo makkelijk om in je schulp te kruipen en alle leuke dingen voorbij te laten gaan.soms is het moeilijk om de eerste positieve stap te zetten, maar bijdeze volbracht met plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 zijn er mooie plannen aan uw kant voor vandaag?hier is het nog feest, dus ga nog even een rondje doen vanmiddag even kijken of ik bekende tegenkom, de renners aanmoedigen.een dagje van veel en vaak slap ouwenelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Goeiemorgen!Fijn Tas, dat je je zo lekker voelt. Dat komt natuurlijk door al die kattenrondjes, je was al geoefend.Heren op het forum: ik schreef gisteren dat ik vrouwen hoger heb zitten dan mannen. Ik had moeten schrijven: over het algemeen. En dat komt gewoon door mijn eigen schade en schande. Dat is MIJN ervaring, en geen algemene waarheid.En verder heb ik erg gelachen om de mannendingen die later nog voorbij kwamen, vind ik wel humor.Isa, ik weet niet of je mij negatief vond ten opzichte van jou. Ik deel de mening van EmmaRoos: ik zie jou in een allernaarste situatie zitten en probeer je op mijn manier moed in te spreken. Als dat rot overkwam dan spijt me dat.Zo, en nu op naar een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Morge Vie!ben je er ook klaar voor? voor jou heb ik speciaal brandnetelthee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hee lekker zeg, Tas!Ja, ik ben er klaar voor. Dat wil zeggen, was net terug van de hondenronde. Alles nog in diepe rust.Gisteravond nog een korte samenvatting gezien van de D/D-loop, maar geen gifgroen pakje voorbij zien schuiven.Ja, daar heb jij groot gelijk in, dat er heel veel dingen aan je neus voorbij gaan als je als een bang konijn in een holletje gaat zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Da's leuk Fibo, het plan om geen plan te hebben.Je laat het komen zoals het komt? Dan wens ik je toe dat er leuke dingen op je pad komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Sorry fibo,ik was onnadenkend!! ik zal voortaan mijn beledigingen na 17.00 uur spuien Vie.......opletten!!!! hier komt hij dan!!Vangen!!tja, ik zit de laatste tijd met mijzelf aardig in de knoop, alles vliegt me aan, de diagnose, de therapie, taakstraf, geld en andere zorgen.ik ben dan voornamelijk geneigd om op de bank te blijven hangen, heb periodes dat ik me echt zielig voel.en toch was dit een strakke actie!ik heb het gevoel dat dit soort positieve dingen mij weer wat energie geeft, de moed om weer alles op te pakken.het is zo makkelijk om in je oude vertrouwde ellende te blijven zitten maar als je daadwerkelijk iets aan je leven wilt veranderen, dan is dat hard werken!dus tip van flip, deze ochtenddoe eens gek, iets anders en iets sportiefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 En foei Fibo, nee over zulke dingen zou ik het nooooooit hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Precies Tas, die neiging heb ik ook. En dan merk ik achteraf, als ik me er toe aan heb kunnen zetten er wel op uit te gaan, dat het stukken beter met me gaat.Was je eigenlijk zenuwachtig om iemand van het forum te ontmoeten, en dan meteen een hele dag samen op te trekken? En hadden jullie een herkenningsteken afgesproken? Ja, jij in het gifgroen. Ben gewoon nieuwsgierig hoe dat dan gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ik was best zenuwachtig!tja leuk, op het forum klikt het wel maar nu zit je vijf uur met elkaar opgescheept, dat is toch andere business.maar dat ligt natuurlijk ook aan je eigen instelling, loslaten en genieten van de dag, daar kom je het verst mee.in principe is het hetzelfde als een meeting, je ontmoet elkaar maar er zijn geen verwachtingen voor een afspraakje de volgende week.maar we hadden afgesproken bij de fietsenstalling, ik dacht dat het hartsikke druk zou zijn maar er zat maar één vrouw op een paaltje met een kop koffie!Gevonden en anders is het een kwestie van telefoonnummers uitwisselen en gewoon even bellen "waar hang je uit?"maar volgend jaar verwacht ik een grotere groep hoor!!het is een mooie tussentijdse oplossing voor een meeting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Wat is iedereen trouwens laat op zeg, is het zondag ofzo?Haha, Tas, dat was gemakkelijk dan, een vrouw op een paaltje...Dank je voor de beschrijving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Zondag luilakkendag!!!!Ga jij nog wat leuks doen vandaag of maak je er een nationale bankhangdag van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Laters Fibo!!doe je rustig aan?? geniet van het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 See ya later alligator.(After a while crocodile)Tas ik ga rellen en rotzooien in de tuin en nog wat zon meepikken en van alles en niks doen.En me mentaal voorbereiden op de tandarts morgen. Mijn vorige tandarts was nogal een sadist. Nou ja, niet opzettelijk waarschijnlijk, maar als hij dan met die boor snerpend door je zenuwen ging, zei hij met zo'n lachje: Doet zéér hè? Ja, nondeju!Dus nu heb ik een nieuwe gezocht, maar vind dat eigenlijk ook best eng... en nu realiseer ik me ineens dat ik tegen jou helemaal niet over tandartsen moet praten, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 brrr...mijn haren gaan direct overeind staan!!maar toch........ik zal toch een keer moeten:angry:mij benieuwen Vie, of deze beter bevalt!wel even van te voren aangeven wat je ervaringen zijn en welke verwachtingen je hebt.dat vertelde laatst iemand tegen mij, gewoon een gesprek aanvragen, rustig praten over je ervaringen en je wensen.indien de tandarts hier geen tijd voor maakt is het een slechte!ik ben dus nog nooit verder dan de receptioniste gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Het komische er van is, Tas, dat het een Islamitische praktijk is. Vroeg me al af waarom ik daar zo snel terecht kon, maar nou snap ik het: in de Ramadan (die nu net over is) mogen Islamieten eigenlijk ook niet naar de tandarts, tenzij het een noodgeval is.Dus ik hoop maar dat ze mij als christenhond een beetje menselijk behandelen.Ja, het is toch wel prettig als je bijtertjes goed verzorgd zijn. Gewoon een gerust gevoel. Doe het maar, achteraf zal je je vast trots op jezelf voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 dat vind ik nu humor!!!!maar mijn vader is laatst ook geweest voor implantaten, dat is zo een speciale tandheelkundige praktijk.die doen werkelijk van alles maar dat is ook een islamitische praktijk.Kortom, het is hem heel goed bevallen!ze namen de tijd om alles uit te leggen, overal folders van, sms-jes voor zijn afspraak en zelfs mijn moeder werd gebeld op het moment dat hij klaar was.zoveel service had ik nog nooit meegemaakt!Deze ongelovige gaat toch even kijken naar hour of power!misschien doe ik nog wat inspiratie op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Tas mijn vorige tandarts was een Chinees, dus ik hou het lekker internationaal. Maar dat stelt me wel weer gerust, dat jouw vader daar zo goed geholpen is.Ja joh, probeer het eens. Als het tegenvalt kan je altijd nog uit die stoel springen en gillend de straat op rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Ha Morge Dar!!!je bent in ieder geval weer ontwaakt deze ochtend en in staat om een kopje thee te zetten!!!dat is toch weer een stap naar beterschap.laat je zoonlief wel goed voor je zorgen?We zijn gisteren inderdaad niet langs woman geweest, de wandeltocht heeft een andere route.best jammer maar het is niet anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Hoi Dar, krijg je alweer een beetje meer lucht?Beterschap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Goedemorgen,ik neem even een time out, ik zit zeer slecht in mijn velletjeen kan de hele dag wel slapen.Verder zijn de tranen ook niet te stoppen, ik geef er maareven aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Albertina, heel veel sterkte.Ik wil je wel vragen hoe het met het conflict met je vader is, maar je geeft aan een time-out te willen.Dar het is hier prachtig mistig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst 20 september 2009 Tina,even snel mijn armen om je heen en geef je een dikke knuffel!laat de tranen maar gaan, niet leuk maar lucht wel op!je moet er even doorheen maar..........alles komt goed skattie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden