Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja ik ook maar zij waarschijnlijk niet meer anders had ik wel wat gehoord. Maar nada en dat is typisch er doorheen zitten. Vind het erg lief dat je zo met haar meeleeft want het is een lieverd die het gewoon niet trekt. Dat moet hier ook kunnen vind ik want schaamte kan ook een grote rol spelen om dit te bekennen. Heeft ze wel een paar keer gedaan maar er werd niet zo vriendelijik op gereageerd en ik trok partij voor haar dus miss is dat de reden dat ze nu per pb kreten geeft.

• Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Gelijk Jane maar kan het niet loslaten omdat ik een watje ben.

Naja ook maar naar bed want wil om 6 uur kijken of het vliegtuig met mijn dinnetje erin is goed is geland. Zal best maar wil het zeker weten want ik vertrouw die oceaan niet meer zo want ze gaan me er te vaak in hahaha

Voor haar is er in een maand veel veranderd en voor mij ook. Heb diverse voorstellen gedaan dus ben erg benieuwd of we er wat van kunnen brouwen. Uitleg volgt maar een vriend van mij zij dat ik stom was om het niet te doen maja Caro moet ook willen en het aandurven want ze heeft een vriend en kinderen dus praat wel wat anders als ik denk ik.

Geplaatst

Ik ga vast afsluiten.
Slaap lekker allemaal en droom zacht.
Druppeltje, groetjes aan Carolien :)
Als je eraan denkt hoor, kan me zo voorstellen dat je veel bij te kletsen hebt.

Ik had trouwens nog ander fijn nieuws. Ik was een vriendin kwijtgeraakt omdat haar vriendje sexuele voorstellen deed aan mij (bah !).
Nu zijn ze uit elkaar, dus ik ben er heengerend en haar een dikke knuffel gegeven. Het is zo'n lieve meid :)
Ik heb mn vriendin weer terug !x

Nu echt weg DOEG !

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...