witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja hoor twinsister:)hier alles ok.Goed te horen dat je weer helemaal ok bent Rapilos en echt leuk om je hier weer is te zien!Tine van harte gefeliciteerd met je jaar, Leuk dat je dat hier even komt delen, aan dat soort verhalen hebben wij broekies veel.Jij gaat ook lekker Isa, op de helft van je training.Ik vond het leuk dat je vorige keer een stukje theorie van je training deelde hier op het forum.Pippie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi Witte Wil er iemand nog koffie.................????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi Kirky, dan zijn je lekker vroeg met het eten.Eten jullie altijd vroeg 'savonds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Leefstijltraining daar hoor ik inderdaad vaak hele goede berichten over.Heb jij er ook veel aan Ies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja dat klopt Isa, wan Tine heeft op dit Forum lang grijs haar en Albertina niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Isa,Leefstijltraining nr. 4?Wat houdt dat precies in.Ik vraag het omdat ik ook de internet training bij brijder gevolgd heb.Is dat dezelfde training die ik heb gehad?Dat was een soort stappenplan om te minderen of stoppen met drinkenIk ben toen gestopt en heb er erg veel baat bij gehad (bij die training) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Komen alle trainingen niet een beetje op hetzelfde neer??Natuurlijk wel met het verschil van volgen op de pc of in real,Maar lees dat de grote lijnen toch een beetje op hetzelfde neerkomen, of zie ik dat fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Oh Isa,Ik lees het al.Volgens mij hetzelfde als ik heb gehad op internet, alleen doe jij het "life":) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 haha echt een tweelingbericht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Weet je wat ik wel een beeje gemist heb bij de ADB training op pc, dat er totaal geen ruimte was voor je persoonlijke verhaal. Het was puur de training, waardoor berichtjes vak voeldealsof iedereen hetzelfde berichtje krijgt.Ben wel benieuwd Isa of dat op jou training dan iets anders is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Fijn Kirky, dat er weer zoveel vertrouwen is je is, dan ga ik er vanuit dat dit eerder wat minder was.Dus je bent hartstikke goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Witte,Op de training bij brijder was er zeker ruimte voor mijn eigen verhaal.Ik kon mijn begeleider alles schrijven wat me dwars zat, waar hij dan weer op in ging.Dat was gewoon naast het programma met de opdrachten enzo.Was dat bij jou niet zo dan?Kirky,Wat heerlijk voor je dat er alweer zoveel vertrouwen is.Je geduld is uiteindelijk beloond.Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 quote: Originally posted by: witteWeet je wat ik wel een beeje gemist heb bij de ADB training op pc, dat er totaal geen ruimte was voor je persoonlijke verhaal. Het was puur de training, waardoor berichtjes vak voeldealsof iedereen hetzelfde berichtje krijgt. Ben wel benieuwd Isa of dat op jou training dan iets anders is?? Witte???sorry maar hier en ik he tniet mee eens,ikzelf heb helelappen persoonlijke dingen getypt en ik kreeg altijd antwoord terug( bij de ADB internetbehandeling)ligt denk ik ook een beetje aan jezelf hekon zelfs iedere dag wat typen en kreeg ook altijd antwoord terug;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Heej kitDenk ook dat het aan de persoon zelf ligt hoorer word gevraagd of je iets van je persoonlijke omstandegheden wilt vertellennu bij mij kwam er geen eind aan:)dus ook m,n ziel en zaligheid bloot gelegd;)dus ik heb ook altijd goede respons terug gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kit ik heb het gewoon gevraagd of het niet teveel was wat ik typtemaar nee hoor was altijd goed dacht altijd dat ik ze teveel werk bezorgde,;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kit en meiske,Ik heb dezelfde ervaringen met brijder.Vond het heerlijk om zo,n persoonlijk vertrouwenspersoon te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik heb het wat verkeerd gesteld denk ik net in mn vorige berichtje.Ik schreef totaal geen ruimteEn dat is idd niet waar, sorry dat ik dat zo verkeerd heb opgeschreven.Ik denk trouwens dat het teveel is om ff uit te leggen, maar bedoelde weldat de training voorop stond en das ook logisch, ... nou ja ik kant even niet goed verwoorden denk ik wat ik precies bedoelTraining was verder best ok hoor!!!Ben tot op vandaag blij dat ik hem gevolgd heb, begrijp dat niet verkeerd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi rapilosnu ik vond het ook heerlijk om zo'n vertrouwens persoon te hebben, heb er heel wat afgeschreven en gejankt;)maar luchte wel op,Witte wat bedoelde je dan????????ik heb nooit geen standaard antwoorden terug gekregenkon heel niet met wat ik erbij schreef;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi ariloopse he;) en tuuk krijg je er energie van:)Ha kit jij had dus ook een hij ikke ookmaar maakte me niet uit hoor had ook een zij mogen wezen;)de mijne had ook idd super geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik ga weer even wat doen hier, heb mn lijstje nog niet afgewerkt Eetsmakelijk allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik heb ongeloofige trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 safioeps was foutje sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Lieve mensenik ga eten en wat eet ik vandaagfoeksandive lekker met spekjesLieve knuffel van me voor alltot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Stress factor 200.Ik heb al een uur onder de douche gestaan.Maar de spanning en de emoties blijvenHet is iets buiten mijn eigen schuld om waar ik stress om heb.En daar kan ik slecht tegen.De controle niet hebben, ook al heb je alles zo goed mogelijk gedaanIk ga niet drinken, want ik weet dat dat me niet zal helpen.Afleiding, een lekkere tostie, een lekker kopje bambu, tv, schilderenMaar de knoop in mijn maag is zo groot als een vuist.Gelukkig geeft mijn man ook niet toewe drinken niet, punt uithet zal de situatie niet veranderenhet zal mijn humeur niet verbeterenik geef alleen maar toe aan een oude gewoonte, mijn emoties dempenik doe het nietdat doe ik niet meerdat is verleden tijdZo het is eruitIk sluit een pact met wie het maar wil voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Het is niet zo dat ik niks kwijt kon, hoor MeiskeMaar de hulpverlening waar ik mee bezig ging tijdens de training kon niet samen gaan zeg maar.En dat vond ik er jammer aan.En natuurlijk ben ik ook niet iemand die hele lappen tekst uit mezelf kan halen, dat gaat bij mij allemaal wat langzamer dan bij jullie misschien, dat is ook waar.Dus het zal ook wel een combi van die twee zijn. Hebben jullie wel gelijk inOeps zie net Safi binnen komen.Goed dat je hier komt safiWaardoor heb je trek??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden