Spring naar bijdragen

uitleg en antwoordt ?

herman0167

Aanbevolen berichten

ik probeer hier zo weinig mogelijk te komen, dus op een tijdstip dat de meeste van jullie al naar bed zijn lees ik soms wel eens een beetje terug.
mijn manier van optreden heeft wel eens mensen gekwetst maar daar heb ik dan ook later verontschuldigen voor gemaakt die gelukkig aanvaardt zijn.
mijn belofte is toen geweest om in de weekenden mij zo min mogelijk te mengen in jullie contacten.
dit deed ik vanuit de gedachte dat ik meer verstoorde dan goed deed.
echter teruglezend over schaduwforums en pb`s waar echt met modder gegooit wordt en gemeend, kan ik alleen maar bij mijzelf denken, oke! ik ben fout geweest naar een paar mensen toe hier op de dagdraad, en heb mijn boetedoening daarover gedaan en mijn respect betuigd naar deze mensen toe en gelukkig terug ontvangen dat ze mij het niet verder kwalijk namen.
ik meng mij nog steeds niet in het forum ook al heb ik wel vragen bij me die ik zou willen stellen.
maar als ik zie, hoe men hier bezig is , denk ik bij mijn eigen er zijn meer mensen die net zoals ik hier zouden moeten schrijven dat ze fout bezig waren en net als mij met een schone lei moeten beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk, als relatieve buitenstaander en dat ben ik in feite wel, de incrowd van deze site weet echt wel wie ze zijn, kan ik alleen maar zeggen dat ik sommige conversaties hier niet zo goed kan volgen.
daarom is het ook beter dat ik hier nu dingen opschrijf in plaats van ze direct op de dagdraad te plaatsen.
ik reageer vaak te direct en te negatief en dat is niet goed voor de dagdraad om zo maar te zeggen.
gelukkig heeft men hier ook de mogelijk geschapen om buiten de dagdraad om een topic op te zetten om je standpunten uiteen te zetten en te kunnen verdedigen.
daar maak ik dan ook nu gebruik van.

deze topic heet dan ook uitleg en antwoordt ?

ik probeer soms veel uit te leggen maar krijg weinig antwoordt, dit komt omdat ik vanuit het cynisme in mij te werk ga, mijn vrouw zegt altijd tegen mij, je gaat altijd van het negatieve uit!
zo zou je het ook kunnen noemen, maar ik wil wel opmerken dat ik naar mijn mening het niet altijd negatief zie maar alles wel met enige argwaan bekijk en tegemoet treedt.
zo benader ik ook jullie dagdraad, en misschien is dat een heel verkeerde manier van benaderen , maar zo weet ik niet anders.
naast mijn argwaan kan ik ook naief open zijn, en prive te snel delen.
dit werd mij al snel duidelijk bij mijn eerste bezoek aan jullie.
zo dit eerts even opslaan de rest volgt later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerst even een correctie, mogelijk moet in het verhaal mogelijkheid zijn en eerts is eerst.

om een kort verhaal lang te maken dus, als ik de perikelen zie die op het forum toegaan waar mensen tot op het bot beledigd worden en niemand zich verontschuldigd, zie ik geen reden de mij zelfopgelegde distantie van het forum nog langer te handhaven.

ik zat fout en ik weet het en wilde daarom eigenlijk definitief afscheid nemen hier , maar nu wetende dat het hier nog heftiger aan toe kan gaan, heb ik mijn besluit heroverwogen en heb mezelf gezegd dat ik wel deel kan nemen aan de dagdraad enz maar dat ik voor mijzelf wel moet oppassen niet de conversatie in het nagatieve te gaan trekken , m.a.w. geen ruzie maken want niemand hier heeft je wat misdaan of aangevallen.

nou, dit was een beetje uitleg, dus je mag ook een beetje antwoordt geven Ha, Ha,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk kan je deelnemen Herman! Er zijn altijd wel mensen die er wel tegen kunnen hoor.

Interessante uitleg ook, voornamelijk het cynisme. Komt misschien omdat mensen mij ook vaak cynisch over vinden komen. ;)

Ik heb je een tijdje terug wel gelezen en eigenlijk vond ik het wel meevallen met je cynisme. Althans voor mij geen struikelblok voor je deelname. Ben wel benieuwd of je hier op het draadje nu eigenlijk een soort gelijke ervaring opdeed als in RL wat dat cynische en die argwaan betreft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...