Spring naar bijdragen

Maandag 1 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 402
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oke cath

een mooie dame komt de winkel binnen en vraagt "Meneer,doet u me die TV daar"
Verkoper: "we verkopen niet aan domme blondjes"
teleurgesteld gaat ze naar huis en verft haar haar rood.Terug in de winkel...
"Meneer,doet u me die TV daar" zegt ze tegen de man Verkoper: "we verkopen niet aan domme blondjes"
Boos weer thuis scheert ze haar hele hoofd kaal en gaat weer terug.
"Meneer,doet u me die TV daar" zegt ze weer tegen de verkoper.
Verkoper: "we verkopen niet aan domme blondjes"
De dame wordt nu echt kwaad en roept "hoe weet u nu dat ik blond ben? ik heb geen haar meer op mijn hoofd"
tja mevrouw, ziet u..... het is een magnetron

Laatst is een dom blondje gestorven tijdens het drinken van melk.....

"Dat kwam doordat de koe ging zitten"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben een stel lollige broeders in huis.
Eentje heeft er iets met sprookjes, de ander weer met sm gerelateerde dingen en de domme blondjes schieten over tafel.
...
Volle maan, wat denk jij ervan Witte?

Thee, ik ben goed in geheimpjes.

Weet iemand nog een mop?
Ik heb nu het doc. nog open staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hop nog één dan
Gaan 4 Duitsers op vakantie naar Engeland. Ze hebben zich voorgenomen om Engels te spreken. Ze gaan de 1e de beste pub binnen en 1 van die Duitsers gaat wat te drinken bestellen. Bij de bar vraagt ie aan de barkeeper: "May I have four sherry, please?" Vraagt die barkeeper: "Dry?", waarop die Duitser zegt: "NEIN, VIER!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of deze..


Een man komt een kroeg binnen en bestelt een biertje en een biertje in een leeg cola-dopje. "Vreemd", denkt de barkeeper, maar zet de bestelling op de bar. De man haalt een enorme kever uit zijn zak. Die wandelt naar het bierdopje toe, zet het aan zijn mond en begint te drinken. "Wat een grote kever!", zegt de barkeeper. "Hoe kom je daar nou aan?" "Nou, mijn zwager Joop en ik gingen elk jaar op safari naar Afrika en op een dag waren we verdwaald.

Na zes dagen zwerven kwamen we eindelijk in een dorpje bij het Malawi meer. Dat dorpje heette... Ehm, dat dorpje heette..." Hij buigt zich naar de kever en zegt: "Joop! Hoe heette dat dorpje ook alweer waar jij die dochter van die tovenaar had liggen douwen?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cath
kan die nog?
Een Belg en een Hollander staan in Afrika plotseling tegen over een woedende leeuw. De Hollander gooit een steen, maar mist de leeuw. Roept de Hollander: "Lopen, zo hard als je kunt." Zegt de Belg: "Waarom zal ik lopen, jij gooide toch die steen?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er geen genoeg van krijgen

Een Duitser, een Engelsman en een Marokkaan zitten in een restaurant.
Aan de overkant zit een man te eten die sterk op Jezus lijkt ;
De Duitser kan het niet laten te zeggen dat hij écht wel sterk op Jezus lijkt..
"Ik ben Jezus", zegt de man.

Dat treft, zegt de Duitser, ik ben een goed katholiek en mocht je mij van mijn migraine kunnen afhelpen...
Jezus raakt zijn voorhoofd aan en meteen houdt de pijn op.
De Duitser vertelt het verhaal aan zijn tafelgenoten en de Engelsman gaat nu op Jezus af: Ik heb een ongeneeslijke rheuma, met uw genade zal ik genezen.

Jezus raakt de schouder van de Engelsman aan en hij is meteen van z'n kwaal verlost.
De Engelsman vertelt zijn verhaal, maar de Marokkaan geeft geen krimp.
Na een poosje komt Jezus aan de tafel en vraagt aan de Marokkaan : Zeg vriend, heb jij geen enkele ziekte of pijn ?
Waarop de Marokkaan zegt : waag het niet om mij aan te raken, ik ben in de ziektewet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...