ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 suus dat hoort ook zeer te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Moet er niet aan denken ex, nog een kwartier en dan eindelijk mijn serie@tv. Hehe is het wachten waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ik geloof dat ik mn ziel maar voor mezelf hou Alf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 En dan te bedenken dat ik een gewone lekkere saaie hollandse boer ben, zonder al die afwijkingen, alhoewel ik wel er rode wangetjes krijg in de buurt van Vlaamse meisjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Suus, hoorde ik daar Harderwijk?Woon in de buurt, iets meer naar het WestenEn kom ook regelmatig in H'wijkOm palingdromen te kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 En ook geen 'feestbeest 'want dat roept bij mij onrustige gedachten op die zeker niet helpend zijnTsa wat nu?'.............'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 @theemuts, "beest" vond ik ook wel een compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 quote: Originally posted by: witteIk geloof dat ik mn ziel maar voor mezelf hou Alf:) Dat klinkt een beetje zielig WitteLoop je met je ziel onder de arm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Jaja Alf een geboren Harderwijker! Lekker waar haal jij de palinkjes dan op de boulevard of bij die grote vlak bij de molen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Het loopt tegen 12ende koets komt zo voor..Heb geen zin om weer in een pompoen naar huis te rijden..Ik groet u allenen een welverdiende nachtrust gewenst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 EHM steeb steef xe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Ik denk dat voor Tactive dat varkensmasker wel de limit zal zijn exje!!Kiek moar uut mien jong... (lacht)Hè wat jammer dat er zoveel leuke discussies doorgaan en ik geen tijd heb om te reageren.(teleurgesteld blik)Wat denk je van deze Alf: ik heb een innerlijke getuige!! (kijkt lief)Ik vind m wel mooi en handig. (trotse blik!)Oh en woont Dendro te Grunn? Waar ?? (kijkt nieuwsgierig)Zeg Suus, als je klaar bent met die huisvrouwen en je hebt nog meer moppen?Graag! (kijkt ondeugend)Nu gaat ze slapen (strenge blik)Tot morgen (hoopvol)ps: krijg die stomme emodingen niet daar waar ik ze hebben wil!Trusten allemaal.Ex: neem een knuffeldoekje mee.... is ook lekker hoor. :wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Hoi Alf, boos zijn is voor mij maar een kortdurende emotie; er zit niet tevreden zijn achter, in mijn "zelf" is niet tevreden zijn een onmogelijkheid. De 2 componenten die jij noemt zijn voor mij het leven wat ik doe; de dagelijkse realiteit en mijn "zelf". Het is wel de bedoeling dat dit synchroon loopt maar dat lukt niet altijd. Soms zet ik mezelf voor een keus: poets ik de appel op, of plant ik de pit. Dan ben ik ff kwijt dat ik de hele appel ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 %$#$^%%moet ik suus nog beantwoorden..Ja boulevard, er is één tent metredelijk goedkope paling, ergens in het middenKan ook wel eens een miskoop zijn..En anders op aaltjesdagEr woont ook een vriendop de Kampweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 @groeten alf maar ik ben het niet eens met je onderschrift.Verleden bestaat echt en toekomst bestaat pas als wij het verbeelden.Om ff wat pekel op de slakken te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Trusten Alfje, fijne palindromen!!!Nog 8 minuten en dan ga ik ook desperate housewifes kijken.Voor een ieder die slaapt voor ik terug ben, een fijne nachtrust en tot morgen maar weer, ik kom in de pauze nog even hier kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Sorry: dat glas wijn was NIET bedoeld.Ik wou alleen mijn tong uitsteken!Hoe gaan we je noemen EFB? Is dat beter?Ja, in alle gevallen vind ik jouw naam ook wel wat lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Alf moet je eens bij dries van de berg gaan, die heeft de lekkerste en als je vraagt om de hele goeie haalt hij ze van achteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Animal, naar beest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Cath in de pauze zal ik je nog wat moppen toesturen per pb, kan je morgen lachen haha. Zo nu op de bank even voor mijn serie!!!Tot zo en anders tot morgen:heart: en lief dat er velen achter me stonden vandaag, heelt het hart! Dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 FeestKun jij je verleden laten zien aan mij?De dingen die je hebt meegemaakt?Je ervaringen?die zitten in je hoofd, je geheugenverder bestaan ze niet.Verontrustende gedachte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Doe maar 'feest'.Thee, je maakt ons nieuwsgierig naar de plekjes van de kraaltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Kampweg is dat niet richting hierden?Alf nou ja hoor morgen het antwoordt wel, ja is bij de hierdenseweg geloof ik, correct me if i am wrong, maar woon nu in Almere hoor maar kom er elke week bij familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 @Alf, ja dat kan ik, ik schrijf...Fantasie en echt werk, echte emoties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2010 Suus dit is toch leuker dan zo'n serie!! ?ik ben nog even niet weg te slaan, hoewel dat wel beter zou zijn.Waar is Witte nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden