Spring naar bijdragen

Maandag 1 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Rond sluitingstijd staat een agent bij een café te wachten, om te zien of hij nog wat mensen kan betrappen die met een slok of twee teveel op achter het stuur willen kruipen. Op een gegeven moment strompelt er een vent zo blauw als een balletje en stom lazarus de kroeg uit, struikelt over de drempel, schopt de kat, hangt enige tijd aan een paal, zwalkt dan rond over de parkeerplaats, probeert zijn sleutel op 5 verschillende auto's uit in alle gaatjes vooraleer hij zijn eigen auto gevonden heeft en is nog zeker 10 minuten bezig om zijn sleutel in het deurslot te krijgen. Alle overige bezopen bezoekers zijn intussen al lang en breed zwalkend vertrokken, maar de agent heeft enkel oog voor deze ene dronkelap. Eindelijk lukt het hem om in de auto te komen. Als hij uiteindelijk al startend, hortend en stotend met de auto wil wegrijden, laat de agent de bestuurder stoppen om een blaastest te ondergaan. Zelfs na meerdere pogingen en andere batterijen geeft het apparaat nog steeds 0,0 promille aan. De agent vraagt stomverbaasd aan de man hoe dat in hemelsnaam mogelijk is, waarop de man antwoordt: "Vanavond was ik de Bram".
Agent: "De Bram??????"

Man: "Bewust Rijdende Afleidings Manoeuvre!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 402
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
ExFeestbeest

@Suus, kweenie, gaat vanzelf, iedere keer als ik met een leren string en latex body, cowboylaarzen, in een duitse vliegeniersjas en een legerhelm op het bed spring en de internationale begin te zingen, haken ze af.



Mijn lieve hemel: ZING DAN TOCH OOK IETS ANDERS LIEVERD !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ExFeestbeest

@Suus, kweenie, gaat vanzelf, iedere keer als ik met een leren string en latex body, cowboylaarzen, in een duitse vliegeniersjas en een legerhelm op het bed spring en de internationale begin te zingen, haken ze af.



Merkwaardig
aan je uitmonstering kan het dus niet liggen:D
Aftershave?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wing; ik ben ook blij met jouw berichten; vaak als ik ff lopen te dwalen dan verhelder je weer ¨
wat voor me. Vanmiddag zei je dat grijnzen over schaduwforum en dat is ook waar;
het is wel komisch. Ik vond je reactie op mijn inzicht van vorige week prettig;
dat je het herkende als innerlijke waarneming dan ben jij daar ook geweest.

Hoi Suus, over dat wassen van de ziel, ging die zin; The vroeg naar de zin in het Grieks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
witte

Das aardig van je Suus.


Nog drie nachtjes Alf, spannend!


Ik heb zoveel gelezen, dat ik ff niet weet waar op te reageren, en of ik wel wil reageren


Maar ben wel ontzettend benieuwd hoe Thee en Dar hun ziel afwassen:o



----------------
En of ze die ziel nog schoon krijgen.....
De arme zielen...

Hoi Witte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het volle maan of zo?

En EFB waar ben je? Je in je uitmonstering aan het hijsen??

oeps.


Suus, ik ga je moppen kopiëren hoor.....
en... nee, je komt niet hier op het toilet te hangen, maar ik ga er zeker een paar keer vaker om lachen!!!

welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat voor schoonmaakmiddel gebruik je erbij?

Ach nog één: alcoholgerelateerd
Een dronken man besluit heel wijs zijn auto te laten staan en lopend naar huis te gaan. Als hij na een half uur
zwalken over straat ineens word aangehouden door een agent. 'Waar gaat U naar toe om 2 uur 's nachts?' vraagt de agent. 'Ik ga naar een lezing over alcoholgebruik!' zegt de man. 'En wie geeft die lezing dan?' vraagt de agent. 'MIJN VROUW!'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laatste dan

Er lopen 2 blondjes samen over een brug.
Ze blijven halverwege staan om even te kijken.
Het ene blondje zegt: 'Wat is de Maas toch mooi he?"
Waarop de andere zegt: "Mens, dit is de Maas niet maar de Rijn!"
Er ontstaat een hele felle discussie over welke rivier het zal zijn. De meiden komen er maar niet uit en de ene zegt: "Weet je wat, ik duik nu naar beneden en haal een maassteen naar boven, dan kan je zien dat het de Maas is!" Dus zo gezegt zo gedaan, de ene springt naar beneden en de ander blijft wachten..
Na 2 uur komt het ene blondje naar boven kreunend en kermend met alle botten gebroken naar boven gekropen.
Vraagt de andere: "En en en, was het de rijn of de maas?"
Zegt het ene blondje:"Geen van tweeën, het is de A4!!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
dhendro

Alf het boos worden op mezelf is denk ik feitelijk dat op dat moment niet bij mijn "zelf" zit.



Dus dan zijn er toch 2 of meer componenten, 'boos zijn op' is een actie
of ben ik nou te vaag? Schijn ik vaker te zijn.
Maar de terminologie is volgens mij niet correct dan
Het is een onmogelijkheid lijkt me, zoals je ook niet in je eigen oog kunt bijten
(Ken ik overigens nog een aardige mop over, maar dit terzijde..)
Moet het niet meer zijn 'boos zijn over iets wat je hebt gedaan
of nagelaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...