meiske Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ben Apetrots op mezelf omdat: Ik steeds minder naar alcohol verlang Ik steeds vrolijker wordt Ik nu 30 kg ben afgevallen(door geen drank meer te drinken) Ik nu lange nagels heb( als kind altijd afgebeten) Ik weer dicht bij mezelf sta Ik m`n eigen ik weer terug heb Ik Internet heb leren verkennen( zonder dat het in de soep loopt) Ik weer een stabiele bloedruk heb Ik m`n cholesterol weer onder controle heb Ik weer heeel veel energie heb Ik weer lekker kan sporten Ik alles weer kan doen zonder moe te worden (van de drank) Ik steeds meer ontspannender word Ik weer meer durf heb om b.v auto te rijden Ik niet meer angstig ben Ik samen met m,n man weer kan lachen Ik weer kan genieten van het leven en de kleine dingen erom heen Ik hulp heb gezocht om van m,n verslaving af te komen(alleen had ik het niet gered) Ik mezelf best aardig begin te vinden Ik toch de moed erin houd om sterk te blijven Ik nu de vrouw ben die het weer aardig goed doet En dit terwijl ik al 12 MAAND geen alcohol meer hebt gebruikt En al zoveel heb bereikt, en zo gemerkt heb wat alcohol met je doet En dat er echt weer een fijn leven is na al dat gevecht ertegen En dat mijn leven nu geen puinhoop meer is En dat het me nog steeds lukt om ervan af te blijven, En dat ik het niet meer nodig heb die alcohol Daar ben ik dus APETROTS OP. en nu op naar Thailand woensdag A.S door manlief aangeboden:DDit wilde ik even kwijt om misschien de nieuwkomers onder ons laten weten dat het echt bestaat al is het geen gemakkelijke weg -------------------------Gestopt per 5 Februari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 ik kopieer even mijn berichtje hier naar toe!tenslotte verdien je een eigen draadje :moon: januari, wat was die eerste stap moeilijk :moon::heart: februari, daar zag je verschil als je in de spiegel keek :heart::present: maart, zolang al droog maar nog steeds niet makkelijk :present::huh: april, wat moet ik met mijn leventje:huh::sun: mei, goh laat ik eens meedoen op adb :sun::D juni, de zomer komt er aan en hoe kom ik die nuchter door? :D:rose: juli, nog heel veel te leren maar het gaat een stuk makkelijker :rose::musicnote: augustus, de tijd vliegt voorbij :musicnote::light::light: september, kan je je voorstellen hoe je leven is veranderd? :light::light::lips: oktober, het gaat eigenlijk normaal worden :lips::huh: november, help de feestdagen komen eraan :huh::P december, wat goed dat iedereen elkaar door de dagen heen helpt :P:present: januari, wat gaat alles toch snel :present::heart: 5 februari :heart:ik ben de laatste die zegt dat alles makkelijk is, maar vandaag heb jij jezelf het mooiste kado gegeven!één jaar niet drinken, hard werken om je leven opnieuw in te richten, ups en downs, vervelende momenten maar zeker ook mooie momenten.ik hoop dat alle mooie en slechte dingen die je het afgelopen jaar hebt meegemaakt, je sterkt en genoeg zelfvertrouwen hebben gegeven om vooral nog maar een jaar er aan vast te plakken, nog meer het leven haalt maar bovendien dat je trots op jezelf bent!gefeliciteerd!en ik ben in ieder geval bereblij en trotsGEFELICIFLAPSTAART Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Meiske......KANJER!!!!!!Jij nu ook 1 jaar!!!!PROFICIAT!!!!!Ik bijna 15 maanden. Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Tine Thanks Jaja en blijf jij maar voor mij hoor:Dwant ik heb geen behoefte aan om je in te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Waawie Tasseke Wat mooi Thanks meis enne ja zo is het me wel vergaan hoor je hebt het grandioos verwoord tjonge wat zaten er moeilijke dagen bij PFFFFF maar ja da,s nu voor bij en ik denk dan maar zo de aanhouder wint Lieve knuffel van me meis -------------------------Gestopt per 5 Februari 2009Pluk de Dag ZONDER ALCOHOL Heel soms strandt een schip, maar de mijne vaart nog steedsOverleven is niet makkelijk , maar opgeven is niet mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Knap hoor Meiske, gefeliciteerd !Ik ben vandaag een maand gestopt. Maar het denken over drinken komt steeds weer terug, vooral rond deze tijd. dan denk ik ook hoelang ga ik het nog volhouden, een week, een maand een jaar?Ik hoop de rest van mijn leven. Maar het is bijna elke dag een strijd. Gelukkig kan ik me soms echt boos maken en wil deze strijd winnen, ik wil een winnaar zijn.Voor jou: geniet van je jaar zonder, en op naar nog een jaar erbij.Vriendelijke groeten, Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Lieve FrancoisDankjewel, nu een maand dus je hebt nu een goed beginknap hoor van je dus houden zo.Tja bij mij heeft het wel een half jaar geduurd voor de drank niet meer zoveel in mijn hoofd wasmaar weg gaat het denk ik nooitmaar ben nu zover dat ik er heel niet meer bij nadenk vanwel of niet,dus voor jou is er zeker hoop hoor;)als je erzelf maar voor de volle honderd procent ervoor gaat mij is het tot nu toe geluktdus jij kan dat ook ben ik van overtuigd wens je dan ook heel veel sterkte ermeeen ik ga zeer zeker voor nog een jaar:DIk heb heel veel baat gehad bij het sporten en dan vooral joggenmisschien ook wat voor jou???lieve knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Meiske, van harte gefeliciteerd met 1 jaar:heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light::heart::sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Meiske, dank voor je lieve woorden. Ik sport ook veel (wielrennen) dat is mijn gezonde verslaving. Die is nu weer in de plaats van de drinken gekomen. Een mooi weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Lieve Dardat genieten zal wel lukken hoor:Denne die reis word heel mooi denk ik;)Bedankt voor je felicitatie;)Lieve knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Haha AR jij bent al veel verder dan ik:DOok knap van je hoormaar ik denk dat we het echte gevecht wel hebben gehad;)al is het wel oppassenals je de Alrounders hoort,en ik weet wel zeker dat ze gelijk hebben Ook een lieve knuf van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 FrancoisWat goed van je dat je de sport weer hebt gevondenen het is zeker een hele gezonde verslaving:DKnuffie van me:present: voor een dapper iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ben nog net op tijd.Had idt vandaag niet willen missen...VAN HARTE GEFELICITEERD!!!Ik vind je echt geweldig En wat en prachtige lijst met voordelen voor jou.Ook het berichtje van tas vind ik erg grappigNou hier komen ze hoor, speciaal voor al je harde werken:gift;:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:gift;:light::light::light::light::light::light::light::light:::light::light::light::light:light;:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Lieve Wittethanks, en voor lieve woorden is niemand nooit te laat hoor;)ook al ben je al langer van de alco af,maar als ik mensen hier zie strijden tegen de alcodoet het me nog altijd wel wat hoor,en ook de langer gestopten die hebben denk nog weleens een steuntje nodig:DLieve knuffel van me voor jou:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden