Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
herman0167

Tasseke, het gaat eigenlijk wel heel goed hier, mag niet klagen.


op het werk en thuis loopt alles op rolletjes op dit moment moet ik zeggen.


en het programma van minderen werkt nog steeds voor mij en wordt steeds makkelijker.


het door de weeks niet drinken is een gewoonte aan het worden waar je eigenlijk niet meet zo bij nadenkt, dus ook geen lust momenten.


en in de weekenden neemt de consumptie ook wel af omdat door het niet drinken in de werkweek je sneller merkt dat je wel wat gedronken hebt, en sneller stopt.


het goed voelen in de week maakt dat je in de weekenden minder drinkt omdat je jezelf dan ook beter voelt.


al met al ben ik nu op het niveau aangekomen van sociaal drinken.


het vasthouden daarvan zal moeten blijken in het komende jaar, maar het voelt tot nu toe goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb steeds meer het gevoel dat ik er nog net op tijd bij was om een en ander om te buigen in de goede richting, en dat wil ik ook zo houden ook al moet ik soms even doorbijten om bewust kalm aan te doen.
maar dat lukt steeds makkelijker, moet ik zeggen.
ik kan tegenwoordig de bob zijn naar feestjes waar ik eerder toch echt mijn vrouw liet rijden omdat ik wel moest kunnen drinken.
tuurlijk gaat het mij ook nog wel eens mis , dat ik zateravond voor de tv zit en iedereen al naar bed is en ik de fles wijn niet wegzet maar leegmaak.
eerder was dit echter meer gewoonte dan uitzondering en dat heb ik weten om te draaien tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...