tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 huhhhkan ik ook!!maar zou het graag willen overlaten aan een man betrap mezelf wederom op vooroordelende vrouw kan klussen.............topvrouw!!!de man kan klussen maar doet het niet............doe eens wat!!! luiaard!!!(zei ik netjes geformuleerd)verder herkenbaar hoorlastig om jezelf er toe te zettenmaar.....als het dan klaar is.......geeft het toch een lekker gevoel1moet je niet, zoals ik, drie jaar wachten met afmakenkan je driect wer starten met de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 heee woman,mooi dat je het zo fijn hebt gehaddat gaat nog een uurtje nazweven wordenenthousiasteling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 kijk ik luister naar wing en leer dat de verbouwing klaar zal zijn als de tijd er rijp voor is.nou, een beter excuus als dit is toch echt te verzinnen wel? Ha, Ha,Hey, Woman goed om van je horen.gaat het goed? zo te horen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 ik weet het winghet klinkt makkelijk en is ook makkelijkmaar ik heb ergens een hiaat in mijn programmering en ik kan dat kreng niet vindenfrusteert wel eensik weet dat het anders moet en kandat het relaxder isof eigenlijk.....lang verhaal even kortik heb het gevoel gekend, geproefd, geweest, gevoelden nu?sta ik als een klein kind voor de snoep etalage zonder zakgeldok, alleen als ik nadenk!soms ook wel een makkelijk gevolg van mijn innerlijke persoontjevergeet vaak na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 SMOES!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Maar Tasseke mijn vrouw maakt bij haar klussen een gigantische bende, dus is het opruimen evenveel zoniet meer werk dan het klussen op zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 je snapt toch wel dat klussen en opruimen niet samen gaan??had vanochtend ruzie met kindlief over de aanrechtopgeruimd en zelfs geboendblinkend!tot ik ging schilderenzonde van de tijd en moeitekind morgen de deur uit en ik ruim niet eerder op totdat ik klaar ben(3 jaar dus ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 heren,ik schrik van de tijd!heb om 7.00 uur afgesprokendit is dus een echt oeps momentjeik ben nog niet moe maar ik ga toch afscheidt nemen voor de dag van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Wing het kan allemaal teruggebracht worden tot een aantal basis beginselen.ze zijn eenvoudig op te sommen.de paus doet het , mohammed doet het, het geloof in het algemeen doet het, sonja bakker doet het, enzwil men alles volgen of juist niets volgen, that`s the question? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 welterusten Tasseke en leuk dat je er was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Wing,ik ben blij dat je het leven zo weer bekijkt, ervaart en ernaar handeldwel blijven gluren anders wordt het zo saaislaap lekker herenWomannnnnnn,geniet nog even na van je avond en straks een frisse wandeling met zoevoor nu? alvast welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 voor jou natuurlijk hetzelfde herman maak het niet te gek vannacht anders ben je te brak om te genieten van de leuke dingenwelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 wing jijzelf, maar dat vindt ik te simpelof Balkenende hij doet het of niet? laten vallen van wanorde die hij kabinet noemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 nou wing, ze houden de score wel degelijk bij en als je aan je tax geraakt kom je in de problemenzone en krijg je een pb bombardement met waarschuwingen en een ban.heb het allemaal al meegemaakt.er werd mij zelfs door hun gesuggereerd zelf een ban aan te vragen omdat dat voor mijn gemoedsrust misschiedn beter was.m.aw. de hulpverlener stelt voor dat niet met mijn behandeling bezig zijn middels dit forum beter is dan de door hun aangeboden middelen.(verwijderd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 (verwijderd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 He Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Oo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Ik vrees dat Herman reeds door de Mossad van T. is gegijzeldwegens vooraankondiging van een aanslag op het frum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 (verwijderd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Te Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 iets in die trand was vorige keer genoeg.ik gebruik nooit scheldwoorden en reclameuitingen dus daar kan het niet aan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 dus wat ik al dacht, er wordt per persoon verschillend gereageerd, deze uitspraken leveren mij geheid een ban op en anderen niet, waarom?waarschijnlijk omdat ik niet genoeg mee gekoe en gekalf met de rest maar de boel op stelten zet om mensen tot uitspraken te bewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden