tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 maar hoe is het met jou?ook alweer een tijd geleden dat ik je sprak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 ah, Wing ik had al zoiets gedacht, goed je te spreken.ik zit graag op dit forum of dat andere als ik weet dat jij er ook bent .houd me scherp op èèn of andere manier, en weerhoudt mij ervan om echt in die ditjes en datjes conversatie`s te belanden.want meestal als ik daarop inga beland ik in disscussies waar ik niet op zit te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 tjee, dat doe ik je niet namaar wel lekker!je woont ook in een mooie omgeving om te wandelengenoeg te zien en te belevenen je huisjedat is goed bericht wingje huisje naar je zin makenteken dat je je goed voelt tenminsteeee, zo werkt dat hier$%^&*( boodschappen,pfffff, blehhhhhof kijk jij bij iedereen in het wagentje om te proberen in te schatten wat de woonsituatie is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hoe is dat dan op het andere forum?minder ditjes en datjes?meer serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 zit me af te vragen...is dit nu daadwerkelijk verschil tussen mannen en vrouwen?voel me erg thuis met veel ditjes en datjesen ondertussen wordt er behoorlijk wat serieuse onderwerpen besprokenmisschien op zijn vrouws??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Tasseke, het gaat eigenlijk wel heel goed hier, mag niet klagen.op het werk en thuis loopt alles op rolletjes op dit moment moet ik zeggen.en het programma van minderen werkt nog steeds voor mij en wordt steeds makkelijker.het door de weeks niet drinken is een gewoonte aan het worden waar je eigenlijk niet meet zo bij nadenkt, dus ook geen lust momenten.en in de weekenden neemt de consumptie ook wel af omdat door het niet drinken in de werkweek je sneller merkt dat je wel wat gedronken hebt, en sneller stopt.het goed voelen in de week maakt dat je in de weekenden minder drinkt omdat je jezelf dan ook beter voelt.al met al ben ik nu op het niveau aangekomen van sociaal drinken.het vasthouden daarvan zal moeten blijken in het komende jaar, maar het voelt tot nu toe goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 zuchteven vergeten dat die winkels bij jou nog bestaanhier is het met wortel en al uitgeroeid in het kader van het grote steden beleidalles is megagrooten met mij, heeft iedereen haast en is opgefoktach, waar is mijn slager gebleven die altijd het kontstukje van de kipfilet bewaarde voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 nee, het andere forum is niet meer serieus of minder maar anders.het plaatsen van een foto of zo is heel makkelijk en de sfeer is wat persoonlijker.je typt hier toch altijd met tactive over je schouder en dat is daar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 herman!sjapoo, dat doe je toch maar evenmisschien onbewust ondertussenmaar altijd bij het bewuste blijven, maakt alles een stuk makkelijkermerk je veel verandering bij jezelf en omgeving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 wing, om, tot dat toch maar eventjes te komen, heb ik menig avond hier gezeten met echt het hout tussen de tanden en stomp de kop ervoor gooien van , "" en ook deze avond wordt er alleen spa rood gedronken "als je het zelf er niet doordrukt met geweld gebeurt er uiteindelijk niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 ok,eerlijk toegevenheb ook geen voorstelling van het andere forumnog nooit gegluurd zeg maarmaar het persoonlijke.........tja soms kunnen dingen ten onder gaan aan hun eigen succesik heb een hekel aan hokjesgeestenmaar soms is het wel makkelijk om groepen in te delenanders is het inderdaad niet te doen zoveel mensenen dan nog je eigen kwaliteiten of diskwaliteitentis echt niet makkelijk om met iedereen te communiceren en dan ook nog alles te onthoudendat maakt niet altijd vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 pffff hermandan ben jij er altijd als ik er niet ben!!ik ben mega goed in schoppen(ontwijken vooral maar dat doet even niet terzake)**dat het laat is, wil niet zeggen dat je slordig mag schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 ach Tasseke het is net als facebook, ik nodig je nu uit om vrienden met mij te worden.bij deze, vrienden!!.Wing, dat je nu net mijn geboorteplaats noemt als voorbeeld vindt ik dan wel weer leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 staan er nog leuke dingen op de agendaof rottige dingen?normale dingen?iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 lijkt anders heel veel op mijn geboorteplaatseen dorp met heel veel pretentieseigenlijk wel jammereen echte stad zal het nooit wordenmaar de gemoedelijkheid van een dorp is wegconclusie;het is het allemaal net nieten toch ga ik niet weg!!teveel herinneringen en tja mijn roots......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 ja hoor hermanik wil ook vriendjes worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 we gaan morgen naar vrienden van ons voor de verjaardag van hun zoontje dat drie wordt.onze dochter is nu drie en is dikke vrienden met hem dus zij vindt het helemaal geweldig.verder zal het wel een kalm weekendje worden, wat mij betreft wel goed.op het werk lijkt het wel dat de recessie ingehaald moet worden in een paar maanden, superdruk dus.zondag misschien `s morgens naar het zwembad, is altijd leuk niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Wing,even iets anders........jij hebt toch iets van mindfulness gedaan?of ben ik nu alles aan het verwarren?begin maandag hiermeemaar ik hoor zoveel..........voor mijn gevoel lijkt nu alles op elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 lueke dingen dus herman.ik ben dit weekend ook vrij, die kleine slaapt ergens andersklussen geblazen, eindelijk geen gezeur over de troephebben jullie dat ook?na een week van druk druk drukheb je een rustig weekend gepland en dan lijkt alles zo saaivervolg......ook een hectisch weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 ik kom er nu ook alleen nog een aantal keer per jaar.zoals wij hier zeggen, loaten wie moar wer noar de stad goan om inkopen te doon.al mijn familie woont er wel.ik woon in een dorp niet ver er vanaf.dus toch echt wel twent voor het leven, en laat dat maar mooi zo blijven wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 nou wing,dan herken je in ieder geval de hectische weekenden niet.mmm, toch een beetje korsikoff opgelopenach, ik zie het welmoet ook niet teveel nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 dan ben je niet echt verhuisd!zo noemen wij dat altijdje verhuist pas echt als je daadwerkelijk het oude achterlaatben altijd voor vrijheid blijheid geweestmaar tochhet oude vertrouwde geeft houvasthet heeft me gemaakt tot wie ik bennee, dorp van niets en tegelijkertijd allesheb zelfs een traantje weggepinkt toen de parkeergarage werd geslooptkreeg ik tenslotte mijn eerste echte zoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 ik kan het weekend zo hechtisch maken als ik wil.we zitten in een opknapverbouwing die al meer dan een jaar duurt, en ondertussen kan ik het werk heel goed zien liggen en een weekend niets er aan doen.ik heb geen "help mijn man is klusser huis" maar er moet nog wel het nodige gebeuren.ik zit echter in de bevoorechte positie dat ik het een "help mijn vrouw is klusse huis" kan noemen.want ik hoef meestal alleen opruim werkzaamheden te verrichten.mijn vrouw kan tegelzetten en stukadoren en vloeren leggen enz, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Wing,er is een tijd geweest dat dat hier ook goldtgeen moeite, ging vanzelfprettige gewoonte die zonder nadenken gebeurdehoefde het beestje ook geen naam te gevenstate of mind was gewoon zo en daardoor alles ook een stuk makkelijkernu niet meer,ik leef van een uurtje hier en daarmaakt me nog krankjorummer dan ik al wasmaar alles wentzelfs een krankjorum levenmoet alles benoemen en tot mijn grote spijt in hokjes plaatsengrofweg indelendat is de weg die schijnbaar bewandeld dient te wordenoverigens zeer tegen mijn zin inhelaas kom ik niet verder dan de hokjesen dan ben ik het alweer kwijt omdat het volgende dagdeel zich aandient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Ik ben echt superleuk uitgeweest vanavondOp de sinasEn echt waar met drank was het niet zo leuk geweestEr was een band, Brainbox, en daarna nog een DJWe hebben nog de hele verdere avond op de dansvloer gestaan. heerlijk uit mn bol. Ik liep helemaal wankel naar de garderobe, dat kan dus ook door dansen haha (rondjes draaien)Nu voel ik me lekker zweverig en we gaan dit vaker doen jippie !Nu nog een toetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden