suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Nou vandaag de dag doorstaan, merk wel dat ik erg veel medicatie heb, ik kan ook niet meer slapen!Man had een paar dagen vrij genomen, na 10 jaar geen seconde vrij te hebben genomen en krijgt in ene een soort ontslag brief,,Arbo arts geweest en die zei hmmm moet je vrouw maar zelf oplossen jij moet werken, van jeugdwerk, cad,gemeente,meregaard enz mag ik niet alleen zijn dus ja hoe moet het verder, veel gebld en geschreven vandaag,mijn mna doet zijn best door alles vrolijk te behangen en leuke dingen te kopen maar ja Arbo keurt het af, Uwv en Sasaz zeggen absurd je kamn niet werken nu ivm met de kids maar toch. de 17e wordt ik opgenomen en dan zien we het wel. Ik heb door geen alc. gebruik de poetsziekte hmmm ook wel goed maar zit in zo een depressie dat ik alles pik en goed vind.Volgens mij heb ik een muisarm want alles in linker schouder doet zeer em dam ook echt pijn/ Ik weet het echt even niet meer en wordt er een beettje gestooord van dus ga maar aan de schoonmaak zo!Ja Tasseke blijf wakker, gaat het met jouw wel goed? lees je hoor en begrijp je heel goed!!! Be there done that.Hou vol kanjer oooit ben je trots op je kind, die tijd komt ooit wel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 mijn engelenkaart vandaagEr gaan veel dingen veranderen, probeer daar wat flexibeler op te reageren, wees niet bang voor die veranderingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 suus,potver dit zijn k berichten!in ieder geval moet jij wel gaan wat er ook gebeurdhet komt alleen ten goedemaar ze kunnen je man toch niet zomaar ontslaan?heb je iemand om je heen die je vertrouwt?soms heb je iemand nodig die even de zakelijke dingen, gewoon zakelijk bekijkten verder?soms mag je ook genieten van je depressie hoor!ik heb geloof ik 1,5 jaar niets gedaanhet feit dat het je niet kan intresseren betekend ook dat je lichaam niet meer wiltgewoon even niets doen dus.of het hier goed gaat??NEEkort en bondigmaar ik geef niet op! dat weiger ik!soms heeft het dus wel voordelen om eigenwijs te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 ik sta iedere keer versteld hoe treffend die kaarten zijn!zal ik wel of niet??ik durf vaak niet omdat het zo treffend isdoe het toch even snel!kunnen we vergelijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Voor mij;vandaag een nieuw scriptjij mag bepalen of het een tragedie of een komedie isik hou van beide niet maar het bevestigd wel dat je keuzes hebtgatverdrie, ik kiesen ik krijg ellendemaar ik heb gekozendus ik ga door............waarempeluiteindelijk toch de goede keuze zullen we samen dan maar kiezen voor iets leuks?ik ben de ellende zatdaar kies ik in ieder geval niet voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Tas hij heeft 15 jaar gwerkt zonder zich ziek te melden al liep hij met koorts, hij is met zijn 2.00 meter ook erg van slag nu, maar ik sta ready voor de strijd haha dat he je met alcs he staan altijd klaar voor een potje vechten, k ga nog maar [de derde slaaappil nemen] ben er aan toe....ga jij slapen schat,ben er nog wel even hoor daar niet van maar je hebt het nodig,nou ik ben er nog we; fff dus xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 heee tas we kiezen voor melo romantische drama vadaag oke hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 nee ik ben helemaal van slag, dus ik sla een nachtje over......vanavond maar extra vroeg naar bed.ik schiet in de lach sussvechters???? kom maar op!alhoewelllllll, jarenlang voorhet verkeerde gevochten.is er een reden opgegeven voor het ontslag?hij mag tijdens ziekte niet eens ontslagen wordenhoe dan ook, je zit er niet op te wachtenhoe reageert je man? kan hij het handelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Tas we maken het er gemiddelde van vandaag oke van alles wat hahah,,, we gaan gewoon lachen vandaag, hmmm fff die van mij toveren, komkt goed wijffie,zoals altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 melo romatisch was ik vanmiddagik liet iemand een blauwtje lopen en die vond het niet eens erg!uiteindelijk dus alleen mijn ego geknakt.pfffff, ik ben niet meer van het romantische (kan natuurlijk altijd nog komen), ik wordt te oud voor die gekkigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Nee hij handeld het niet ware hij overspnnen is geraakt. Maar hij moet verder en het is een werker en geen thuiszittter dus handen vol aan hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 suus,ik ben altijd van de lol, humor en vooral overal de draak mee stekenmaar serieus mag ook hoor!hoe kom je eigenlijk aan zoveel medicijnen?ik dacht dat je al was opgenomen maar dat gebeurd volgende week pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Beter dan een geeltje lopen toch hhahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 gatverdamme!!!hij lijkt dus op mij, maar iets ruststiger??grapje!~kan je nog wel goed met hem praten?dit is even geen storm maar meer een orkaan waar jullie met zijn tweeen doorheen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 lees pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 heb je mn msn???? dat is nl ook mn msn naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 zie je nl ook de pic erbij en weet je met wie je praat:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 leeef je nog hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 he,ik ben geen snelheidsmonster!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 kom op elmo, altijd fijn om te weten met wie je praat toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 pfff, ik ben gevoelsmatig ook al de 80 gepasseerdht duurt soms iets langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Ik snap er geen bal van suus!goedemorgen Tina,is dit niet een beetje te vroeg om je bedje uit te vallen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Hé Tas,ik werd wakker van het hoesten dus even een kopje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Suus,je 3e slaappil?Het gaat mij niet aan hoor, het lijkt mij wat veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 het zit je ook niet mee tina!je rolt van het een in het ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden