smart Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik ga plat.Dat is wel plat hè?!!Dag lieverds!! Marjo: ga buiten je kaders denken meid.Durf ik zomaar te zeggen... Doe Het.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ja hoor CathyTen eerste het is niet donkermaar lichtIk zie waar de schaduw ligtWil graag mijn lichtje laten schijnenHad een kist vol geschreven verleden hierDat ging ik lezen.. Er is veel gebeurd waarvanik denk het heeft mij gevormdDat is ten dele waarDus rationeel, zou kunnen..Maar nu is nuDus niets is waarEn allesIk ben nietsen alles erinMaar meer er omheenTesamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 En nu ga ik slapentot later, wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Als ik niet denkgebeurt dat vanzelf, Cathy ()Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Hoezo? Ik ben niets?Ik geloof je niet.Je bent alles!Je houdt je in.Beperkt jezelf.Ik hou van jouw schaduw.Dat is je werk.Joúw werk.Het mijne is een fractie anders. Ook moeilijk vaak.Marjo: sla toe. Doe het: dat wat moet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Dat lichtje is belangrijk.Ik ga er mee naar bed.Je bent een lichtje. Vergeet het niet.Trusten meid!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden