chapie47 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 goedemmidag allemaalIk vraag me af wie begint ook een behandeling op de site alcohol de baas?Personnelijk ben ik echt benieuwd en ook heel positief om te beginnen. Ben een paar dagen daarin ingeschrijven maar ben nog niet echt begonnen. Ik denk dat het zal echt start maandag.Lijkt me leuk om te praten met mensen die al bezig zijn met die behandeling of die gaat ook binnenkort beginnen. Meerdere mensen met hetzelfde probleem kunnen elkaar helpen denk ik.Tot gauw,Chapie47 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Chapie ik wens je veel succes met de behandeling. Ik heb die in 2007 gedaan en heeft me echt geholpen.Ik wil je wel even een andere tip geven. Als je een nieuw topic opent, is dat handiger onder bijvoorbeeld het onderwerp "Thema's rondom alcohol". Op een dagdraad zakt je topic al heel snel naar beneden, en dan krijg je er geen respons meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chapie47 Geplaatst 14 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 hello vie,dankje voor de tip. Ik dacht het al, hoe gaat het eindelijk op die forum. Vind heel lief van je voor de tip.Ben ook blijk dat je hebt me antwoord op mijn vraag, Ben benieuwd. Zal zeker nog komen om te vertellen hoe het gaat met mij. Misschien anderen mensen gaat daardoor interesse hebben om dat ook te doen.Groetjes.Chapie47 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden