Mai Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Goedemorgen!Hee Tas!Lekker gewandeld?Een bombarische dochter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 brrrr, compleet verkleumd!!raar weer, vooral nattig en een koude striemende windmoest toch even een douche nemen om weer warm te wordenmaaaaarrrik ben wel WAKKERtja, soms krijg je gewoon moordneigingen van kinderen.iedereen die mij heeft verteld dat kinderen leuk zijn............nou die hebben me gewoon voorgelogen ben eigenlijk gewoon een beetje pissig omdat ik jaloers ben!war is die goude oude tijd geblevenlol hebben en makennu zit ik als een oude doos thuis op de bankzaterdagavond en ik lig om 22.00 uur op beddit was het zeurminuut, nu over tot de orde van de dag!!jij bent er ook weer vroeg bij!leuke dingen gedaan of ga je nog doenof is het zitten blijven en niet zeker weten wat te voelen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 even zuchten.....goedemorgen trouwens marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Gezeurd voornamelijk Dus dan maar leuke dingen doenNog even bedenken wat...Eens kijken wat voor weerOh! Droog. Best mooi out thereDus wie weet...Geen moordneigingen verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 dat is een pak van me hart marjo!één gek met moordneigingen is genoeg zit even te koekeloeren of er een rommelmarkt in de buurt ishelaas en gelukkig heb genoeg projecten!ga vandaag maar eens iets afmakenik ben begonnen aan een slaapkamer, toen kwam er nog een bij, de trap, de overloop, de gang en de badcelmijn kop bruist van ideeen en ik begin overal aan maar dan ben ik weer de kluts kwijt of een ander idee borrelt opgna gna,ik lekker de trap straks schuren met een hele oude lawaaierige schuurmachine :light:mij een beetje wakker maken, opfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Muts! Klinkt als wraak!Genoeg te doenDa's mooi huh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 hoe vaar jij met je huisje?heb je de klusbroek alweer gevonden en gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 ik heb je toch nooit wijsgemaakt dat ik eigenlijk een heel lief deerntje ben??zo, ja dan heb ik gelogen!tuurlijk wraak nemen kan leuk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Afmaken! In de hoedanigheid van..Klusbroek gevondenen in gebruik!Krab en schuur de vloerMaar de buuf is okeedus respecteer de rust..Misschien de zolder opruimenOver varen gesprokenAls ik in bed slaapis het net een schip!Mooi huisje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 chips, dat kan ik ook niet maken voor de buren.straks even het kastje voor de laatste keer schilderen en dan......is de overloop klaar.afmaken, de klussen dusstort me ondertussen even in de keukenik heb honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 mijn hoofd wil niet meewerkenlekker marjodat je huisje bevalteen eigen plekjeeen plekje waar je je thuis en veilig voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Me too..Very hungry!Twijfel tussenvisje bakkenen havermout..No doubt!Havermout!Have a nice one TasEn de rest ook natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 ik had voor de vis gekozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ach joh, dat hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Stiekum twijfel ikook nog steeds..Mooie zonsopgang hierWellicht fiets ik zo naar zeeDa's zo'n 20 km I guess.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 stief uurtje fietsen!!hoe is de wind eigenlijk bij jouw?hier was hij behoorlijk snijdenden dan zie je mij echt niet op de fietsben geen sadomachochist!wel lekker het strandzou ook even op de bus kunnen springen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 erg ordinair maar het was weer heerlijk!!er gaat niets boven een eigen gemaakte hamburgerondertussen heb ik ontbeten, 2 liter koffie weggewerktik ga actief wordenwant op dat stelletjeLUIWAMMESSENkan ik niet wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 morge kit!!ik wordt direct moe als ik die verhalen over internetdates leesik ben alleen, niet uitzinnig gelukkig maar wel tevreesoms zit ik te kijkenwat een rampzalig zooitje is dat zegkan de mensen niet erg serieus nemen op zo een sitehoewel ik meestal wel hard van stapel loopmbt mannen niet!blijf wel alleen, al die moeiteen meestal blijkt het niets te zijnuren maken???ik ben altijd vroeg op en ga vroeg naar bedbehalve van de week dan 2x keer laat gemaaktmaar ik pak gewoon mijn 7 uurtjesno worry!leuke dingen het verschiet vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 kijken doe ik somsnieuwsgierigheid wint somswat mij opvalt is dat bijna alle alleenstaande het alleen over axel hebbenen dan de term, lekkere wijven het zal wel komen omdat ik zo lang alleen benmaar ik vind alles zo sex gerichttrouwens ook vrouwen, valt me opzie het al weer helemaal voormezenuwachtig voor het afspraakjeje doet moeite om er goed uit te zienik kan dus nooit de afgesproken plek vinden dus veel stressdan blijkt het een griezel van hier tot tokio te zijnen dan moet ik a passant ook nog even mijn jurkje omhoog doen?lijkt mij dat je dan 's avonds vol walging weer op de bank zitik stop mijn fantasie gaat aan de haal en dit keer moet ik niet lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Mogge allemaal,Dacht dat ik vroeg was maar er zijn hier altijd mensen die nog vroeger zijn. Vandaag zal ik voor de koffie zorgen en omdat ik aardig wil zijn krijgen jullie er eierkoeken met verse aarbeien bij. Zo mijn eerste berichtje vandaag en kon haar al meteen aanpassen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ongeloveloos!Raakte verdiept inde hortus naturalisen bedacht hoe enwaar mijn kruidentuintjeBlijkt een mist opgetrokkenWaarin de zon zilver schijntZo mooi!Er zijn veel vogels en bomen ookVanochtend blonk het haantje opde toren in de eerste zonnestralenDe muziek is mooi vandaagEn de monniken wisten het wel!Ik heb nog nooit op zo'n site gekekenHet boeit me in het geheel niet..Wat doe ik hier? :D;)Zat er wel aan te denkenom één been te scherenOm te voelen hoe dat ookalweer voelt..Teneinde onder een zomerjurkDe koele wind er langs te voelen..WandelenVanmiddag regenof sneeuw zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Goeiemorgen iedereen:rose:Wat heerlijk zo wakker worden zonder een kater.Ik heb heerlijk geslapen, ben ook vroeger op dan normaal, maar sliep gisteren ook om 12 uur al, hihi:DWat gaan jullie vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 dat vind ik nu heerlijkéén been scheren dat is het voordeel van alleen zijnniets dagelijks cultiverenapart modelletje 'no problem"geen grappen, opmerkingen en hulpmiddelenooohhhh, wat een zaligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeMogge allemaal, Dacht dat ik vroeg was maar er zijn hier altijd mensen die nog vroeger zijn. Vandaag zal ik voor de koffie zorgen en omdat ik aardig wil zijn krijgen jullie er eierkoeken met verse aarbeien bij. Zo mijn eerste berichtje vandaag en kon haar al meteen aanpassen hahaha. Lijkt me lekker hoor die eierkoeken met aardbeien:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 morge summerwij vieren de vrolijke alleenstaande dag!grapjewat te doen vandaag?ik heb een lijstje maar die ben ik ook alweer kwijt geraakthoogstwaarschijnlijk draait het er dan op uitdat ik iedereen verveel op het forumen jij?je bent in ieder fit en vrolijk wakker gewordenook al fut en zin om iets te ondernemenof gewoon lekker genieten van de katerloze zondag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden