Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn god. Zet na net de laaste trip met Banjo ff de radio aan en wat galmde er in mijn oren? You never walk alone
Wilde op tijd naar bed en fit zijn maar nu helemaaal in tranen. Was het laatste lied van mama wat ze wilde. Ze wilde nog dat broer en ik samen bij haar kist zouden staan om even stil te zijn als iedereen weg was. om even samen afscheid te nemen. Deden we ook maar had al vreselijk de hik van ellende. Het was idd heel stil en broer en ik stonden nog stiller hand in hand voor de kist. Ging me daar een een galm door die aula Yoy never walk alone. Ja toen kon je echt druppie wegdragen. Broer was gelukkig nog net op tijd om op te vangen, erger nog de aula uit te dragen. Weet nog dat ik ergens in de armen van de domina belandde en mijn man zeer boos was om het verdriet wat ik had geleden en niemand zag. Ja heb zelfs een prachtig gedicht voorgelezen en zag er na 3 weken ellende tipje uit om nog het laatste te doen wat ik kon, meer kon ik echt niet want heb alles gedaan en zeker uit liefde.

Rust zacht lieve moeder want ga nu verder vechten. Je had me geleerd me er nooit onder te laten krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het heeft mij ook niet geholpen met stoppen

maar......
het is belangrijk dat je anders tegen drank aan gaat kijken en daar helpt beeldspraak wel bij
het is zo makkelijk om te denken dat het je grootste vriend is
onbewust doen of deden we dat ook allemaal
om dat om te draaien noemen we de drankzucht gremlin of klein krengetje
ikzelf heb daar een een gruwelijk lelijk mannetje bij bedacht
maar tja vanavond stond zijn gulp open, tja dan kan je hem alleen maar uitlachen
is niet serieus te nemen.

ach, zo iedereen zijn trucjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Heb je gelijk in fotograaf en geslachtsdelen horen er idd niet bij maar bedoelde te zeggen dat het dan nooit goed is want als ik het over mijn takke-pc heb is het ook niet goed en wat is er mis met takjes? Heb ik een pest-humeur dan loop ik met ziektes te smijten. Bedoel dat het er toch ook is om te ventileren? Forum is toch niet alleen voor de buitenwereld maar toch zeker voor ons die hier al zijn? Naja hier zijn al vele discussies over geweest en wil het niet weer oprakelen maar mond houden zal ik nooit kunnen vrees ik of ik heb weer een van mijn buien.



Goedenavond allemaal,

Eerst even bijlezen, maar hier alvast een reactie:

Ik snap je wel, hoor Drup, zo te zien gaat Active wel heel erg ver, je moet je ook wel kunnen uiten. Alleen vind ik een groot verschil zitten tussen uitspreken als inpulsieve reactie (zoals een hamer op je teen) en opschrijven. Ofwel, een tekst lezen is wat andeers dan horen. En de verschrikkelijke taalvervuiling mag wat mij betreft dan toch wel een beetje worden bestreden.

Heel fijne dagen met Caro en ik duim voor je dat je je huis verkoopt.

Elsa :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...