Spring naar bijdragen

Zondag 4 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Heb helemaal geen storingen, alles werkt.

Kan niet reageren op zaken waarover ik niet mee kan praten Cathy.
Heb, gelukkig, nog nooit last van depressies of zo gehad, ook niet in mijn directe omgeving.

Ben zelf een positivo, volgens mij moet je een reden hebben om NIET blij te zijn, de meeste mensen ervaren dat andersom.
Weet dat een grote groep je een beetje simpel vindt als je zo in elkaar zit maar dat raakt me niet echt...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben zelf een positivo, volgens mij moet je een reden hebben om NIET blij te zijn, de meeste mensen ervaren dat andersom. (Teveel)

Hoi Harry, ik vond dit een moeilijke zin. Andersom: bedoel je dan dat anderen .... pffff.... ik heb een blinde vlek eventjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel fijn voor je Borretje, hoop van harte dat het zo blijft gaan allemaal.

Teveel ik kan ook niet over alles meepraten maar dan zeg ik dat gewoon, soms kan ik niet op alles reageren en dat merken ze dan wel, af en toe boeit me iets niet en dan scrol ik, of ik heb dagen dat ik gewoon geen trek heb ik forum. Kan hier allemaal hoor optimistisch of pessimistisch we zijn hier niet vanwege de jeuk aan onze grote teen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy,

Ik bedoel dat de meeste mensen menen dat er een reden moet zijn om je blij te voelen, is er niet iets bijzonder aangenaams aan te wijzen dan zijn zij in het beste geval "gewoon"

Dat zie ik anders, het normale, dagelijkse bestaan is zo mooi dat het voldoende is om je blij te voelen, er moet iest aanwijsbaars zijn om je minder goed te voelen.

De "normal mode" heeft een ander instelling.

Misschien heb ik tot nu toe gewoon altijd onevenredig veel geluk gehad, dat kan natuurlijk ook.

Snap ie???

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta ook nog steeds te laat op.
Vaak na 12 uur uur smiddags pas.

Over een week of 2 ga ik proberen ma. tm do.dag 10.30 op te staan, omdat ik tijd te kort begin te krijgen.
Ik heb met een vriendin een afspraak gemaakt hierover, als dat niet lukt krijgt ze mn hondje een weekend te logeren.

Zoals jullie weten heb ik er lang last van gehad, het nachtbraken.
Soms was ik 8.30 smorgen nog wakker....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Woman, ik dacht eigenlijk dat je het al voor elkaar had met slapen en eerder opstaan. Goh, dat lukt dus nog niet zo?

Ik was 4 x om 6 uur opgestaan en ben nu telkens uit mezelf rond die tijd wakker.
Tja, nu hoeft dat natuurlijk ook niet zó vroeg.... maar je lijf gaat al vrij snel die modus kiezen kennelijk.
Wennen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cath
ik ben er weer
moest even uitloggen
om iets huiselijks

quote:


Dat zie ik anders, het normale, dagelijkse bestaan is zo mooi dat het voldoende is om je blij te voelen, er moet iest aanwijsbaars zijn om je minder goed te voelen



Ik lees er maar in dat jouwdagelijkse bestaan zo mooi is.
En je minder goed voelen kan wel helaas ook als er niets aanwijsbaars is
maar daar hadden we het al over.

idd, je mag je gelukkig prijzen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien komt het omdat ik al een jaar of 35 in onregelmatige diensten werk maar het maakt mij allemaal niet uit, 's morgens, 's avonds of 's nachts no problem.

Dat in tegenstelling tot mijn vrouw, gisteren was het een wat laat geworden, half twee, en vanavond is ze al tig keer ingedommeld op de bank en zo te zien wordt ze nu pas weer wakker als we naar bed gaan.
Zij is echt een ochtendmens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Alf, ik heb het over mijn bestaan...

Heb wel begrepen en, zeker de laatste tijd, wat ik hier lees, wat ik bij de AA hoor, dat veel mensen alle reden hebben om helemaal niet vrolijk te zijn.

Ik besef mijn mazzel, ben altijd en in alle opzichten voor eerlijk delen maar in dit geval....

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingli
Dat beschouw ik
als een uiterst goede
ontwikkeling Wing
Ben benieuwd welk beeld
er nu gehouwen gaat worden


Ari
Liever had ik het oude beestje gehouden
aan gehecht toch wel
behoudend typje
De voertuigen (occasions)
van tegenwoordig
zitten boordevol elektronica
dat is wel even wennen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wing, blijf alsjeblieft bij ons/mij in de buurt.
We hebben "zulksen" nodig!!

Hee Ari: ik dacht altijd dat ik vrijwel alles las hier... niet dus.
Terwijl ik het ook leuk vind om over dierbare karretjes te klessen....
Alf: je geeft/gaf je autootje klaarblijkelijk niet op tijd zijn bedank klopjes??
Hou van je auto en dan..... stopt ie er nooit mee:D



Enne, Wing is een gelukkig mens schat ik zo in.... hij durft mee te bewegen met wat hij tegenkomt.
Da's mooi!

Wing: drinkt ie eigenlijk nog?
(ik soms wel Wing)

Hum, ik moet zo ook slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...