smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Iemand heeft zijn profiel open staan.Lekker Simpel, je moet even zorgen dat je onzichtbaar wordt. dwz de moderator vragen om jouw profiel onzichtbaar te maken. Nu kan ieder zien wie je bent in werkelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Nee ik ben juist erg wakker, raar he, gewoon nerveus voor morgen.Dan moet ik naar B.oordLekker Simpel, je profiel staat open, zo kan iedereen lezen wie je bent. Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 In Haren?Wat gaat er gebeuren ER? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ik hoor het nog wel eens van je ER.Ik moet nu slapen hoor.Welterusten allemaal........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Een half jaar geleden was ik daar voor neurorevalidatie maar ik had geen hulpvraag.Nu wel want het gaat niet zo lekker op het moment.Ben veel te moe gemaakt door de reintegratie op het werk en merk aan mijn hoofd dat het niet goed gaat, woordvindproblemen, vergeetachtig enz.Nu dus toch therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Niemand meer hier?Het is ook al laat natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LekkerSimpel Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ik antwoord even, omdat mijn zus me daartoe dwingt. Ik ben nieuw hier en ik MOEST me hier melden van haar. Ik zit hier met kleffe handjes en te shaken van angst, maar ik vertrouw haar eigenlijk ook best wel, omdat het een schat van een meid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hoi LS, welkom hier.Zo dus je moest je hier melden van je zus?Dan heeft je zus in de gaten dat je de alcohol niet de baas bent? Vind je dat zelf ook?Knap van je dat je hier komt.Stel je morgen anders even voor bij wie is wie.Klets maar lekker mee met ons hoor, hier vind je een luisterend oor.Morgen moet je ook de moderator even vragen je profiel te sluiten.Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LekkerSimpel Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ik kom juist hier, omdat ik wel de alcohol de baas ben.Was een moeilijke weg, maar soms kan een (of 2) TIA's je helpen, om te weten dat je verkeerd bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden