LekkerSimpel Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Slaap lekker Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Haha, nee hoor Em, ik ben er nog en je broertje ook.Was even bezig met vrijwilligerswerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ok dan, ja ik zie het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LekkerSimpel Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Wat voor vrijwillerswerk doe je fotograaf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik zit in een werkgroep van COC afdeling Flevoland in oprichting (sinds maart vorig jaar). Mijn aandeel hierin is vooral gericht op vormgeving van de website en huisstijl, maar daarnaast ook andere activiteiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LekkerSimpel Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Lueke baan. Ik was vrijwilliger ( baan met behoud van uitkering) als jeugdwerker.Ik heb er een heel projecct opgetart, maar is wegbezuinigd.Zowel de ouders en de kids zijn boos, want in de wijk hadden ze eindelijk iets om zicht te vermaken,Maar je doet er niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Wat jammer joh, ja, door die crisis wordt er alleen maar meer bezuinigd. En naar mijn mening op precies de verkeerde dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LekkerSimpel Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik ben een ram en dus eigenwijs, maar ik weet dat er hier op verkeerde manier wordt bezuinigd. Maar zie dat de gemeente maar eens duidelijk te maken...Maar eventueel ga ik het toch doen met eigen geld... De kids willen het en ze gaan hun zaterdagmiddag en -avond terugkrijgen. The games must go on!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 That's the spirit!Rob, ik ga uitloggen, nog even wat werk afmaken en dan slapen, anders slaap ik een gat in de dag.Welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LekkerSimpel Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Slssp lekker en alles gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LekkerSimpel Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 De kater en de poes is weer thuis, hondje zat al te wachen, dus zal wel weer vol liggen in mijn bed.Slaap lekker lieve chatters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden