Spring naar bijdragen

Woensdag 21 april 2010


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 360
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, dat kan ik me voorstellen Fotograaf, dat genante. Had ze geen broekje aan dan?
Mijn moeder deed af en toe een spagaat, zo'n lenig poesje van een mens was dat. Maar dat was niet genant, want ik vroeg het zelf aan haar.
Ik wilde gewoon even zeker weten dat we elkaar niet in de haren zouden vliegen :D

Wat vind jij zo fijn aan de nacht? Het is stil, er zijn geen sterren te zien want bewolkt, iedereen gaat slapen (ik eigenlijk ook, behalve dan dat het hier zo boeiend is), het is alleen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik daar ook antwoord op geven Vie?
Wat ik heerlijk van de nacht vind is juist dat alles lekker stil is. Ik kan mijn eigen gang gaan, de sfeer is anders.
Alleen jammer dat er weinig mensen on line zijn hier of op msn, mag heel graag even chatten.
Soms heb je van die diepgaande gesprekken en kun je rustig vertellen wat je wilt vertellen en luisteren naar de ander, je wordt niet afgeleid.
'snachts voel ik ook alles anders, gaat de hele dag of bepaalde situaties door mijn hoofd, juist omdat het stil is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien geneerde ik me wel meer om het feit dat ze zich zo uitsloofde voor andere mannen als ze teveel gedronken had.........

Ik ben 's nachts creatiever, zowel in de doka als achter de computer, op een of andere manier ben ik meer geinspireerd en geconcentreerd, ik maak mooier werk.
Het is ook een jarenlange gewoonte en mijn bioritme, want ik heb het al vanaf mijn pubertijd.

Mijn relaties waren ook allemaal nachtmensen, maar dat is misschien wel het bekende kip en ei-verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos, ik moet meteen denken aan die soul-song Help me make it through the night, ik geloof van Gladys Knight maar dat weet ik niet zeker.
Ja, des nachts zijn er vaak diepgaandere gesprekken, dat is waar.
Maar sta jij dan 's morgens ook weer fit op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nu wel weer, ik heb gelukkig weer energie, heeft lang geduurd dat het lichamelijk weer goed gaat na het stoppen van mijn reintegratie.
Elke morgen ben ik blij ook dat het weer dag is en ga ik vol verwachting naar beneden, zet koffie, laptop aan, krantje lezen en aan mijn werkzaamheden beginnen.Het gaat psychisch echt heel beroerd met mij maar ik zit gelukkig niet te verzwelgen daarin.
Dus ja, ik sta fit op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Foto:sun:
Ik vind et zo lief dat je dat zegt.
Ik vind ons op dit forum allemaal van die dappere mensen.
Zes jaar geleden zat ik ook op dit forum en hadden we ook een leuk cluppie maar nu denk ik echt rgelmatig even aan jullie en ben 'smorgens heel benieuwd wat er allemaal geschreven is al.
Dat is geen verslaving hoor, neeeeeeee, echt niet!!
Maar ik meen het wel, ik voel me heel erg verbonden met jullie.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...