Droog Geplaatst 22 april 2010 Rapport Geplaatst 22 april 2010 Op 12 april 2009 werd ik wakker in de wetenschap dat er weer een lege fles jenever op mij stond te wachten. Nu een jaar verder wordt ik wakker in de wetenschap dat die fles er niet zal staan.Vorige week heb ik mogen vieren dat ik een jaar geen alcohol heb gedronken en heb ik de medicijnen die mij moesten helpen weggegooid. Deze medicijnen had ik nog bewaard just in case!In het afgelopen jaar waren er enkele momenten dat ik aan borrel dacht, maar voordat ik uitgedacht was, was de behoefte weer verdwenen.Ik ben met behulp van Thougt Field Therapie gestopt, wat mij betreft een aanrader.Het is geen wondermiddel want ik weet van iemand anders die het ook heeft ondergaan dat het niet is gelukt om die borrel te laten staan. Wat het verschil is geweest weet ik niet.Een symbolische overeenkomst bij mij is geweest dat ik de behandeling heb gekregen op de dag dat wij mijn vader 31 jaar daarvoor hadden begraven. Zijn overlijden heeft bijgedragen aan mijn verslaving.Voor diegene die nog bezig zijn ZET DOOR, je komt er wel.
ekstertje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Geplaatst 22 april 2010 Had al eerder dit mooie resultaat van je gelezen. Adam wees erop tijdens de Ditjes en Datjes dagdraad van vandaag. Het is fijn om ook eens te lezen dat het "gewoon" goed kan gaan...Super dat je het komt melden hier, daar zullen velen met mij wat aan hebben!Bedankt!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden