witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 hermie......... op welke site moet ik kijken voor t antwoord????anders wordt het straks nog 2-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 hahaha 2-1Een Belg houdt het behangpapier vast en een ander metselt er gauw een muurtje achterhttp://www.raadsels.nl/raadsel...x.php?ID=13&Antwoord=1 emn steeds op het vraagteken drukken en daarna op het uitroepteken, Hermie je was snel2-1:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 doei Winghoi en doeg flippaLekker dat je zo goed gaat.Hee Emmaroos,grappig dat jij de film leuk vond ik hoorde 2 slechte berichten eroverdus dacht laat maar dan... maar dit vind ik toch wel weer de moeite waard dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 alerlaatste:Hoe word een belgisch kindje geborenals we het dan toch over Belgen hebben(sorry VM) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hoi Suus,Wat ontzettend mooi om jou zo te lezen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Trusten Filippa,Leuk dat je dag leuk was e.r Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Witte, wat vertelden ze erover dan?Wat was er zo slecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heb twee keer gehoord dat het een saaie film was en erg overtrokken...Wat vond jij er zo goed aan??Zonder al te veel te vertellen he, want wie weet ga ik m nog zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Witte ik weet het niet dus 2-2 gelijkspel maar deze site moet je lezen je ligt dubbel van het lachenhttp://hvdstaak.100webspace.net/archief/Dank je e.r fijn dat je het ook waardeerd, lief van je. Hoop echt dat je film leuk was, ik ga hem nog zien dus niet alles verklappen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Was het soms voetbal vanavond ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heb je last van een accuut ingestort toetsenbord Suusje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Sorry Witte moest even iets voor mezelf doen. Maar ik ga er ook van tussen. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heb je al gehoord van die Belg die verdronken is... Nee? Hij gooide zijn sigaret in het water en ging hem toen uittrappenIn België is een nieuwe manier ontdekt om er voor te zorgen dat je geen computervirus via een diskette in je computer krijgt! Ze doen eerst een condoom om de diskette en stoppen hem dan pas in de diskdrive.ik lag dubbelmaar lees hem maar zelf echt wat voor jouw, ik koop blauw aan hier van het lachen. Hoe komen ze erop hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 nou Witte, hij was alls behalve saai.De acteerprestaties waren ontzéttend goed en er zat heel veel humor in, droge humor vooral van carice van houten.Ja, ik wil inderdaad ook niet teveel zeggen maar ik heb erg gelachen, ook wel serieuze stukjes hoor maar erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 nee Woman Witte en ik hielden een raadselwedstrijd maar Hermie had de site al gevonden, haha ik dacht hoe weet zij zo snel die antwoorden. Maar die moppenlink moet je lezen als je opgevrolijkt moet worden.En jij in de wolken, dacht net al is dat Women op die wolk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja heur ik zit weer op mn wolkje, roze brilletje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nou wachten he niet pushen gaan, geef hem een kans om het op zijn wijze te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goed dat je dan maar niks zegt ERGa ik m kijken op jou aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Zo mn hondje blij maken met een extra lang rondje. I'll be back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heb je die site gekeken Witte?Ik ga hem ook kijken dus als er details komen stop ik even lapjes voor mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja Suus i know, het ging me echt even om zn eerste reactie na die eerste date. Vind ie me leuk of nieNu is het relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nee Suusje, ik bewaar m voor volgende keer. Was ff bezig met een stukje te typenen moet mn cardridge ofzoiets ook nog verwisselen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Fijn Woman, ben blij voor je:heart:En overtrokken was die film al helemaal niet, dus ja ik raad hem jullie echt aan en wel vertellen wat jullie ervan vonden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Lees deze site als je vrolijk wilt wordenhttp://hvdstaak.100webspace.net/archief/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik kruip in mijn nestje, ben helemaal kapot.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden