Spring naar bijdragen

zaterdag 24 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

Ja Hannah1 sta net als jij alweer met mijn rug tegen de muur. Tis een maatje die in hoge nood zit maar hoe te helpen? Elkaar helpen haar te helpen maar hoe dan? Handen los laten kan ik niet want er glipt iemand onder ons vandaan en virtueel kunnen we niet helpen maar zal alles doen als ik maar wist hoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeetje dat is allemaal niet niks voor Suusje.

Maar toch snap ik een aantal dingen niet..

Suusje heeft wel geld om naar Amsterdam te gaan met de meeting, zodat ze met druppeltje mee kan rijden, naar Scheveningen.......
Maar druppeltje heeft geen rijbewijs, want het CBR keurt m nog niet goed.........

En Tiene en Niene daar snap ik ook niks van.
Zijn ze nou beide opgenomen, of is er 1 vd twee opgenomen.
Zoals ik het nu begrijp is Vlaams meisje opgenomen???
Maar heb ik daar dan overheen gelezen, want daar wist ik helemaal niks van???

Lees ik nou zo verkeerd of snap ik alle verbanden niet meer???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma ik sta helemaal achter je woorden die je had en nog hebt maar besef je wel dat ze dat niet meer ziet? Speel nu ook eerlijk want ze kan dit lezen. Ze is niet meer in staat zichzelf bij elkaar te rapen want dat is ze kwijt. Ze kan niet meer en is op dus hoe nu verder? Nee kunnen we niet met onze goede bedoelingen maar ze heeft wel hulp nodig. Hee praat niet over je koppie heen hoor Suus want je bent er nog. Kan Tactive mailen dat jij een groot probleem hebt en wij tegen de muur staan of zeg dit grof?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja soms is het wel goed om tot 10 te tellen, dat klopt, ik heb dat teruggelezen van vanmiddag.
Maar het moet ook kunnen dat je elkaar aanspreekt op gedrag.
En bij mij is het vaak zo, ik zeg het en een ander denkt het. Maar we denken er gelijk over Foto.

Drup, sommige mensen zijn niet te helpen en je moet je niet al te druk maken hoor.
Dan lig jij straks wakker en dat moet niet, dat is al zovaak besproken hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Drup, ze is heel goed in staat om te lezen en te schrijven, raak niet zo snel in paniek joh.
En ik weet dat Suus meeleest, dus ik speel het eerlijk, ben ik altijd.

Witte, ik snapte het ook niet hoor.
En het feest begon om kwart voor 7 en was om 10 ur afgelopen.
Ons nichtje was heeel verrast dat iedereen er was en SURPRISE riep, ja het was gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma ben niet uit op ruzie maar wil je dat ik zeg jippie scheiden want ben ik blij en positief, en ik vindt de opmerking''sommige mensen zijn niet meer te helpen'' ook niet echt kunnen want je kent me niet eens.

Maar ik hou me koest en rustig maar voel me nu niet helemaal begrepen hier door sommige maar zal aan mij liggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ze begon meteen te huilen, zo mooi vond ze het dat we er waren allemaal.

Morgen gaan we een dag naar Callantsoog, moeten om half 8 al in de auto zitten want dan zijn we er om 10 uur, hebben we nog een plaats op de parkeerplaats.
We mogen daar zo graag komen. Heb alles al klaarstaan hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe met je mee Igor...

Suusje relax een klein beetje
Want ook die zin, zie ik ook niet zo letterlijk staan in het stukje van ER.
De boodschap is juist, probeer te slapen nu, en zet morgen je schouders eronder
niet alleen voor jezelf maar ook voor je kind/kinderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Suusje, het zou inderdaad zomaar eens aan jou kunnen liggen! Ik vind het onterecht dat je nu weer zo tegen Emma tekeer gaat, ze heeft het beste met je voor, maar kan gelukkig ook goed tussen de regels doorlezen (ik ook) en wij laten ons dus niet meteen zo meeslepen!

Ik meen me te herinneren dat jij schreef dat je erg uitkeek naar het alleen zijn, zelfstandig leven, je eigen beslissingen kunnen nemen. Nu, die kans is je nu geboden, grijp hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte ik ben goedgekeurd maar wacht nog op het CBR die zo traag werkt zodat ik mijn rijbewijs kan verlengen. Vergeet niet dat ik invalide ben dus krijg telkens een keuring of ik wel in staat ben om lichamelijk die auto te kunnen rijden. Neuroloog vond het kee maar moet het papiertje van CBR hebben voor die verlenging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Suus ik wil ook geen ruzie en ik schreef net ook dat je om de donder het niet gemakkelijk hebt.
Maar het valt me gewoon op dat je niet luisterd naar de adviezen en dat je steeds weer wat bedenkt dat dat advies niet kan.
Daar komt bij dat velen hier naar je kinderen vragen en je reageert er niet op.
Het gaat alleen maar over jou. je zou jezelf wel wat aan willen doen, zeg je, je doet het niet, geen zorgen hoor, maar zou wel willen.
En je kinderen dan Suus, papa straks weg en mama niet bereikbaar?
Ik vind dit echt slachtoffergedrag, het spijt me.
En echt Suus, echt waar, ik schreef het eerder al, ik heb echt met je te doen.
Dus kom nou ook niet aan dat je geen begrip krijgt van sommigen. Sommigen praten je niet naar de mond maar zijn wel degelijk met je begaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...