druppeltje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Daarom toch beter Suus als je die behandeling aangaat. Heus meid ik gun je geen opname en het gemis van je kids. Maar beter nu tijdelijk als ze straks kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goedemiddag allemaal,Sorry wil echt niet egoistisch overkomen, weet wat het allemaal is zoals jullie kunnen lezen op mijn andere draadjes, maar als je hulp nodig hebt doe het dan ff via pb ofzo als je ZO hoog zit. Dit triggert namelijk mensen, die ook al niet erg stabiel zijn.Lees het alsjeblieft niet verkeerd, ik wens je echt het allerbeste Suus en heel veel kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Sorry Bekkie dat ben ik absoluut niet met je eens. Als je hulp nodig hebt, op welk niveau dan ook is dit de plek om je hulpkreet neer te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hulp nodig hebben ben ik het helemaal mee eens, maar wat Suus eerder schreef dat vind ik heel moeilijk om te zien en te lezen. Maar ik zal het allemaal wel anders zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja maar Bekkie that's life. Het is niet altijd leuk en soms kun je er niets mee, dat is ok maar dat iemand op de dagdraad (als het dus speelt) zijn of haar hulpvraag neerzet is niets mis mee. Ik reageer ook lang niet altijd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Bekkie, als je erg in de problemen zit is het bijna ondoenlijk om allerlei mensen via de pb een berichtje te sturen..... dan roep je in de huiskamer heel hard om hulp, dat is ongeveer het principe en dat geldt uiteraard ook voor jou.De huiskamer is de plek bij uitstek om aan te geven dat je ff niet verder kunt, dat is ongeveer de enige plaats waar iedereen hier je oproep ziet namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Dat probeerde ik dus ook te zeggen Yvonne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Tsja, tis nou eenmaal zo, we hebben elkaar toch nodig en dat gaat niet altijd even prive toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goedemiddag allemaal,voor wie zich afvroeg of ik zomaar van de aardbodemwas verdwenen, deze kleine up-date.Met mij gaat het naar omstandigheden goed,momenteel verblijf ik even in een herstellingsoord om wat tot rust te komen.De dagbehandeling en de therapie waren mij allemaaleven wat teveel.Daar kwamen nog wat privé aangelegenheden bij en daarom is mij aangeboden even een time out te nemen.Momenteel maak ik daar dankbaar gebruik van.Tot zover, ga goed allemaal en houd het droog.Lieve groet voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Tina, fijn dat je even laat weten hoe en wat..... er werd al meerere keren naar je gevraagd hier. Neem je tijd, sterkte en rust uit..... Ik hoop dat je dit nog even leest..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ben weer wegggggg , hondje moet er nog even uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ook ik ben terug van weggeweest...maar het gaat niet zo goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik log toch weer ff in hoor.Albertina ik ben heel blij weer wat van je te horen.Maar wat ik lees vind ik wel heel erg.Misschien zie ik het fout hoor, maar het klinkt zo eenzaam.Ik heb tenminste nooit gelezen dat het zo erg allemaal was.Hopelijk heb je hier wel mensen waar je dit soort dingen mee bespreekt.Ik wens je alle goeds toe en blij dat je dankbaar bent daar te mogen zijn.Suusje eigenlijk wens ik dit jou ook van harte toe.Een opname waarna je de "gezonde"draad daarna weer kunt oppakken.Wat happens Jan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Waar ik lang tegen op heb gezien is nu waarheid geworden:Na 8 jaar samenwonen, woon ik weer op mezelf.Gevoel van eenzaamheid.Helaas twee weken geleden begonnen met drinken en zit nu op t oude patroon...Risico van de neerwaartse spiraal ligt om de hoek. Oppassen dus voor mij!!Wie heeft de gouden tip?.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Er is maar 1 tip Jan. Jezelf bij elkaar rapen en elke dag de eerste niet nemen.Je ziet, je vriendin kreeg gelijk de drank is sterker dan jijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Verschrikkelijk is dat! Ze kreeg gelijk....De waarheid is heel hard!Zou ik er ooit vanaf komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ligt eraan hoeveel je jezelf waard vind Jan.Als jij het waard vind om op een andere manier in het leven te gaan staan, dan is de kans zeer groot dat het je gaat lukken.Maar je krijgt het nou eenmaal niet op een presenteerblaadje.Je zult er wat voor moeten doen!!Ik hoop in ieder geval dat je niet nog plus minus 10 terugvallen nodig hebt om te ontdekken dat de drank sterker is dan jijzelf bent.pfff klinkt als een preek...Maar ja, dit is nou eenmaal de keiharde werkelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Pffff, klinkt heel alleen Jan. En een gouden tip? Ben bang dat die er niet is. Zag net op je wieiswie draad dat je twee medicijnen hebt uitgeprobeerd. Ik lees hier dat de meesten goed gaan op Refusal, maar dat werkt geloof ik anders dan dat spul dat jij hebt gehad. misschien is het een idee? En verder ben ik bang dat er niets anders overblijft dan echt te stoppen, per direct en het volhouden. Ik begrijp dat je vriendin weg is gegaan vanwege jouw drinken, niet omdat ze niet meer van jou houdt. Laat zien dat je zonder drank kan , laat zien dat je in staat bent weer omhoog te klimmen, niet voor een paar dagen of weken, maar .... voor heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. Ga niet zitten simmen Jan, daar koop jij niets voor, daar krijg je haar niet mee terug. Integendeel, daar ga je alleen maar meer van drinken en jaag je haar nog verder van je af. Misschien, heeel misschien ziet ze na hele lange tijd de echte Jan weer... en komt het dan alsnog goed. En anders... dan heb jij jezelf weer terug en ben je in staat om een nieuw leven aan te gaan. Jan, een heel verhaal. Ik weet dat het niet makkelijk is. Maar pak jezelf bij elkaar. Stop ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Witte en Yvonne. Bedankt voor jullie reacties!Het is nu nodig om weer op aarde te komen en te realiseren dat de kracht van binnen uit moet komen.Het lastige voor mij is altijd om de stap te zetten van denken naar DOEN.Door mn drinken heb ik mn vriendin verjaagd. Dat klopt. Als ik hier aan denk word ik heel droevig!Maar ik heb geen zin om telkens weer terug te vallen en dan weer ontdekken dat de drank sterker is. Ik weet het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 blijf schrijven hier JanDan zul je echt elke dag die bevestiging krijgen die je nu zo nodig hebtDeel de last die het stoppen met zich meedraagt.Hier zul je als je er echt voor open staat elke dagherkenning en erkenning vinden.goed dat je hier weer naar toe gekomen bent in ieder gevalIk wens je veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Nu op visite, bij familie die 52 jr getrouwd zijn.Das nogal een tijdje he...laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 En ik sluit me helemaal aan bij Witte Jan. Het zal ongelooflijk moeilijk zijn, maar ga er tegenaan Voor jou: :present::present::present::present:, voor op de tafel, ook al zijn ze virtueel. Hm, ga een bos bloemen voor jezelf halen Jan, zet ze in een vaas en probeer er van te genieten, gewoon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Bedankt.Ik ga vaker komen hier. Dat is hard nodig en ik merk nu al dat het me sterkt: jullie reacties!Fijne dag allemaal, ik ga ook even van het zonnetje genieten ipv kniezen in mn kamertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hartstikke goed Jan, ik ga ook nog ff de tuin in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Bedankt voor de mooie rozen!!!Ja ik ga wat goeds voor mezelf doen.een lekker broodje haring kopen en lekker fietsen in de natuur met een heerlijk zonnetje.tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden