Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Ja, hahaha, vertel mij wat, ons kende ons daarzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Ik had het inmiddels gevonden Em, haha. Leuk plaatsje, Nijkerk, bij mij in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Ik woon in een dorp boven de stad Groningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 O Foto? Ermelo, Putten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Foto, die vriendin waar ik net over sprak woont nu al jaren in Zeewolde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Zo, eind weg ERKom nog wel eens in Bourtangeom muziek te spelenhoewel al weer drie jaar geleden dus dat valt ook wel weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Zeewolde, nog dichterbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Nou Alf, dan wordt het tijd om weer eens te komen.Dan kom ik luisteren.Ik zei laatst ook Foto, maandag was ik nog in jouw woonplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Trouwens binnenkort in Veenhuizen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 quote: Originally posted by: fotograafZeewolde, nog dichterbij! Lelystad?Almere?Harderwijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Dat is ook niet echt ver van hier.Je bent ook helemaal niet nieuwsgierig he Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Weet ik Em, heb ik nog op geantwoord, dat ik niet thuis was. Verjaardag vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Hahahaha, kijk nou heb ik dan iets gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Bingo Alf, je mag door naar de volgende ronde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Haha ERben zeer nieuwsgierigmaar niet gierig met nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Alf gaar door voor de wasmachine:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Ja Foto weet ik nog niksVolgens mij was het Lelystadof nee Harderwijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 een vaatwasser, graag die is bijna op hierzoaan vervanging toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Spannend, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Volgens mij heb je het al een keer gezegd Fotoergens op een draad..Kan het nazoeken natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Nou, ik ga.Alf, heel veel plezier op de camping en tot over een paar dagen.Welterusten, doen jullie nou echt het licht uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Goed plan ERjee al bijna half drie weerTruste dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Truste lieve Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Truste Alf, sluit jij maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden