fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Grappig dat je dat zegt Bekkiewe hebben gratis toegangskaarten voor de Keukenhofnooit geweest dus dat gaan we doenOverigens zitten we daar min of meer noodgedwongenJongste zoon doet eindexamen, leraar scheikunde heeft zich begin van dit jaar gesuicideerd, heel naar allemaaldus geen schei lessen meer gehadSchool biedt nu 3 daagse bijspijker cursus aan in LeidenGratis en al. Om heen en weer reizen te bekorten hebben we een caravan gehuurd in RijnsburgDat is 6 kilometer van het cursusgebouw vandaanDus zitten er met ze drieen, zoon gaat hel dag studeren en wij gaan rondfietsen etc.Weer wordt niet zo begrijp ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bekkie nog 5 minutendan zitten de eerste van de vele 24 uren eropIk applaudiseer over 4 1/2 minuutgoed luisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik hoop dat je er van geniet, maak er een paar mooie dagen van ook al zit het weer niet mee keukenhof kom je tot rust, tenminste ik heb dat zo ervaren. En de bollenvelden he die mis ik het meest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Zo, dat is niet mis allemaal Alf.Hij heeft dan kennelijk de draad van het leven weer opgepikt.Veel succes voor hem.En jullie vermaken je wel daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hier komt ie dan Bekkie!!applauskies er maar één uitgenoeg voor 35 dagenen dan weer opnieuw beginnen, oke?en speel t elke keer na 24 uur weer af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Heftig, Alf. Wel goed idee, die caravan. Nu maar hopen dat je zoon slaagt, goed voor zijn zelfvertrouwen.Het wordt inderdaad koud en nat. De verjaardag was gepland met een barbecue voor de caravan, maar het wordt nu een feestje in de overdekte speeltuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Heel erg bedankt alf, daar kan ik wat mee. ga ik zeker doenIk ga nu slapen lieve mensen. Slaap lekker voor iedereen en maak er wat van.Liefs en bedankt allemaal voor de lieve woorden en steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja dat was niet niks ERsamen met zn vrouw gedaanzij was al jaren depressiefHet was een heel aardige man, die leraarZoon was er vrij nuchter onder hoortsja, 16, heb je wel andere dingen aan je hoofd ookmaar de school had het er zwaar meeheeft de pers ook gehaaldechtpaar woonde in Nijkerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Welterusten Bekkie.Foto:heart:Ik ga er ook in nu, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Truste Bekkieen ik kom controleren hoe het isals ik terugbenzal een bloembol voor je meenemenvan de Keukenhofof een roos:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dag ER, FotoIk ga ook plattot over een paar dagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 doe maar een mooie amaryllis alf en tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Gut, Nijkerk, vaak geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Em, Bekkie, Alf, welterusten. Ik sluit hierbij de draad af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Heb ooit nog eens even gewoond in NijkerkHolkerweg geloof ik30 jaar geledenZal ik het licht maar uit doen Foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Wat bedoel je met Nijkerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Mijn vriendin woonde op de Debussylaan, had toen verkering met een Callenbach.Ook meer dan 30 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is goed Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ah de uitgevergoede keus lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Alf vertelde iets over Nijkerk Foto.Soms mis je iets wat er geschreven wordt, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Was het ook, heeft zich een paar jaar geleden doodgezopen.Jammer van zo'n leuke vent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tis een heus dorpje dat NIjkerkIk woonde met een vriend en zijn vrouw in een groot oud herenhuisieder de helftEn op zolder nog een motorfreakWerden wel besproken in t durp zal ik maar zeggenwat daar nou woonde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Waar kan ik jouw vinden ERGrofweg natuurlijk NZOWof provincie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden