Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik ga zo mn hondje maar eens uitlaten. Straks nog coldfeet kijken met een overheerlijk toetje En dan héél erg lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 weltrusten en mooie dromen.....woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tja Twin,Het gaat ook om zulke gigantische bedragen, daar wordt je gewoon eng van.En dan te bedenken, dat ik al maanden elke cent omdraai,Maar ja, hoop nu beloont te worden.Was allemaal voor m'n huisje he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Jij ook, Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fleurtje, niet naar je zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 vergeten dat ik in Nederland zit ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nou ik vind het wel knap van je hoor Twinnyhoe je aan het vechten bent voor jezelf.Echt respect heb ik als ik je zo af en toe leesVier keer per dagdoor weer en wind op t fietsieen steeds weer opnieuw de kracht vinden om door te gaan.Ik draag geen petje, maar anders deed ik m voor af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Slaap lekker woman, ik geloof niet dat ik je helemaal snap fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nou dank je wel hoor twin,Dat doet een mens goed, echt waar!Maar nu ga ik afsluiten, want morgen dus echt weer zo,n lange werkdag tot 21.30.Duik lekker m'n bed in.Voor iedereen, een fijne, en vooral rustige nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is niet erg..Gaat het een beetje zo zonder 'everybody knows what'? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dees gecondoleerd, voor je zusOm een nieuw begin te beginnenmoet je eerst een einde aan het oude maken.Het was jouw keuze en je wist al dat het ons zou gaan raken.Misschien had jij ook wel mooie wensen,en van die prachtige dromen.En ik hoop dat ik voor joudat ik misschien een uit mag laten komen.Voor speciale personen zoals jij zitten speciale plekjes.Maar nu jij er niet meer bentzitten er op mijn hart pijnlijke vlekjes.Mag ik hopen dat je zo'n special plekje in mijn hart hebt gevonden.En dat je héél misschienpleisters kan plakken op de wonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Rapi, Woman, welterusten, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Truste Rapilos...Ben je klaar voor de strijd morgen fleur???Bekkie gaat t wel redden vanavond zo te lezen nl.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik moet morgen naar de kliniek voor voorbereidngsgroep, doodeng, zit gewoon met hartkloppingenAlles goed iedereen? zit gelukkig nuchter maar er kriebelt iets van binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ging ik een strijd morgen aan? Oh ben wel zeker dat Bekkie het redt!Had vast iets gedronken toen ik dat beloofde ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Als het kriebelt moet je sporten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 He hallo fleur ben van de week van de trap gevallen, nuchter van boven naar beneden ben dus A bont en blauw enB knieen en ellebogen liggen open. Hmm dat sporten sla ik over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Wat nou Fleur, krabbel je weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Logisch dat je zenuwachtig bent SuusjeMaar volgens mij komt het wel goed, als alles eenmaal goed op de rit voor je.Je laat je toch niet kenne he Fleur, morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hmm...you got me there :-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hallo, hier ben ik ook even. Een leuke dag gehad? Nog niets gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 nou tot over anderhalf uur dan fotograaf:Dmocht je terug gaan lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik krabbel nooit..ik bijt eerder.We zien morgen wil..belofte maakt schuld. Maar wat is het woord van een dronkaard nu eenmaal waar toch.Sorry beetje sarcastisch vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Haha Witte, nee, 28 pagina's..........ik heb nu een nieuwe methode gevonden: 2 schermen, 1 op nu, de laatste pagina, de andere voor het bijlezen. Werkt goed! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Blijkbaar mag je hier niet vloeken..nou daar gaat mijn dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden