Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo eerst even teruglezen want heb wat genist geloof ik, ja sorry dat ik er niet was, ben super nuchter maar ruzie al de hele dag weer.

Vie ben zooooooooooooooo blij enne heb alles gewist hoor meis,ook niks gelezen maaar hij ligt naast me en ik wordt zo blij als ik hem zie, topper megavrouw,

by the way als ik spelfouten maak komt dat doordat ik en half uur terug de medicatie heb ingenomen maar zal stedds nalezen en aanpassen!!!

Net met de hond 3 rondjes maatje voetbalveld gelopen die bleef piepen, niks gedaan natuurlijk, door de regen nog wel in mn rode ochtendjas hahaha, Mn man was trouwens een actiefilm aan het kijken en toen begonnen ze te schreeuwen en te schieten,nooit een hond zo tegen een tv tekeer zien gaan, ik dacht die vliegt de tv aan, hij is ook de hele film blijven volgen[de hond] en steeds als er geschoten of geschreeuwd werd werd hij woest hahah.

ik ga eerst ff teruglezen en dan pas reageren oke?

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Bekkie,slecht maar toch happy want heldin Vie heeft me een telefoon gestuurd dus toch contact met de kids in de kliniek!!!Verder erg depri, Tas staat al ingepakt maar mis nog zoveel en verder hele dag ruzie weer gehad! En eng omdat het dichtbij komt, 5 weken opname is erg lang[voor mij] gezien de kids maar dan wel een diagnose enbehandeling en hoop dat ik er fris en fruitig uitkom weer!!!
Veel huilen maar daar sta je alleen in gezien de ruzies dus je kan je expressie ook niet kwijt!

Maar hoe gaat het met jou???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het suusje777, moeilijk om je kids achter te laten, mijn enige drempel is mijn katje die ik achter moet laten waar ik zoveel van hou en die me rerdoor sleept. Heb het gelezen van Vie van de telefoon, als ik nog iets voor je kan betekenen moet je maar roepen, weet dat je me nog niet echt kent, maar schroom niet als je iets nodig hebt roep maar hoor.

En meis zoals zovelen al hebben gezegd je komt er beter uit, dat is echt zo.

Kop op en je komt er wel:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...