fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Het was niet gepast ok maar het was wel héél privé..en ik kan best wel tegen veel tegen. Ik denk dat meer mannen hetzelfde zouden zeggen als Ziza. Alleen hij heeft het gezegd en ok misschien niet op een manier die 'hoorde'. Maar het is een publiek forum en denk dat zijn mannenhumor de bovenhand nam..Niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Fleurtje, het ging niet over verkrachting, maar wel over een erge onhoffelijkheid tegenover vrouwen, iets wat je tegen niemand zou doen.Maar ik ben het er mee eens, 't is gedaan.En het is verdorie ondertussen nog laat geworden ook zeg! Mijn lief ligt allang op 1 oor en mijn kat zit me echt op te vrijen, zo van, kommie nou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Heb het alleen niet gelezen van dat minirokje..Misschien las ik niet alles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Strak plan ik ga ook opslomenWeltusten allemaalLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nee, niet!! Fleurtje.Dit is geen mannenhumor, dit is ziek.Diep beledigend, een echte man zou dat niet doen.Ik vertelde het net ook aan Theo, zelfs die is kwaad. Kun je nagaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Aan mannenhumor hebben we niet zoveel fleur, het gaat er gewoon om wat zeg ik wel en wat zeg ik niet. Nu kun je een heleboel zeggen in de dagdraad maar iets speciaal voor vrouwen dan kun je denken en niets zeggen. hij is over de schreef gegeaan, dit is het laatste wat ik er over zeg. het getuigt niet van enig respect naar vrouwen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Trusten Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Slaap lekker witte sweet dreams. enne voor jouw een kus en een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Wat was dan juist zo aanstootgevend? Dat hij dat zei van sexdeel 2 ofzoiets? Ik ken vast veel zieke mannen dan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Truste Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Fleur, we zijn erover uitgepraat.Lees gewoon zelf dan zie je het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ok??Nou ja..Slaap zacht witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Mijn reactie is er éénpuur impulsief op deze draadDe andere ben ik niet geweestEn dat ga ik ook niet meer doenVoor ik ergens in beland waar ikniet in wil belanden..Toch weer uitgelegdNou ja, geeft ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Met wat voor lekker luchtje gaan jullie douchen voor je gaat slapen?Ik heb mexx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik...weet het niet eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik douche altijd in de ochtend en dan gebruik ik versace vie, ben eraan verslaafd zo heerlijk, bodylotion ook ervan en dan parfum mhhmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nou, kan van alles zijn.Maar ik heb soms ook doucheschuim en bodylotion van hetzelfde merk als mijn parfum. mmmmmmmm dan ruik je lekker.En Dove is ook lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Kruip ook maar in mijn bedje denk ik...slaapzacht nachtbrakers x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 fleurtje geeft niks ik soms ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik moet nog kiezen tussen Lavendel of Orange Blossom van J. yiooH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Mijn lievelingsparfum is Perles de Lalique.Ik douche mij 2x per dag trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik douche meestal ook 's morgens Bekkie, maar nou heb ik even een vieze lucht af te wassen Vercase, jij bent me een dure! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Dag lieve Fleur, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 2x per dag emma roos vandaar die uitdroging ))))sollyyyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 's Morgens Dove voor de oudere huid, hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden