bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Hallo fotograaf wat gebeurt er toch allemaal op het frum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik ben niet mee...Ff de fiets nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Fleur, dat is op die andere draad, foto kom ook eens joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 een vrouw onderuit halen op iets wat ze geschreven heeft Fleurop een draad waarvan de titel genoeg zegt dat het een vrouwendraad is.Dat betekend overigens niet dat mannen daar niet mogen lezen of schrijven.Voordat dat misverstand ontstaat.Maar waar het wel gezond zou zijn als je je als man daar enigsinds normaal weet te gedragen.Maar ja een zonnesteek is makkelijk op te lopen als je de hele middag in 30 graden vertoeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ziza,Blijf dan gewoon op de ditjes en datjes en niet op de vrouwendingen we zijn juist zo blij vanavond, en dan ga jij er zo'n opmerking ingooien behoorlijk sexistich hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Sorry Fleur en Bekkieheel soms komt het voor dat het hier niet altijd even leuk, knus en gezellig is.niet iedereen kan omgaan met de sfeer die hier over het algemeen heerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Inderdaad Bekkie, ik ben ook weer helemaal blij.Door jullie allemaal.en dat laat ik niet bederven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik begrijp het draadconcept nog niet zo goed maar mij lijkt het alsof hij heel lelijk heeft gedaan..Oesje iedereen wordt plots wild.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Soms zijn er veelsnaren op een kluitjeEen kluwen snarenIk zie een grijnsop een verandaEnjoy Ziza!Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Alsjeblieft geen sorry witte en we laten ons niet op de kop zitten door zo'n macho heb ik net geschreven dus doe het ook hier.We gaan door we moeten ergens ons ding kwijt en als je wilt reageren prima, maar doe het dan integer zeg ben je helemaal besodemieteeeeeeeeeeee/Zo en nu is het over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 begreep er in het begin ook niks van Fleurtjeen soms verlang ik terug naar die tijd Dus geniet er maar lekker van en maak je vooral druk om jezelfDat kun je in dit stadium veel beter doen volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Heb het gemeld hoor aan de moderator, waarschijnlijk hoeven we het morgen niet meer met de zonnesteek te doen.Het was wel leuk hè, voordat die engerd dacht leuk te doen.Ik vind dat net zoiets als dat een man zegt: ach kom, je hebt een minirokje aan, je lokt het toch zelf uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik denk het Ben natuurlijk op zoek gegaan naar één of ander draadje maar vond niets..denk ik..hmm zit alleen maar hier eigenlijk.Zag wil iets rond uiterlijkheden..Keicool..moet mezelf er dan nog bijzetten. Jullie zijn helemaal anders dan in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 fleurtje we hebben een nieuwe draad over de overgang, bij themas rondom vandaar de commotie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Oesje..het gaat toch niet over een verkrachting hé Want dan ga ik misselijk worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Laten we er maar met zn alle over stoppenen het niet nog erger maken dan het al is.Er worden stappen ondernomen, we hebben allemaal ons punt duidelijk gemaakt en meer kunnen we op dit moment toch niet doen.Ik denk dat hier nu over stoppen het verstandigste is, voordat iemand nog op zn eigen trigger gaat zitten...mee eens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Fleur pb linksbovenin je scherm zie je priveberichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ik heb mijn boosheid geuit op de andere draad, Em.Vie, Witte, het was lastig te reageren, omdat ik 2 draadjes tegelijk moest lezen, dus steeds te laat. Maar Ziza weet nu hoe ik over hem denk.Ook Wing moet op zijn woorden passen! Wat een hooghartigheid en zelgenoegzaamheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Helemaal mee eens witte, we gaan gewoon verder.je bent een kanjer witte wilde ik nog ff kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Mag ik dat eigenlijk allemaal wel zeggen ben toch een nieuweling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Tuuurlijk mag je tegen mij zeggen dat ik een kanjer ben hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Jullie gaan me vast niet begrijpen maar denk wel dat ik ergens begrijp waar Ziza van kwam..sorry.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Tuurlijk Bekkie, juist goed van je, lekker meedoen, joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Ok iedereen mag zelf weten of ze door gaan over deze discussiemaar ik doe even niet meer mee........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2010 Nu moet je iets uitleggen Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden