Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

een vrouw onderuit halen op iets wat ze geschreven heeft Fleur
op een draad waarvan de titel genoeg zegt dat het een vrouwendraad is.
Dat betekend overigens niet dat mannen daar niet mogen lezen of schrijven.
Voordat dat misverstand ontstaat.
Maar waar het wel gezond zou zijn als je je als man daar enigsinds normaal weet te gedragen.
Maar ja een zonnesteek is makkelijk op te lopen als je de hele middag in 30 graden vertoeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsjeblieft geen sorry witte en we laten ons niet op de kop zitten door zo'n macho heb ik net geschreven dus doe het ook hier.
We gaan door we moeten ergens ons ding kwijt en als je wilt reageren prima, maar doe het dan integer zeg ben je helemaal besodemieteeeeeeeeeeee/

Zo en nu is het over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het gemeld hoor aan de moderator, waarschijnlijk hoeven we het morgen niet meer met de zonnesteek te doen.
Het was wel leuk hè, voordat die engerd dacht leuk te doen.
Ik vind dat net zoiets als dat een man zegt: ach kom, je hebt een minirokje aan, je lokt het toch zelf uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het :huh:
Ben natuurlijk op zoek gegaan naar één of ander draadje maar vond niets..denk ik..hmm zit alleen maar hier eigenlijk.
Zag wil iets rond uiterlijkheden..Keicool..moet mezelf er dan nog bijzetten. Jullie zijn helemaal anders dan in mijn hoofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we er maar met zn alle over stoppen
en het niet nog erger maken dan het al is.

Er worden stappen ondernomen, we hebben allemaal ons punt duidelijk gemaakt en meer kunnen we op dit moment toch niet doen.

Ik denk dat hier nu over stoppen het verstandigste is, voordat iemand nog op zn eigen trigger gaat zitten...

mee eens???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn boosheid geuit op de andere draad, Em.

Vie, Witte, het was lastig te reageren, omdat ik 2 draadjes tegelijk moest lezen, dus steeds te laat. Maar Ziza weet nu hoe ik over hem denk.

Ook Wing moet op zijn woorden passen! Wat een hooghartigheid en zelgenoegzaamheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...