niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dat wilde ik zeggen, PP...de oplossing is belangrijker dan de oorzaak....Die allergie ben ik zelf achter gekomen dankzij AA.Alcoholisme is nu eenmaal een allergie van het lichaam in combinatie met een obsessie van de geest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 nou........Zeker niet altijd dat zal ik niet stellen, maar soms is het juist wel goedom terug te gaan, om verder te komenVind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ik heb daar geen behoefte aan Witte....ik kom vooruit met mijn lotgenoten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dat is ook voor iedereen persoonlijk hoor NiwiEn dan ligt het ook nog aan de situatie zelf.Ik zei dit zo in het algemeen hoor.Ik ben blij voor je dat jij je eigen-wijze hier in gevonden hebt.Dat gun ik iedereen toe(niet te verwarren met eigenwijs) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ik heb me er niet bij neergelegd....maar aanvaard....zal ook een kwestie van woordkeuze zijn....Ik moest, eindelijk, na vele teleurstelling en mislukkingen, tegenover mezelf toegeven dat ik niet normaal kondrinken en dat dat ging leiden tot zelfvernietiging....en alcoholisme wordt ook gezien als 2-ledige ziekte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Niwi,Alcoholisme is inderdaad een soort van allergie. Er is iets in je hersenen dat een seintje geeft "en nu drinken" of je wilt of niet?????Bij de AA verkondigen ze dit verschijnsel inderdaad. Ik geloof wel dat het een ziekte is, maar je kunt er vanaf. Het is al velen gelukt.Ik hoop dat ik het ook volhou. Alhoewel een supermarkt vol flessen wijn geeft altijd te denken. Zo werkt het in indergeval bij mij.Gewoon volhouden, die kookwekker vond ik wel een goeie...... Alleen de geur brengt je soms al in de verleiding..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Als ik er aan denk of zie of ruik.....dan bedenk wat rotzooi met me doet, wil niet eens meer drinken....Dat seintje in je hersenen is nu eenmaal de obsessie, eenmaal er van geproefd volgt de obsessie...het verder moeten drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 yoehoeeeee,krulspelden en net pakje waren toch niet voor niets geweestik heb vandaag de bokketocht gereden8 jaar geleden voor het laatst maar toen werd ik in het eerste cafe al zo lazerus dat ik de tocht niet heb afgemaakt.tuurlijk wel in mijn lalgeheugen maar officieel niet dusVandaag heb ik al de 8 kroegen van binnen gezienen............tuurlijk op den sinas gelukkig maar want de valpartijen waren weer niet van de luchtmocht men de bokketocht niet kennendat is een kroegentocht op de fiets en in elk cafe wordt bokbier gepromoot en uiteraard genuttigdik ben dus nu moe maar voldaan en veertig kilometer gefietst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Weet je wat ik ga doen lekker een kop thee zetten en even niet denken aan wat ik fout gedaan heb .......Gewoon genieten van de leuke dingen en die zijn er, maar je moet wel kijken en er voor openstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tassie is ok, ole ole Superknap en nu alleen een beetje zadelpijn ipv een mega vette kater en schuldgevoelens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 oeps!!neem mij de interuptie niet kwalijk :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 kben er vandoor......Doe Stille Voort.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Heey Tasseke, wat ontzettend goed van je!!!Goedenavond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hee je mag heus wel enthousiast komen melden hoordat je onwijs trots op jezelf bent!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 hihi,het plassen ging inderdaad iets moeilijker geen kater maar wel schuldgevoelik ben te laat thuis kindlief is zonder eten en teleurgesteld naar amsterdamwas vergeten om een briefje neer te leggenen dan komt het vertrouwen weer om de hoek kijkenhet blijkt dat ik die nog niet helemaal hebkreeg dus een sms-je"je zal wel dronken zijn, ik ben weg"gelukkig heb ik haar nog kunnen spreken per telefoonmaar tja, moeders en kroegendat gaat normaliter niet echt samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 poesje nog ok Jane !! so far so good !!Javier Guzman was op 10 mei bij de door de wereld draaid de!!Interview mooi te horen, kijk maar of jullie dit willen lezen!!Gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goed zo Tas, dat heb je maar ff geflikt !! top.Alles goed met je Isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 dank je wel flipIk ga het zeker kijken...OOOOHHHH jeee ja daar komt het idd weerGoed dat je dr nog ff gebeld hebt, dan weet ze nu in ieder geval dat het goed zit met je.Heeeee IsaaaaaAlles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Vie ben je geweest??Ik ben nieuwschierig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Oh Tas wat een pijnlijk sms je.Daar had ik het de afgelopen week ook over op het forum hier. Vertrouwen komt per voet en gaat per paard!Niwi is weg? Ik vind wat jij zegt net een opleesbeurt van de AA.Denk jij echt zo of heb je dat uit je hoofd geleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 3 hoeraatjes voor mij???ha lekker hoor hoe rommelt het hier??sorry, ben eigenlijk te lui om terug te lezenga het toch maar even doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Heey ja, Vie is er!!! Hoe was het?Ben net zo nieuwsgierig als Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Wat een Aagies zijn we toch he...Of is het belangstelling??Ik noem het altijd maar belangstelling,dat klinkt positiever:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Em,ik wals er wel overheen maar ik had inderdaad een paar tranengelukkig snap ik het ook en neem ik het haar niet kwalijkuiteindelijk heeft ze ook dit recht, het recht om boos en wantrouwig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 over nieuwsgierig zijn gesprokenWitte????????hoe is het met die date verlopen??is de persoon in kwestie nog in de pictureof.............was het toch niets?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden