witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Wauw die Vie....Met deze info wordt het geheim nog spannender...Nou kan ik me ook enigsinds jou onzekerheid van vanmiddag wel eenbeetje beter voorstellen;)Maar zonder dollen, dat zal dan idd een latertje worden.Maar morgen is t zondag, dus niks in de weg toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Maar dat geheim vertel ik toch lekker niet. Roos je wéét toch wat voor een slettenbak ik ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ohhh, ik hoor net het nieuws. Het huis van die Zweedse cartoonist is in brand gestoken. Gelukkig was hij er niet, maar toch......:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Jahaaaa dat weet Roosje wel, daarom ben ik ook helemaal niet nieuwsgierig want ik weet het truukje al.Haaaaaaaaaahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tijd om gewoon even in bad te gaan, en de boel de boel te laten.Veel kussen voor allemaal. En tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Waarom pas jij hem dan niet toe bij Theo, Em? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tot morgen Vie, een rustige nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Doe ik wel Foto maar vandaag alleen niet.Hannah????????Welterusten Vie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hee ER, wat is dit nou???Eerst samenspannen met mij, en nu je het truckje weet, vertel je het me niet...Nah ja...Das erg foto, maar er kan een linke discussie van komen, die ik liever nu niet meer voerWel gaaf trouwens dat je dit soort dingen ff doorgeeft. Ik luister nu geen nieuws nl.Ik kon vanavond nog meepraten over je nieuws van gister, best grappig was dat.Dus blijf vooral vertellen wat er zoal in t nieuws omgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 nah ja Hannah.....dit slaat als een tang op een varken...Laat toch iedereen in zn waarde...Trouwens ook hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Witte, ik was eerst wel nieuwsgierig maar Vie vertelde het al bijna, toen kreeg ik het door, ahummmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dan valt dat harrie in de warrie van jou best wel mee dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik wil zo'n discussie ook niet, hoor. Help me even, welk nieuwtje van gisteren? Mijn geheugen is echt heel erg aangetast geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 die man die nu weer was opgepakt voor een minderjarige zedenmisdrijfWe kwamen trouwens allemaal niet op zn naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Roman Polanski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 We snappen m ook wel Hannahmaar ik vond m gewoon niet zo leuk.Dat heb je helemaal niet nodig en Vie ook niet trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ja die ja idd Foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Die Wing en Haddock schijnen elkaar wel te kunnen begrijpen. Ik heb besloten het niet meer te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja Hannah,en ik heb ook een pruik, en ik vind het leuk om pret te maken met vrouwen die net zo sterk zijn als ik.Kom op zeg, vind je het zo vervelend dat er hier even zonder jou lol gemaakt wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Denk dat ze dat beide ook niet van ons verwachten hoor Foto.Ieder zn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Een pruik, een kunstgebit, neptieten, een kunstbeen, ................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Bedankt Vie voor je uitleg, snap het helemaal !!Ga het zeker proberen toe te passen, heb morgenavond een bbqwaar ik al weer tegenop zie.Trustuh allemaal slaap zacht xxxx Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hallo allemaal...Spannende verhalen hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Truste FlipHahaha, Cathy, nou, je valt met je neus in de boter. Heb jij je eigen tanden nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Woman komt vannacht niet thuis denk ik zo....Ahum.Jammer dat Marjo verder niets laat horen.Lastig om zoiets te lezen, vind ik.Deels vraag ik me dan af of ze reageert op iemand zijn bericht... ofheeft ze het gewoon over zichzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden