fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Alf, sorry, maar ik zie het helemaal voor me, heen en weer met dat paaltje, hahahahahaIk voel de paniek Ik heb DWDD aan, leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ik heb geen enkele moeite met terugbrengen, doe het vaak.Ik koop kleding ook altijd in meerdere maten, kleuren ed. Thuis op m'n gemak passen en dan de rest terug. Relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Hihi Alf Mooi om zo ff af te sluiten....Ik hou dr zo van.Truste enfilosofeer ze allemaal,maar onthou 1 ding: Je kunt overal aan twijfelen, behalve over, dat je twijfelt!Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dag Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Truste Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 He zie nu opeens dat je onderschrift weer anders is WitteOok daar ga ik weer eens over nadenken..Of het klopt natuurlijk, neem niet zomaar wat aan..Hoi MarjoFo, ja dat paaltje, heb nog nooit zo gezweetde jenever kwam gefilterd naar buiten, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Trusten Witte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 dag lieve allemaal,kom ff steun zoeken want ik heb zo,n zin in een borrel.Kijk het nieuws maar na,m,n werk,onze zaak,ons alles staat hier in de fik!grote zware brand hier,slaat over op de zaak!Wat een drama!Brand is rond half 11 uitgebroken en nu al 4 panden in de fik!Sorry dat ik zo binnen kom vallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ooooh, wat vreselijk Ya.Weet niet of het nieuws nog komt, anders zal ik eens kijken.O jee wat erg zeg.Sterkte en ik hoef niet te zeggen dat die borrel het niet beter maakt he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Nee ik weet het wel maar zijn totaal in shock hier!Zal vast morgen wel te zien zijn zo groot is het!Pers en al die ellendelingen renden om ons heen net!Ambulances rijden heen en weer,net hoor ik de boel ontploffen!gelukkig ben ik nu thuis,woon vlakbij de zaak maar m,n mannetje is er wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Afschuwelijk Ya, als je bellen wilt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 quote: Originally posted by: marjoMooi! Hoe je gaat Alf! écht!!! Ik bespeur een veranderingNu ga ik slapenGoede nacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Oh wat vreselijk Ya, ik heb het nog niet gezien op het nieuws.Ik weet even niet wat ik nu moet zeggen. Maar niet drinken he, je moet juist nu helder blijven, hoor!Sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Je bent een schat EM,ik weet het ff niet meer,ik ga naar buiten!De buurvrouw let even op de kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Was even wegYaj, wat een toestand zegvreselijk, niets erger dan brandIk kam je ontreddering voorstellenmaar een borrel maakt het niet beternuchter blijven is in zo'n geval veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dag Marjotruste:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Yajala: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 pppppffff,thanks allemaal!de vlammen slaan alle kanten op,het is afwachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Heel veel sterkte hoor Ya.Ik hoop dat de brand heel snel meester is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ik ga eens afsluitenIk wens iedereen een goede nachtYaj in het bijzonderhoop dat het snel wat rustiger wordtbij jullie buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ik volg jouw voorbeeld.Welterusten Alf en anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ik ga ook stoppen, nog andere dingen te doen.Welterusten Em (heb net alles van je gelezen) en Alf e.a. Yajala pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden