Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik probeer het, echt Witte maar het is op. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Truste Cathy Wat hoor ik nou, Roos, weg van het forum? Al die tijd voor anderen klaargestaan met goede raad en nu je het zelf nodig hebt er tussenuit knijpen? NO WAY !!!NU ZIJN WIJ ER VOOR JOU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik wens jou en Cathy morgen heel veel plezier en veel goeie gesprekken, das t mooiste wat er is.Ik ga lekker mn bed intruste voor jullie allemaalLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Foto, ik ga niet weg, ik kan niet eens zonder jullie.Ik zei alleen even een tijdje niet misschien.Juist omdat jullie er voor me zijn. Dat is lief, dat is verwarmend maar ik voel me er niet goed bij dat het nu zo over mij gaat.En dan kan ik wel niks zeggen en de vrolijke pias uithangen maar daarvoor zijn we hier te close.Dat zou ook niet eerlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Truste Witte (trouwens, ik heb die korting op de hor). Wat lees ik nou Em, heb je morgen een date met Cathty? Dat is toch leuk om naar uit te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Wedde dat jij en Cathy elkaars oplader zijn morgenMorgenavond voelen jullie je vast anders dan op dit momentIn ieder geval hoop ik dat voor jullie beide van harte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 trusten Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik ben wat rustiger, inderdaad er zit een pmsjeDit is geen week van beslissingen, volgende week pas En dank Winchy, voor je mooie woorden. maar ik neem wel een beetje meer afstand, ook morgen hou ik nog een slag om de arm. De komende tijd wordt van mij. De periode vlak voor een optreden is de mooiste tijd die er bestaat. Sprookjes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 als laatste las ik je nog net FotoGIRLPOWERRRRR noem ik datHeerlijk als zulke dingen lukken!!!Nu echt weg Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Komt helemaal goed met Cathy en mij morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ja Foto, we hebben een date.We hebben al beschreven hoe we eruit zien. we wonen dicht bij elkaar en gaan lekker lunchen in een dorp tussen ons in. Ik hoef maar 6 km te fietsen.Dus ze zal me wel niet herkennen met mijn coupe windhoos.ja daar kijk ik ook naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Mooi zeg, Cathy en Emma een ontmoeting. Twee lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Time takes a sigaret, puts it in your mouth...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Woman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Zo zeg wat een drukte nog hierop dit late uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Eerst wat bijlezeneen pagina of 6 geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Hoi Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Peukie op, zo maar eens slapen. Even nog het filmpje terugkijken van het dansen van vanavond, brengt me weer terug in die mood. Beter. Mr. Loverman zet ik even uit. Morgen ook. Ben druk met kostuums voor het optreden, dus daar ga ik me morgen op concentreren. Zie het wel. Ga er vanuit dat het zwemmen niet doorgaat. Zowel dan nog met wat afstand. En ik heb morgen een gesprek met mn begeleider. dat zal ook pittig worden. Bléh. Wat een gedoeTot morgen lieve mensen lekker slapen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 quote: Originally posted by: womanIk wil nog even vertellen dat ik het zo leuk vind met die doedelzakkenformatie Ben echt heel blij dat ik met ze ga zingen Ze zijn erg warm en hartelijk met veel humor. Fijne mensen Zo zijn doedelzakspelers idd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Succes met je gesprek Woman.En war Mr Loverman betreft, goed zo, laat 'm maar even zweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Goedenavond (nacht). Heb juist alles een beetje proberen bij te lezen. Loeiend druk in de haven en nog niks tijd gehad. Ben door en door moe en moet nog een uurtje of zes knokken. PfffffBedankt Alf dat je mijn koplampen mooi vond, heb er lang achter moeten zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 ER, een heerlijke massage gevolgd door een pracht van een sauna complex? Zegt je dat iets ? (ik bedoel niet met mij hé ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Truste Wo, dat badpak komt nog wel van pas, de zomer moet nog komen, toch? Sterkte morgen, sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 goedenavond Wilrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden