Spring naar bijdragen

vrijdag 21 mei


Vie

Aanbevolen berichten

Emmaroos, zing je nog steeds in een koor?
Ik ben net terug (de meiden gingen naar de kroeg).

Ben erg moe, dat komt door de ontspanningsoefeingen van mijn therapie. Het lijkt net of de vermoeidheid van ongeveer duizend jaar op mijn rug springt.
En toch wil ik nog niet slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Isa, ik kan me voorstellen dat je met je mond vol tanden stond, haha, wel een vreemde opmerking trouwens...
Vie, ik ga dinsdag weer naar koor. ben een hele tijd niet geweest dus heb er wel weer zin in.
Wat goed trouwens dat jij je zo ontspannen kan zeg, kan ik helemaal niet, nooit gekunt ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Dar. Dank voor je altijd lieve belangstelling. Wals weer over je vraag heen dus ben echt nog niet van deze planeet. We vochten om 20.000 en ik wilde delen. We vechten nu nog om 10.000 en houden beide poot stijf. Ze hebben de makelaar al 5 keer gebeld en zijn hier ook al 2 keer geweest. Vrees met grote vrezen dat drupje in een verhuisdoos beland en niet weer waar naar toe hahaha.

Vind het niet aardig van mezelf, wals over vragen heen en ga (nog) niet goed op problemen in. Voel me echt nog niet goed maar heb er genoeg van want wil er nog steeds bij horen, duurt me te lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjips
Mn boiler lekt nu op 2 plaatsen
de eerste was al,
maar nu ook uit een palletje onder aan de boilerbak zelf. Dat is volgens mij gewoon een heel vervelende lek....of je moet dat aan kunnen draaien ofzo. Het is zo'n dingetje wat je in kan drukken. Ziet er een beetje uit als een reset knopje.
gelukkig heb ik hier nog een hele grote cementemmer staan van tatum, en ik heb em nu uitgezet. Als ie nog blijft lekken straks doe ik voor de nacht de hoofdkraan uit, en laat em leeglopen.
Ik heb eigenlijk geen energie voor loodgieter gedoe.
Dus dan maar even zo. pffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,

Het gaat over een elektrische boiler heb ik begrepen?
Hoe oud is dat ding? Meestal na een jaar of tien geven deze de geest. Afhankelijk van de hoeveelheid kalk in het water.
Je kan onderaan de boiler de kraan dichtdraaien, maar zeker eerst de stroom afzetten!


groetjes,
De smid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Emma ben nog wakker maar op vrijdag belt er altijd een oude vriend van me. We noemen dat heilige avond. Elke maand komt hij een weekend logeren dus nu 12 juni !!! Zijn vrouw is daar niet altijd happy mee maar we kenden elkaar al lang voordat ze trouwden en ik getrouwd was. Een vriendschap tussen man en vrouw kan heel goed wat we bewezen hebben na meer als tig jaar. Nu ben ik weduwe en liggen de rollen anders volgens haar. Volgens ons niet maar begrijp het wel want ben nu een bedrijging voor menig huwelijk lijkt het wel. Phoe wie zit er nu te wachten op deze pinksterindiaan hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smid, het zit onderaan de boiler zelf. Drupdrupdrup.
het is een klein palletje waar het uitkomt.
maar dit bewaar ik voor morgen, wel weer erg vervelend bah.
Misschien heb ik geluk en is het straksjes gestopt, maar ik vrees van niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nou Smid, wie weet of het inderdaad ook van water kan. Je slaapt op den duur wel veel beter als met alcohol.
Kruimel, dat heb ik ook wel eens hoor dat ik laat nog even mijn wasje wegwerk. Heb vandaag ook alles gedaan op een paar strijkjes na, doe ik morgen even.
FLEURRRRRRRRRRRRR, wakker blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou gezellig toch Drup.
Heel byzonder vind ik dat, echte vriendschap met een man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,
Je zal niks anders kunnen dan een loodgieter erbij te halen, het gaat alleen maar erger worden.
Zoiets gaat niet dicht uit zichzelf. Er zit druk op de leidingen!
Zeker afsluiten, straks heb je een overstroming als het helemaal begeeft.
Is niet om je bang te maken hoor, is gewoon goed mogelijk.

de smid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He druppel toch wel spannend om huwelijken op deze manier wakker te schudden.
De meeste single vrouwen zijn redelijk onschuldig. Ik moet in ieder geval niet aan een andere man denken, maar ben dan ook niet single.
Luckie me.

Ga toch maar snel fff strijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...